חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טעות בית המשפט - פוליגרף בבית המשפט - בדיקת פוליגרף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קמפיין יחסי ציבור יעל לוטן לוטן תדמיות

נושא המאמר: קמפיין יח"צ מצוין שווה כסף מזומן
מאת: יעל לוטן - מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

קמפיין יח"צ מצוין, שווה כסף מזומן!

שנת 2006 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחו של עידן חדש.
עידן בו הפרסומת הופכת פחות רלוונטית, מסוג הדברים שמתרגלים אליהם וכבר לא מתרגשים מהם. כולנו הרי יודעים שאת הפסקת הפרסומות אנו מנצלים להכנת הקפה.....

יחסי ציבור מתפרסים על מגוון ענק של אפשרויות לקידום עסקים. במאמר הבא אפרט את הדרכים ועדיין אדגיש ש"השמיים הם הגבול" ולכל פעולה הדים לתקופה ארוכה המשפיעים רבות על רמת המכירות של כל חברה.

יחסי ציבור הם מעין "מסיכת חמצן" עבור כל עסק. יחסי הציבור הם אלה שבונים לך תדמית ומתכננים את המצע אותו אתה מגיש לציבור אליו אתה רוצה להגיע. כל זה תוך שמירה קפדנית על קוים נקיים לדמותך ועל תכנים המתאימים לך .יחסי ציבור לא "מוכרים אותך בכל מצב". אסטרטגיה תדמיתית נועדה על מנת לפקח על תהליך החשיפה צעד אחר צעד וכדי לוודא שכל המסרים היוצאים לתקשורת ולציבור טהורים והכי חשוב מדויקים.

האמת שהכול מתחיל מבלבול אחד גדול של מה זה יחסי ציבור?, למה זה טוב?, ואיך זה משפיע ישירות על המכירות? ועוד אלפי שאלות שלא מבוססות על בורות, חלילה פשוט על חוסר הבנה בתחום שלא כולנו נוגעים בו גם אני לא אדע לתכנת רשת מחשבים...

הגדרה של יחסי ציבור היא: מעשים טובים שמובאים לידיעת הרבים. כלומר, אין זה מספיק לעשות מעשים טובים, צריך שיידעו על כך.

המסר הנכון שעובר בצורה הנכונה לקהל הנכון משיג את התוצאה הרצויה.

בדיוק כמו עץ אשר נובט משורשים לגזע ענפים ועלים, כך אתה נבנה כחברה.
העסק מתחיל לעבוד, המוצר שלך מדהים אך אם אף אחד לא יודע זאת זה כאילו לא עשית כלום. בלתי אפשרי לשרוד בלי חשיפה. חשיפה שתהיה מבוססת על מחקר ואסטרגיה מפורטת ומקצועית.
תמיד אפשר ללכת למשרד פרסום ולהוציא מאות אלפי שקלים על משבצת פרסום או עמוד מכירתי בעיתון אך דבר אחד לא נלקח בחשבון והוא התדמית אותה לעולם לא תוכל לבנות עי" פרסום בלבד. על מנת לבנות תדמית יש צורך בחשיבה קריאייטיבית ותכנון אסטרטגי מדויק.
במיוחד כאשר דוגמנית חצי ערומה נלחמת על מעדן חלב . הלו!!! נכון שאנחנו כבר גדולים ובתור מבוגר נחמד מידי פעם לראות יפיפייה על המסך אך ילד קטן (שהוא בעצם קהל היעד העיקרי) שראה את הפרסומת שאל שאלה אחת "תגידי, למה היא בלי בגדים?
כן, כן במרדף אחרי החידוש (שבעצם כבר לא כל כך חדש....) אנו שוכחים את הטעם הטוב וחשוב מזה את קהל היעד אליו אנו ממענים את המסרים של הלקוח.
כל המטרה מתפספסת וההוצאה הכספית עצומה(בפרסום), אין ספק שחברה שרוצה לגדול צריכה לשווק את עצמה והשאלה המתבקשת היא לא "אם" אלא "איך". כולנו מכירים את המשפט "קשה לבנות, קל להרוס" משפט כל כך ישן ויחד עם זאת כל כך נכון

