חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור במגזר החרדי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון פיננסי אימון כלכלי אימון למשקי הבית אימון למשפחות

נושא המאמר: אימון פיננסי האם הוא באמת יעיל ?
מאת: שרון דנו   שמור מאמר למועדפים

אימון פיננסי !

לאחרונה אנו נחשפים בצורה ברורה לתופעה חדשה במשק הישראלי, אימון פיננסי למשקי הבית, השאלה הראשונה שנשאלת היא האם האימון הפיננסי באמת יעיל? האם הוא יכול לשמש כלי פיננסי שמניב תוצאות או עוד תופעה חולפת . במאמר זה ננסה לענות על השאלה מהו אימון פיננסי ולמה הוא תורם .

למרבית משקי הבית בישראל אין השכלה פיננסית. למרות זאת, הם מתמודדים עם אתגרים פיננסים שלא מביישים כל פירמה במשק הישראלי , יתרה מכך,בימים אלו כאשר תנאי השוק משתנים בקצב מהיר ותובעני , התחרות גוברת , מחויבים משקי הבית להתמודד עם אתגרים פיננסים אשר מעצבים את עתידם.

בין האתגרים הפיננסים :

1.תזרים המזומנים ( הוצאות הכנסות )

2.תקציב המשפחה וסדרי העדיפויות

3.התחייבות ארוכת טווח וקצרת טווח

4.השקעות וחסכונות

דרך וצורת קבלת החלטות במשפחה מהווה מרכיב חשוב בהתנהלות המשפחה אין להקל ראש בניהול כספיו של משק הבית , מחזור כספיו של משק בית בממוצע הוא 4,000,000 ₪ וכסף שלא מנוהל ונמדד –מתבזבז .

ע"פ הנתונים :

כ-70% מהמשפחות בישראל נמצאות במינוס בחשבון הבנק.

המינוס הממוצע גדל בכ-16,000 ש"ח מידי שנה ומותיר למשפחה פחות כסף למחייה.

כ-47% מאזרחי המדינה חיים ללא פנסיה ועם הגיעם לגיל 68 יצטרכו לחיות על חשבון הביטוח הלאומי.

6% מלוקחי המשכנתאות לא מצליחים לעמוד בקצב ההחזר.

במציאות החדשה שנוצרה, שכסף הופך להיות משאב יקר, שעלות המחייה הופכת לכמעט בלתי אפשרית והתחרות הלא מתפשרת מראה את אותותיה כבר בגיל צעיר למשקי הבית אין הרבה אפשרויות .

אפשרות אחת היא להמשיך ולהתגלגל עם המציאות שנוצרה עד שלא ניתן יהיה להתגלגל עוד, או שתתקבל החלטה על מהלך עצמאי שישנה את כל ההרגלים ודפוסי ההתנהגות .

אפשרות נוספת היא פניה לגוף מקצועי והתמודדות עם הבעיה ,שלרוב תשנה את אורך חייו של משק הבית תשנה את דפוסי התנהגותו ותשחרר אותו מהרגליו המעכבים.

הדרך שבה זה ייעשה זו תהיה כבר בחירתם של האנשים המנהלים את אותו משק בית ,לחלקם יהיה צורך באימון פיננסי ולחלקם יהיה צורך בייעוץ פיננסי , במאמר זה מטרתנו היא לא לדון בסוגיית היעילות, רק נגדיר בצורה כללית ייעוץ פיננסי הוא בגדר המלצה, אימון פיננסי הוא תהליך למידה .

בספרם האחרון ''רוצים שתהיו עשירים'' של רוברט קיוסאקי (מחבר הספר- אבא עשיר אבא עני) ודונלד טראמפ ,מוצג משל קצר :

''תן לאדם דג
ותהיה לו ארוחה לערב אחד
תלמד אותו לדוג
ויהיה לו אוכל לכל ימי חייו''

במשל זה אנו רואים בצורה ברורה את חשיבות הלמידה ככלי אפקטיבי ליצירת מציאות חדשה .

בשנים האחרונות תחום האימון הולך וצובר תאוצה . אנשים רוצים להתפתח במהירות, לממש את עצמם ולחיות חיים טובים ומלאים יותר. יותר כסף, יותר הצלחה, יותר שפע.

אז מהו בעצם אימון פיננסי?

האימון משלב ידע, כלים ויכולות מקצועיות של המאמן במטרה ללוות את המתאמן/ת ולפעול במקצועיות ובאחריות לאורך כל תהליך האימון , מאמן מקצועי הינו בראש ובראשונה אובייקטיבי, כאשר מתאמן/ת מגיע/ה עם בעיה או התלבטות, תפקיד המאמן להשתמש בכלים העומדים לרשותו על מנת להאיר ולמקד את המתאמן/ת .

מטרות האימון הפיננסי:

1 לחזק יכולות
2. להתגבר על מגבלות אישיות
3. לנצל את הפוטנציאל דרך למידה
4. לרכוש מיומנויות חדשות כדי להיות יותר אפקטיבי
5. הכנה לאחריות חדשה
6. ניהול עצמי
7.להבהיר ולפעול להשגת יעדי ביצוע

משפחות לא מקדישות חשיבות מספקת לדילמות הפיננסיות, וכאשר הן כן עוסקות בכספי המשפחה, חסר להם הידע להפיק תוצאות מקסימאליות.

באימון הפיננסי מזהים את ההתנהגויות וההרגלים המעכבים את ההתפתחות הפיננסית שלנו , מחדדים את המיומנויות והכישורים המסייעים לנו ליצור את העתיד שאנו רוצים. לומדים ומתרגלים כיצד לטפח ולפתח את מה שמקדם אותנו וכיצד לשנות את מה שמעכב ומכשיל אותנו.

ההנחה בבסיס האימון היא שהגענו לנקודה בה אנו נמצאים היום כתוצאה מהתנהגויות, תפיסות, דרכי חשיבה והרגלים שפיתחנו עד היום.

כדי להגיע למקום אחר עלינו להביא לחיים שלנו משהו חדש.


"אם תמיד תעשה מה שתמיד עשית תמיד תגיע רק לאן שהגעת "

אלברט אינשטיין




,
































www.triplea.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון דנו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]