חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ישראלים הרואים במשבר העולמי משום הזדמנות מחודשת להשקעה רווחית, מתאגדים בקבוצות רכישה לטובת רכישת נדל"ן אטרקטיבי והשקעות ברומניה, פולין ועוד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משאיות ליסינג למשאיות משאית

נושא המאמר: ליסינג למשאיות – העסקה המשתלמת ביותר
מאת: פאני   שמור מאמר למועדפים

ליסינג למשאיות – העסקה המשתלמת ביותר
ליסינג למשאיות הינה תופעה חדשה, כנראה שמדובר בתולדה של עלייה והביקוש הרב למשאיות בקרב חברות / עסקים. תופעה זו הכרחית שכן כיום יותר ויותר חברות / עסקים זקוקים למשאיות אך לא מעוניינים לשלם את מלאו סכום הקנייה.
ליסניג למשאיות הינה שיטה כלכלית אותה חברות הליסינג מציעות על מנת שלקוח הקצה יוכל להשתמש במשאית תוך הפחתת כלל העבודה הנלוות לאחזקת משאית באופן משמעותי. הליסינג מאפשר ללקוח לקבל משאית חדשה ללא כל הטרחה שבהוצאות הקבועות כגון ביטוח.
סומו ליס מבית יוניברסל ישראל (UTI), מספקת שירותי ליסינג תפעולי למשאיות איסוזו סומו, שירות זה כולל כמובן את המרכב והמערכות הנלוות להפעלת המשאית: שירותי מוסך, גרר, ביטוח וכו'. השירות מיועד לחברות ועסקים לתקופה של 60 חודשים בתשלום חודשי קבוע, כאשר בסוף תקופת השכירות נתונה ללקוח אופציית לרכישת המשאית במחיר המוסכם מראש.

מהם היתרונות של ליסינג למשאיות?
במהלך תקופת הליסינג, כל ההוצאות הנלוות לאחזקת המשאית ממומנות על ידי חברת הליסינג– אלו כוללות תקלות מכאניות, טסט, וביטוח.
לדוגמא, חברת UTI כוללת בחבילת ליסינג למשאיות את הרכיבים הבאים:
1. שירות ייעוץ מקצועי בבחירת סוג המשאית, סוג המרכב והמערכות הנלוות למשאית בהתאמה אישית ללקוח.
2. כיסוי ביטוח מלא – חובה ומקיף.
3. אחזקה שוטפת הכוללת תיקונים בחלקים מקוריים וטיפולים שוטפים - במוסכים מורשים של היבואן.
4. רישוי שנתי, כולל תשלום אגרת רישוי.
5. שירותי דרך וגרירה.
6. מוקד 24 שעות ביממה.
חברת UTI יבואנית משאיות איסוזו סומו, מתמחה בתחום המשאיות ובניהול ציי רכב, בחברה ישמחו להציע לך את השירות המושלם - עול הטיפול במשאית עלינו. כמו כן, נשמח להכין עבורך את המשאית על כל מכלוליה השונים בכל פעם מחדש, כך שתהיה מושלמת למסירה בכל רגע שתרצה.

ולסיכום...
היתרון הכספי ברור – ראשית, ליסינג למשאיות מאפשר הוצאה קבועה וידועה מראש בכל הקשור למשאית. שנית, פריסת התשלומים למספר רב של חודשים במקום רכישה אחת ממוקדת בסכום גבוהה. היבט שלישי, ההוצאה מוכרת לצורכי מס כהוצאה ולא כהשקעה. ואחרון, בעזרת החיסכון בעת ביצוע עסקת ליסינג למשאית תוכל להפנות את המשאבים שהכוונו לקנייה למטרות אחרות.

"אז מה עוד נותר לומר... כמו שליסינג למכוניות הייתה ועדיין מהווה הצלחה כבירה בשוק המכונית כך גם למשאיות, שירות הליסינג מהווה הצלחה אדירה מכל הבחינות עבורך.


www.uti.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פאני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]