חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכל על בחירת קורס עיצוב גרפי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות יחסי ציבור יעל לוטן לוטן תדמיות

נושא המאמר: העובד-שגריר בכל מחיר
מאת: יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות   שמור מאמר למועדפים


העובד - שגריר בכל מחיר.

יותר ויותר ארגונים מבינים היום את הערך המוסף של רווחת העובד ומשתדלים להיות קשובים יותר לצרכיו ולהרגשתו בקשר למקום העבודה.
במקרים רבים נמצאים בעסק אותו עובד/ת שהם לא מסופקים, לא נהנים ממקום עבודתם והם מאלה שהולכים לעבודה רק כדי "לגמור את החודש". עובדים כאלו יכולים לגרום צרות רבות לעסק ובמקרים מסוימים אף להרוס אותו כליל.

בתור מנהלת עלייך להיות תמיד קשובה לטענותיו של עובד ותמיד להיות שם כשהוא זקוק לך. אחרת נוצר מצב בו הבעיה הקטנה ביותר הולכת וגדלה כמו כדור שלג ופתאום העובד עוזב ואין לאף אחד מושג למה ותתפלאי אולי לשמוע אבל עזיבה של עובד במקרים כאלה היא הכי פחות בעייתית.
במקרה הגרוע יש לך בעסק עובד ממורמר שמרגיש מרומה או לא מוערך מספיק וממקום כזה קשה מאוד להביא פרודקט חיובי לעסק. עובד שלא מרגיש שייך לקבוצה איתה הוא נמצא מרבית שעות היום לעולם לא יוכל לקחת אחריות מלאה על מה שקורה בה כי לא אכפת לו הוא גם ככה מרגיש ש"לא שווה לטרוח" ואין מי שיעריך אותו.
בתשעים וחמישה אחוז מהמקרים רוב הבעיות נגרמות ממחסור בנתונים אמיתיים.
ממצב שבו העובד לא הבין משהו כמו שבאמת היה אמור ולא מצא לנכון לפנות אלייך לעזרה בסיטואציות כאלה העניין השולי ביותר הופך לבעיה גדולה.

עובד שטוב לו בעסק הוא השגריר שלך! בכל רגע נתון הוא אחראי לתדמית העסק וכשטוב לו הוא יאמר רק דברים טובים ויסנן כל מאמץ של מישהו להכפיש את שם העסק שלך. כאשר אנו רואים אדם שמקטרג על המקום בו הוא נמצא מייד נדלקים האורות האדומים ועולה השאלה למה???
ואם אדם שעובד שם מדבר בצורה כזו "כנראה שבאמת יש שם משהו לא בסדר" זו בדרך כלל החשיבה הרווחת ולכן יש לדאוג תמיד שעובד יהיה מרוצה.

לא, לא מדובר בהתחנפות לעובד תוך שהייה בפחד תמידי פן הוא יאמר משהו לא טוב חלילה הכוונה היא לתת לו את כל מה שניתן כדי שיהיה לו כייף ורצון להיות שייך לקבוצה שלך. גם לא מדובר במשכורת עתק תתפלאי אמנם כסף מעניק מוטיבציה אך אם הוא לא מגיע מהמקום הנכון אז הערך אליו יהיה גם כן בהתאם והכוונה היא שלא יהיה ערך.
עובד שיקבל משכורת ללא עשייה יחשוב שכדי לקבל כסף צריך לא לעשות תני לו שכר לפי פרודקשן ואז תראי איך הוא מייצר יותר ואת מרוויחה יותר וזו המטרה ולא להיפך.









הדרך הנכונה באמת היא לגרום לעובד להרגיש כחלק פעיל ותורם לקבוצה לתת לו תמיד את העידוד לגבי פועלו ולגרום לו להכיר בחשיבות העשייה שלו שיטת הבונוסים היא שיטה מצוינת להראות הערכה לעובד ומכיוון שלא ניתן לחלק בונוסים על בסיס יומיומי המילה הטובה יכולה להתאים בכל רגע בו העובד שלך מבצע משימה בצורה טובה. התחשבות בדעותיו והתייחסות להצעות ייעול אשר הוא מעלה גם תורמות הרבה להרגשתו הכללית וגורמות לו לרצות לשפר יותר ולהיות אכפתי כלפי המתרחש בעסק. עלייך בתור מנהלת מוטלת האחריות העיקרית לכך שהדינאמיקה במשרד תהיה חיובית וכל עובד יקבל את היחס הטוב שיגרום לו לרצות להישאר ולתרום. עובד מרוצה ייתן יחס טוב ללקוח ולא ירפה עד אשר יינתן השירות הטוב ביותר שיעלה את רמת החברה.

עובדים כאלה הם לא סוג של חלום הם תוצאה של מספר צעדים פשוטים שעלייך לנקוט והם:

הקפידי בבחירת העובדים - שיהיו אלה בעלי החיוך ויכולת הנתינה אישיותו של אדם משפיעה המון על צורת עבודתו ומידת האחריות בה הוא ניחן.

הקפידי להיות קשובה לכל הצעה או בעיה – שוב כמו שאמרתי התייחסות תביא לרצון להשפיע ולשפר.

דעי לתת את המילה הטובה - מי מאיתנו לא אוהבת לשמוע מילה טובה ולקבל טפיחה על השכם זו בעצם ההכרה העיקרית בכך שמישהו מעריך אותך ואת פועלך בשטח.

דעי לתת את הבונוס הכספי - הוא שיגרום לעובד לרצות להתאמץ יותר. אני לא מכירה אף עובד שיתנגד לבונוס כספי או שלא ישאף לאחד כזה מה שיביא אותו להתאמץ ולהשקיע.

גיבוש הצוות - מילת המפתח של קבוצה היא יחד גבשי את הצוות ותתחילי להריח את ההצלחה...

כותבת המאמר היא יעל לוטן מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ


www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]