חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיחות מחו"ל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קופירייטר כתיבה סיסמה סלוגן

נושא המאמר: סיסמה פרסומית (סלוגן) - המחשת כוחה: משל הראי חלון הראווה והאקווריום
מאת: אריק שני   שמור מאמר למועדפים

כבעל אתר אינטרנט המציע שרות כלשהוא או מוצר וודאי היית רוצה להציג את עצמך בצורה הטובה ביותר והמיידית ביותר להבנה ולהשפעה.חבל לפספס את פוטנציאל המכירות שלך רק משום שהאתר אינו במיטבו המקצועי.כל שנחוץ לך וודאי נמצא באתרך מבחינתך ,אולם אם אין לך סיסמה פרסומית מספיק מקצועית בראש האתר ליד הלוגו (סמל האתר) הרי שיהיה יעיל ביותר עבורך וככל הנראה מאד לעניין להקדיש מעט חשיבה בריאה ולתת את הדעת על כך.

כדאי שנשתמש בדוגמא מתאימה מספיק כדי להבין את העניין עד תום ובאופן ממצה ומדויק.
אנשים רבים חולפים ברחוב ורואים דרך חלונות הראווה השתקפות של מוצרים שונים,לפי מה שמצוי בחלונות הראווה מבעד לזכוכית.לעומת זאת,כאשר הם עומדים מול הראי אשר בביתם הם רואים את המראה הטיבעי שלהם.מה קרה פה למעשה? אם נחשוב על ההבדל העיקרי בין חלון הראווה שהוא למעשה זכוכית לבין הראי שגם הוא עשוי מזכוכית נגיע להבנה שלהבדיל מחלון ראווה שהוא זכוכית בלבד הרי שהראי עשוי מזכוכית שמאחוריה מצויה שיכבה דקיקה של כסף: כך למעשה עושים ראי - לוקחים זכוכית ומצפים אותה מאחוריה בשיכבה דקיקה של כסף.כלומר,המסקנה המתבקשת הינה שברגע שמוסיפים כסף לעניין הרי שבנאדם רואה רק את עצמו!


סלוגן מקצועי,המעביר נכון את המסר,שהוא קצר ומתומצת,מכוון היטב וקולע, קליט,משכנע והפועל נכון - מציג אותך במיטבך כחלון ראווה ובו זמנית גורם למסתכל עליך לראות את עצמו ואת צרכיו בצורה פנטסטית (היות ואתה השקעת בפניה לקופירייטר מקצועי והוספת כסף לחלון הראווה שלך והפכת אותו גם לראי!).


עד כמה שטרחת להשקיע בעיצוב האתר,בבנייתו הנכונה,בכתיבת תכנים נכונה - הרי שעדיין אין בכוחם של כל אלה לעלות על מהירות קליטתה (עוד בטרם קליטת כל אלו) של השורה המיידית והראשונה הצמודה לסמל של אתרך. (ובנוסף,אל תשכח ששורת המילים של הסיסמה יכולה להופיע באופן בלתי מוגבל למעשה בכל עמודי אתרך שבהם גם מופיע הסמל).הסיסמה שקולה לחיוך מיידי של אדם שזה עתה פגשת לראשונה ברחוב ושאינך מכיר.היא מציגה אותך מיידית במהירות הבזק.דברים שלא יהיו בה יגרמו להחמצת העברה של דברים שהיית רוצה להעביר/לשדר "בחיוך" הראשון של אתרך אל הגולש החדש.מדובר כאן על רושם ראשוני שישאר בתודעתו (מחשבה,רגש,התרשמות) לכל "חיי האינטרנט שלו" מעתה ואילך.


על כן הסיסמה חייבת להיות בנויה כהלכה ובאופן מדוד ביותר כדי :
א. להשפיע על סוגים שונים של אנשים
ב. להשפיע על קהלי יעד שונים (גילאים שונים,בעלי טעמים שונים)
ג. להעביר את תחום עיסוק האתר במהירות הבזק ובצורה יפה
ד. למשוך תשומת לב (בין אם ע"י יופי האותיות,בין אם ע"י צלילי המילים,בין אם ע"י התוכן)
ה. לעורר משהו (חשיבה,יצר,רגש,התפעלות,סקרנות וכן הלאה...)
ו. לפרסם אותך בכך שאולי בפעם השניה שהמבקר ייכנס לאתרך הוא כבר יזכור אותך יותר טוב בשל הסיסמה
ז. לשמש אותך גם בפרסום במודעות הפרסום של גוגל
ח. למתג אותך היטב.

לשם כל אלו דרוש לך קופירייטר מקצועי היודע את עבודתו נאמנה כדי לספק עבורך את הדברים הללו באופן הנכון ביותר.קופירייטר מקצועי יוכל לספק לך שלל דוגמאות של הצעות לסלוגן בהתחשב בכל אלו.בנוסף,הוא ידאג לסדר עבורך את כל המענים על הצרכים הללו בסדר הנכון ובאותו אופן הוא ידאג להעביר את הדברים שהית רוצה להעביר בסדר הנכון.

