חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ייעוץ ביטוח ותביעות ביטוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח עסקים למכירה - שוק עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש חברה לקידום אתרים

נושא המאמר: שיפורים קטנים שמקדמים בגדול- עשה זאת בעצמך
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

חלק גדול מקידום אתרים אפקטיבי באינטרנט הוא ביצוע אופטימיזציה לאתר.
אופטימיזציה היא אמנם תורה בפני עצמה, אבל בכל זאת ישנם כמה שינויים קטנים שאתם יכולים לעשות בעצמכם. שינויים קטנים של כמה דקות, אך עם השפעות חזקות על קידום האתר שלכם.

לפני שנתחיל, נספר כמה מילים על מנועי חיפוש, ממש על קצה המזלג.
כאשר גולש מחפש משהו באינטרנט, מנוע החיפוש צריך להחליט אילו תוצאות להציג לו. כלומר, אילו עמודים מבין כל העמודים באינטרנט הם רלוונטיים למה שאותו גולש חיפש.

כיצד מנוע החיפוש מחליט?

הוא עושה סלקציה. הוא סורק את כל העמודים ובורר מתוכם את מי שהוא מוצא כרלוונטיים למילת החיפוש שהכניס הגולש. כאן נכנס לתמונה כל עולם קידום אתרים- להראות למנוע החיפוש שהעמודים שלכם באתר רלוונטיים למילות חיפוש מסוימות.

כיצד עושים זאת? באמצעות אופטימיזציה, כאשר כפי שציינו זו תורה בפני עצמה, אשר רק חברה מקצועית יכולה להוציאה אל הפועל בצורה נכונה. עם זאת, גם אתם יכולים לבד לשפר את העמודים באתר שלכם.

אם כן, נדגים לכם מספר עקרונות בסיסיים בקידום אתר, אשר במילים פשוטות- מראים למנוע החיפוש מהן מילות החיפוש הרלוונטיות עבור כל עמוד באתר שלכם.

לפני הכל, עליכם להחליט באילו מילות חיפוש אתם מעוניינים.

ניקח את הדוגמא של "משה לימודים" אשר מוכר ספרים. "משה לימודים" בחר להתמקד במילת החיפוש (או יותר נכון ביטוי) "ספרי לימוד". (כדאי להתמקד בכל עמוד בביטוי אחד או שניים).

מכאן אפשר להתחיל לגזור את הפעולות הבאות:

1. טקסט בקישורים

יצירת קישורים הם חלק בלתי נפרד מאופטימיזציה, אך לא די ביצירת קישורים בלבד, יש להקפיד על הטקסט שרשום בהם. לכל קישור יש טקסט שכאשר לוחצים עליו הוא מוביל לעמוד מסוים. טקסט זה נקרא "טקסט עוגן".
כאשר מנוע החיפוש סורק עמודים באינטרנט, הוא מייחס חשיבות יתרה לטקסט עוגן, לכן רצוי להכניס את מילות המפתח שבחרתם כטקסט עוגן בקישורים.
"משה לימודים" החליט בדף הבית שלו לספר בכמה שורות על החשיבות שבספרי לימוד איכותיים ואז בסוף הטקסט הוא הוסיף קישור של "קרא עוד", שכאשר מקליקים עליו מגיעים לעמוד המסביר בהרחבה על ספרי הלימוד שלו. המילים "קרא עוד" הן הטקסט עוגן שלו.

כחלק מאופטימיזציה, למשה כדאי לשנות את הטקסט ל- "קרא עוד על ספרי לימוד", כאשר האפשרות להקלקה (למעשה-הקישור) תהיה רק על המילים "ספרי לימוד".
כך כמובן להמשיך ולעשות בכל עמוד בהתאם למילות החיפוש שנבחרו עבורו.
הדוגמא הזו היא דוגמא של קישורים פנימיים באתר, כלומר קישורים שמובילים את הגולש מעמוד לעמוד בתוך האתר.
לאתרים יש כמובן גם קישורים נכנסים ויוצאים ואותו עקרון תקף גם כאן. תקפידו שבקישורים הנכנסים והיוצאים יופיע טקסט עוגן הכולל את מילות החיפוש שלכם.
ל"משה לימודים" יש קישור נכנס מפורטל לימודים. בקישור רשום "האתר של משה לימודים". כדאי לשנות את טקסט העוגן הזה ל- "האתר של משה לימודים- ספרי לימוד", כאשר רק המילים "ספרי לימוד" הן ניתנות להקלקה.


