חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיזיותרפיה ופילאטיס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות מטפלים כאבים רפואה משלימה

נושא המאמר: שיאצו - רפואה משלימה
מאת: יוסי יגילי   שמור מאמר למועדפים

במקום בו נגמרות המילים...מתחיל הטיפול בשיאצו.

במקום בו נגמרות המילים...מתחיל הטיפול בשיאצו.
הגוף שלנו חכם יותר ,אותנטי יותר ומעל הכל אף פעם לא משקר,כשטוב לו הוא מחייך וכשרע לו הוא כואב וחולה.זה מזכיר לכם התנהגות של ילד? נכון!עמוק בכל אחד מאיתנו יש ילד קטן ושברירי שרוצה לחיות את הרגע,לומר ולעשות תמיד את מה שהוא מרגיש ולוא דווקא את מה שמצפים ממנו.
אבל מה לעשות,החיים שלנו בפועל אינם מתנהלים כך או לפחות כלפי חוץ התמונה נראית שונה.
עטפנו את עצמינו בשריון,בפלדה ובמסכות שונות ומשונות כך שהעולם חלילה לא יתפוס אותנו במערומינו ובחולשתינו.
מטפל השיאצו מאבחן היכן נעצרת זרימת האנרגיה בגופנפש של המטופל או במילים אחרות הוא מאבחן היכן עטפנו את עצמינו והעמסנו על גופינו אנרגיות שלא תמיד שייכות לנו.
המטופל שוכב על המזרון ומרגיש תחושות שונות כמו זרמים חמים,צמרמורות,התמוססות של מתח אבל מה שהכי מענין הוא,שהוא עובר אזשהו תהליך למידה שבו הוא מפתח מודעות חדשה למחלה שלו שלולא הטיפול כנראה שלא היה שם את ליבו לכך,הוא שם פתאום לב לנשימותיו השטחיות,לכאבים שכלל לא ידע על קיומם,לתחושות רגשיות שונות העולות לראשונה מתוכו ,הרבה הרבה מעבר למילים...
אולי לא אחרי טיפול אחד אבל מתישהו זה קורה,משהו נקי יותר פתוח יותר,רחב יותר ונושם יותר עולה מן המעמקים ומכתיר את הטיפול כהצלחה,וכשזה קורה נעלמים כהרף עין כאבי הראש ,גב ,you name it .
יבואו הספקנים שבנינו יקשו ויאמרו,לאן נעלמה פריצת הדיסק?או בבדיקת ה סיטי רואים אצלי שינויים ניווניים,זה משהו "פיזי",לא?
היתכן שהשיאצו החזיר הכל למקום?וכן הלאה והלאה.
אז התשובה היא לא,משום שפריצת הדיסק שרירה וקיימת וכך גם השינויים הניווניים.אבל מצד שני אומר לאותם ספקנים כיצד זה תסבירו שהצליעה נעלמה,שטווחי התנועה שופרו במידה נכרת,שהכאב חלף והופחת עד שנעלם לחלוטין הצורך בשימוש במשכחי הכאב?
אז התשובה רבותי ,נמצאת שוב מעבר למילים,באיזור הדמדומים שבין הגוף לנפש היכן שלגופנפש יש חוקים משלו.
השיאצו מחזק את המרידיאנים (תעלות אנרגיה הכוללות 360 נקודות)החלשים או מפזר את אלה הנמצאים בעודף ובסיוע של אוירה רגועה,תומכת  ובלתי מאיימת ,נותן לגיטימציה לילד השברירי והרך שבנו להציץ מבעד למסכה,לשוב ולבטא את עצמו.
וכשנפתחים לילד הפנימי החלש והשברירי דווקא אז חשים המון כח פנימי ותהליך הריפוי קורם עור וגידים.
 






metaplim.co.il/yosi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי יגילי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]