דרך משרד יחסי ציבור אתה מקבל מכלול של שירותים חשובים ביותר לשגשוג והם:

חשיפה תקשורתית – כתבות מאז ומעולם שידרו אמינות. הלקוח הפוטנציאלי סבור שאמצעי התקשורת מנסים לסייע להם כאשר הם מסבים את תשומת ליבם למוצר או לשירות חדש. כאן היח"צ נכנס לתמונה עי" כך שהוא מזין את התקשורת במסרים מדויקים שהלקוח רוצה שיועברו לקהל היעד. חובבנות במקרה כזה היא הרת אסון.

מוניטין – הדבר העיקרי שמבסס מסע יחסי ציבור טוב הוא מוניטין. מוניטין הוא הכרחי כדי להיבנות כמותג, תואר המעניק לך זוהר אשר מאפשר לך להיחשב יוקרתי ומותג יוקרתי כמובן גם שווה יותר.
יחסי ציבור מעולים הם שבנו מותגים כמו שטראוס עלית , פרטנר תקשורת, מיכל רובנר, קסטרו ועוד.....

אירועים ייצוגיים- משרד יחסי ציבור טוב ינהל בצורה מקצועית אירועי מכירה, תדמית ובעצם כל אירוע שישרת את מטרות הלקוח.
לדוגמא: לאמן, יערוך משרד יחסי ציבור אירוע מכירה בגלריה לאמנות אשר יכוון גם לאוהבי אמנות (בשביל הנשמה) וגם לאספני אמנות(בשביל המכירה), אירוע נועד על מנת לשלב בין הלקוח לקהל היעד שלו פעולה מוצלחת כזו גורמת גם לעלייה במכירות והדבר מוכח.

שיתופי פעולה – שיתופי פעולה פוריים הם פן בלתי נפרד מעבודת יחסי הציבור ,לפעמים השיקול של חברה לחבור למשרד זה או אחר נובעים מקשריו עם לקוח מסוים (לדוגמא: שרי אריסון, רני רהב ובני בירנבאום).
הרי כמעט בכל חברה "מישהו מסדר משהו למישהו" כשמדובר בעסקים זה מתורגם לכסף ואין שום תלונה כל עוד שני הצדדים מרוויחים.
ערכם של קשרים לא יסולא מפז ועצם הפנייה למשרד יחסי ציבור היא על מנת להיות מקושר. (לדוגמא: אמנים פונים ליחסי ציבור כדי לתקשר עם אספנים).

יחסי ציבור לעומת פרסום

הדבר הבולט ביותר בהבדלים בין השניים הוא בעצם הדבר המרכזי שבגינו נכתב מאמר זה, כסף, כסף, ושוב פעם כסף. וזו לא בושה, אנחנו מזמן לא בתקופת המן שנופל משמיים איכות חיים, מכונית יפה וטיולים לחו"ל עולים כסף וכולנו רוצים להרוויח על מנת לחיות טוב. ומעבר לאידיאולוגיה אנו בסיכומו של דבר רוצים כסף ואם אפשר אז הרבה!

מדוע יח"צ ולא פרסום?

כי, יח"צ עולה הרבה פחות כסף מפירסום.
כי, יח"צ הוא ארוך טווח ופרסום הוא בנוסח ה"זבנג וגמרנו"
כי, יח"צ בונה תדמית פרסום רק מציג את המוצר.
כי, יח"צ משדר אמינות ופרסום לא!

לסיכום: עם נוסחא מנצחת לא ניתן להתווכח והנתונים מדברים בעד עצמם אנו בפיתחו של עידן שבו יחסי הציבור עוברים לקדמת הבמה ובצדק!



www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]