2. כותרות

בדומה לעקרון הקודם, מנוע החיפוש מייחס חשיבות רבה מאוד גם לכותרות בעמודים. לכן, יש לשלב את מילות המפתח גם בכותרות ותתי-כותרות בעמודים שלכם.
עמוד שכותרתו "ספרי מתמטיקה" כדאי לשנות ל- "ספרי לימוד-ספרי מתמטיקה".

3. טקסט של תמונות

טקסט של תמונות- כן יש דבר כזה. תמונה היא הרי קובץ וקובץ שמור תחת שם מסוים. כאשר עוברים עם העכבר על תמונה קופץ חלון קטן (לבן בדר"כ) עם שם הקובץ. זה נקרא alt טקסט. ומנוע החיפוש בודק גם אותו. "משה לימודים" שם בדף הבית שלו תמונה גדולה של ספרים עבים ואת התמונה הוא שמר תחת השם "big books". זה ה- alt טקסט של התמונה. למשה כדאי לשנות את שם הקובץ של התמונה ל- ניחשתם נכון- "ספרי לימוד".

אנו ממשיכים עם אותו עקרון גם בשני הסעיפים הבאים.

4. להבליט מילות מפתח בטקסט

פעולת ה Bold איננה מקלה רק על הגולש אלא גם על מנוע החיפוש. הוא בודק גם את המילים המודגשות ב Bold. לכן, כדאי להדגיש במהלך הטקסט את מילות המפתח שלכם.


5. האותיות הקטנות

פעולה פשוטה ואחרונה הקשורה לעיצוב של האתר.
רצוי להוסיף לעיצוב של העמודים באתר, בדר"כ בתחתית, שורה אחת אודותיכם- שם העסק, כתובת וטלפונים וכמובן לשלב את מילות המפתח.
כך מילות המפתח מופיעות ממש בכל עמוד באתר באופן שאיננו מפריע לגולש.



6. הכי הכי חשוב- אל תגזימו!

יש לנו אזהרה חשובה בנוגע לכל העקרונות הנ"ל ובייחוד לגבי הבלטת מילות מפתח בטקסט. אל תגזימו! מנוע החיפוש איננו טיפש. האלגוריתם שלו מאוד מתוחכם ואתרים אשר משתמשים במילות מפתח באופן מוגזם עלולים למצוא עצמם מנודים לחלוטין מתוצאות החיפוש.

נסביר לכם מדוע- ההגזמה הזו הינה אחת מהשיטות הפסולות לקידום הנקראת "Black Hat". זו שיטה שנועדה "לעבוד" על מנוע החיפוש ולנסות להציג לו בכוח מילות חיפוש כדי ליחס להן יתר חשיבות. לכן אנחנו מזהירים אתכם- אל תדחפו את המילים בכוח! אסור לרשום 70 פעם את מילת החיפוש בטקסט של 5 שורות. אסור להבליט את מילות החיפוש 20 פעם בכל עמוד. אל תדחפו בכל כותרת ותת-כותרת באתר שלכם את אותן המילים.

מילת המפתח שלנו בהקשר הזה היא מינון. תהיו חכמים ותקפידו על מינון שלא ייראה חשוד למנוע החיפוש. מעבר לכך שההגזמה עלולה להוביל אתכם לנידוי מתוצאות חיפוש היא גם מפריעה לגולש.

השילוב של מילות החיפוש צריך להיות שילוב טבעי בטקסט- כזה שלא ייראה חשוד למנוע החיפוש וכזה שלא יפריע לשטף הקריאה של הגולש.

במוח, לא בכוח...

www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]