חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הובלה דירות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מועדון קריוקי יום הולדת מוסיקה ישראלית שירים חדשים

נושא המאמר: קריוקי, כדור רגל וריקודים, האם זה בא בחבילה אחת?
מאת: לאון רוצנצ'וק   שמור מאמר למועדפים

היום יום חשוב. אתה בדרך מעבודה עובר בפיצוציה, קונה שקית מכובדת של גרעינים, הבירות קפואות במקרר עוד מאתמול, הכול כמו שצריך להיות - הערב יש משחק כדור רגל!!! בהגעתך הבית אתה רואה שיש עוד זמן למקלחת ולכמה סידורים קטנים. אישה מקבלת נשיקת שלום, אתה בוחן בחצי העין את הפנים שלה אם יש שם איזה שהם סימנים לריב. לא, היא מחייכת, הכול בסדר, אתה מוכן לערב מרגש ומלא באמוציות. ואז שנייה לפני שאתה נכנס למקלחת בשביל להוריד את עייפות של כל היום, היא זורקת לך משהו בסגנון: "אתה זוכר שבשעה - 22:00 אנחנו צריכים להיות ביום הולדת של נוע במועדון "bulldog"". והנה, ערב באמת התחיל להיות מרגש, רק מוקדם יותר באיזה שעתיים. מה עושים ?! לוותר על המשחק? אין מצב. לריב עם אישה ? גם לא טוב, אתה נותן לה נקודות זכות לפעם הבא. אז מה עושים?
יש פטרון פשוט, צריך לשלב בין כדור רגל לבילוי. מקסימום תצטרך לוותר על הגרעינים.
בדרך כלל על המשחקים החשובים בכדור - רגל או בכדור - סל כולם בסביבה מדברים או לפחות שומעים על זה מפרסומות בטלוויזיה. אני לא מדבר על לדעת באיזה שעה ומי נגד מי ובאיזה ענף. מספיק לדעת שיש משחק והוא חשוב לחלק מהחברים. ולך אין הזדמנות לעשות אירוע ביום אחר.
אפשר לחפש מקום עם הקרנה של המשחק, ולא חסר ברים כאלה אבל אז נשים לא יהיו מרוצות כי בדרך כלל מקומות כאלה משמיעים גם סאונד של המשחק. אני ממליץ לעשות את זה במועדון קריוקי שיש לו מערכת וידאו מפוצלת כמו ב-Bulldog. מזה מערכת וידאו מפוצלת? בשפה פשוטה זה נותן לך אופציה לראות משחק כדור רגל ללא סאונד באחד המסכים בזמן שעל אחרים רץ קריוקי וכולם שרים.
משחקים בדרך כלל משודרים בשעות שהערב רק מתחמם מ22:00 עד24:00. בסוף משחק אפשר להצטרף לשמחה הכללית כי כולם התחממו מהשירת קריוקי, אתה מהמשחק והגיע הזמן לתת בריקודים.
אה! נזכרתי אפילו בשביל בירה לא צריך לקום, רק לבקש מהמלצרית שתביא לך "משקה אלים" (בירה).

www.bulldog.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לאון רוצנצ'וק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]