אין קל מלהרכיב לעיתים בעצמך סיסמה בכוחות עצמך,שהרי הדבר נראה קל לכאורה.אולם זכור כי כמו לכל דבר בחיים דרוש מגע מקצועי ומיומן,שכן רק הוא עשוי להשפיע על איכות התוצרת מתוקף הבנת עומק וכישורים של מסוגלות לביצוע עבודה נכונה.

אסור לשכוח שהיות והמדובר בגולשים אנושיים הרי שעיקר העיסוק המקצועי של הקופירייטר הוא גם בסידור הנכון של כל המרכיבים בצורה הנכונה ובסדר הנכון בעת החשיבה על הרכבת הסיסמה.כל זאת נעשה במטרה לגרום לחוויה מלאה נכונה של השפעת הסיסמה הפרסומית.

לעיתים קורה בחיים ששמים דברים בצורה לא נכונה שנראית מלאה וטובה למראית עין אולם שהיא סתם תופסת מקום של פריטים קטנים יותר ומקצועיים שהיו יכולים גם להכנס לעניין ושנשארו בסופו של דבר למעשה מחוץ לעניין.

הדבר דומה לאקווריום ריק שנמצא מולנו שהיינו רוצים,לדוגמא, למלאו כדי שיהיה מלא.לשם כך לקחנו אבנים גדולות והנחנו אותן בתוכו.האם הוא כעת מלא? - כן,הוא מלא.אך האם הוא מלא דיו? - כלל לא. הרי עדיין נוכל לשפוך אבני חצץ יותר קטנות ולהכניסן אל הרווחים שבין האבנים היותר גדולות שהכנסנו לתוך האקווריום מלכתחילה.
זהו.כעת האקווריום מלא!.הכנסנו יותר דברים לאותו הנפח.הדבר מראה שאפשר ע"י שימוש בחשיבה נכונה ומקצועית להוסיף עוד דברים למרות שמלכתחילה היה נרא לנו שהעניין כבר רווי ומוצה.כך קורה גם בהרכבת סיסמה - צריך לדעת מה להכניס לתוכה - שהרי אפשר על ידי תיכנון וחישוב נכון ל"מלא" אותה היטב כמו למעשה את האקווריום שעדיין מונח לפנינו.

ואף נוכל עוד יותר להתמקצע.האם האקווריום מלא לחלוטין? - לא ולא.נוכל עדיין להזליף חול על כל העסק ובכך החול יזרום עד קרקעית האקווריום וימלא את כל החללים הקטנים שבין האבנים הגדולות והאבנים הקטנות עוד יותר (אבני החצץ).כך עושה גם קופירייטר מקצועי בעבודתו.הוא ממקסם את "מילוי" הדברים עד המקסימום כדי שהשפעת הסיסמה תהיה חזקה אפילו בו זמנית על 3- 4 חלקים פנימיים של המתבונן בה והחווה אותה.
ובנוסף,קופירייטר מקצועי אמור גם לדאוג בסופו של דבר לפיניש יפה וגימור מנצנץ של הכל - כשם שנוכל כרגע לשפוך מים מירליים נקיים ואיכותיים על כל הדברים שמצויים באקווריום (הסיסמה הפרסומית). המים ירטיבו וייספגו היטב באופן פאסיבי בכל שלושת הדברים שכבר נמצאים באקווריום ועדיין יוכלו להווסף עד קצוות פני פתח האקווריום הפתוח כלפי מעלה.

האקווריום מאד נעים למראה,אומנם אין בו דגים אך יש בו ארבעה דברים שהוכנסו אליו בסדר הנכון.לולא הסדר הנכון והחישוב של מה להכניס לתוכו בזה אחר זה הרי שלא היינו יכולים להכניס את כל המרכיבים.

סיסמתך יכולה גם להיות בעצם אקווריום,שכן כמו חלון ראווה וראי גם הוא עשוי מזכוכית.אך באקווריום להבדיל מזכוכית ומראי יש נפח שגם "מאכלס" דברים.
שטים בתוך סיסמה מקצועית "דברים" שלא מדברים - ממש כמו דגים.רוב האנשים אוהבים להתבונן באקווריומים.הם ממש נראים לפעמים כ"מהופנטים" מהם.הרבה דברים יפים קורים ומועברים בשקט במסווה תמים.

בין אם מדובר בסודות מקצועיים או בממש "דגים" אני מקווה שהמאמר הזה את כל הדברים החשובים לך אכן הדגים.

בהצלחה

סיסמא שלהביט בה יש חשק - היא החיוך הראשון של העסק.

www.sismart.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il/articlesearch.asp?time=083315&page=5


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק שני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]