חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורמבולון - formebolone - פיק בשריר - דלקת בשריר - שריר קטן





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש שיווק באינטרנט

נושא המאמר: 5 דרכים להתעלל באתר שלך
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

1. מתקפת הפונטים

אחת ההתעללויות היותר קשות באתר היא להיסחף עם פונטים- להשתמש בטקסט מסכן אחד ב-5 סוגי פונטים, ב- 3 צבעים ו-4 גדלים.
באמת מאוד דמוקרטי מצידכם. אנו מבינים שאתם רוצים פשוט להעניק הזדמנות שווה לפונטים מכל הסוגים ללא אפליית גודל, צבע וסוג...אבל מה לעשות- עמוד באינטרנט לא צריך להיראות כמו יצירה של פיקאסו. חגיגת הפונטים הזו משמעותה לכער את האתר ואתר מכוער לא יכול לשרוד. אל תשכחו שאת האתר שלכם אתם צריכים לשדך למישהו- לגולש ובעולם השטחי של היום – מראה זה הכל...
בכל הקשור לפונטים צריך לשמור על עקביות - תשתמשו תמיד באותו סוג פונט ומקסימום 2 גדלים ו 2 צבעים לכותרות ולטקסט.

2. מה הקשר?

אם אתה רוצה ממש לשבור את רוחו של האתר שלך פשוט תפגע בנקודה הכי רגישה שלו- טופס יצירת הקשר. אתרים מסכנים במיוחד הם כאלה שמחביאים בהם את טופס יצירת הקשר.

משום מה, הטופס מוחזק בשבי באיזה עמוד נידח באתר, שמקום הימצאו אינו ידוע. ובכן, קשה לאמוד את הנזק מעוגמת הנפש שנגרמת לגולש המתוסכל, שמחפש ומחפש ולא מצליח ליצור קשר עם החברה. מה שכן אנו יודעים הוא שגולשים רבים, שמגיעים לאתר כזה פשוט נוטשים אותו במהירות. לכן אנו פונים אליך- מפעיל האתר, בעל החברה, בעל האתר- שחרר את הטופס צור קשר לחופשי! תן לו לראות את העולם, אחרת העולם לא יראה אותך...

3. אכן תמונות קשות

הסיוט הגרוע ביותר של כל אתר הוא תמונות שלא עולות. למי שעדיין לא יודע- תמונות כבדות מדי, לא עולות כמו שצריך באתר ופשוט תוקעות אותו. האתר המושפל נותר ערום לבדו מול הגולש ונאלץ לספוג את גידופיו. הוא עומד מן הצד, תקוע, בעוד הגולש נוטש אותו במהרה ועובר לאתר אחר. עדיין, בזאת לא הסתיים הסיוט שכן הגולש ממשיך ומספר לחבריו אודות האתר הגרוע אליו הגיע. וכך האתר נותר, תקוע ונכה מבויש ונבוך – לעג וקלס בקרב שאר האתרים והגולשים. אכן תמונות קשות.


4. קישורים שבורים

כמה פעמים הקלקת על קישור ושום דבר לא קרה?
דרך יצירתית להתעלל באתר שלך היא להשתמש בקישורים שבורים שמובילים לעמודים שאינם קיימים.
אתה מעורר באתר שלך ציפיות ותקוות שהוא עומד להתקשר עם עמוד אחר. אז הוא מתלהב ומצפה לפגישה, מתהדר בקישור מושך ומתכונן לפגוש את האחד המיועד. אבל, כשהגולש מקליק על הקישור הוא מגיע לעמוד שלא קיים...האתר המאוכזב מגלה שהבריזו לו מהפגישה ושבצד השני מחכה לו רק הודעת שגיאה. אבל, מה שחשוב לזכור מכל הסיפור הוא שקישורים שבורים מאכזבים גם את הגולשים שלכם. בכל פעם שאתם שוברים לב של אתר, אתם מאבדים גולש. כך שהבדיחה בסופו של דבר היא על חשבונכם. (חשבון הבנק שלכם ?).

5. יאללה בלאגן

התעללות פופולארית מאוד באתר מגיעה בדמותו של טקסט מבולגן ומבלבל. בניגוד לסטיגמות, זהו נגע אשר אינו פוסח גם על אתרים מבית טוב. אתרים של חברות גדולות וקטנות כאחד לא יכולים לעמוד בפיתוי ומתחילים להשתמש. בהתחלה בדברים קטנים- שורה פה, כותרת שם אבל מהר מאוד הם צורכים עוד ועוד טקסט, פסקאות, כותרות. הם לא יודעים מתי להפסיק וכבר נהיה מאוחר מדי- הם כבר מכורים. התוצאות הן עגומות מאוד- העמודים מבולגנים וצפופים עם טקסט מבלבל שקופץ מנושא לנושא. ומהר מאוד אתה מקבל אתר שנראה כאילו הוא על LSD.
חברים, just say no, תהיו חזקים ותעמדו בפיתוי. האתר שלכם הוא התדמית שלכם. תשמרו על כך שיהיה מסודר, קל לקריאה וכמובן- נקי...

עם כל ה"מה לא לעשות" – להלן כמה עצות קצרות מה כן אפשר לעשות על מנת להשתפר:

1. תבקשו חוות דעת – תשאלו חברים ומכרים (לא מה"עדינים") מה הם חושבים על יצירת המופת שלכם. כולנו עושים טעויות וחשוב לעלות על כמה שיותר בעיות בזמן. תזכרו כי לקוח התוהה על קנקנכם קורא גם את השורות הקטנות באתר שלכם, לכן אל תסתפקו בהתרשמות כללית מדי כמו למשל- "אהבתי את העיצוב החדש". רצוי לקבל חוות דעת כוללת על האתר- כולל האותיות הקטנות. מעבר לכך, רצוי שתכוונו לפידבקים אודות חווית הגלישה באתר. תשאלו האם היה קל לנווט בין עמודים השונים, האם היה קל לקרוא ולהבין את הטקסט, האם היו דברים לא ברורים וכו'.

2. שיפור תמידי – תחשבו כל הזמן מה עוד אפשר לעשות כדי לשפר את האתר. שיפורים שוטפים יסייעו לתדמית המקצועית שלכם לא רק כלפי לקוחות פוטנציאליים, אלא גם כלפי לקוחות קיימים שלכם אשר רוצים לבדוק אם עשו בחירה נכונה שבחרו בכם.

3. לחשוב כמו גולש – קשה אבל אפשרי. אתם הרי גם גולשים באתרים אחרים ובבואכם לשפר את האתר שלכם תיישמו את כל הדברים שאתם אוהבים בביקור באתרים אחרים ותנטשו את אלה שמפריעים לכם.


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]