חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרגולות במבצע לכל מטרה- לא צריך להתפשר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירידולוגיה אבחון אירידולוגי

נושא המאמר: אירידולוגיה וצורת אבחון אירידולוגי
מאת: אלישבע הניג   שמור מאמר למועדפים

מהי אירידולוגיה?
אירידולוגיה היא מדע העוסק בזיהוי חולשות אברי הגוף על ידי אבחון כפי שמשתקפים על פי מקומם בגלגל העין. קרבת העין למוח ולמרכזי העצבים הרבים השולטים בו, עוזרים למפות את אברי הגוף השונים, לזהות בהם חולשות גנטיות או נרכשות, העלולות להביא לתחלואים ומחלות אם לא ישמור האדם על בריאותו.

מקור השם אירידולוגיה הינו בחלק הצבעוני של העין – האיריס IRIS. ברם, אבחון אירידולוגי כולל גם הסתכלות ובדיקה של האישון –PUPIL, הממוקם לרב במרכז האיריס (הקשתית), ושל החלק הלבן של העין המצוי סביב האיריס ונקרא סקלרה ((SCLERA.

האירידולוגיה התחיל כבר לפני אלפי שנים במזרח בכלל ובטיבט בפרט, אך לא ככלי עבודה שגרתי. רק לפני כ-150 שנה התפתחה האירידולוגיה ככלי אבחוני וטיפולי. אדם בשם אינגרד פון פצלי מצא ינשוף עם רגל פגועה, והבחין בעינו של הינשוף שינויים בצבע ובגודל עם כל הליך ריפויי של הינשוף. כשהחלים הינשוף – כבר נראתה עינו לגמרי אחרת. פצלי החל לחקור את הדבר והיה למעשה בין פורצי הדרך. בעקבותיו קמו ממשיכים שהידועים ביניהם הם פרופ' שמידט הגרמני, וג'נסן האמריקאי, כל אחד בשיטתו, וכל אחד עם המיפויים המיוחדים לו .

למה מתייחסים באבחון אירידולוגי?
במהלך אבחון אירידולוגי מתייחסים למבנה העין וגודלה (גם ביחס לגודל הפנים), לשלושת צבעי היסוד של העין (כחולה, חומה או מעורבת), כאשר כל צבע נושא עימו אפיונים אחרים.

התייחסות לצבע יכולים לעזור, למשל, באיתור מוקדם של קטרקט או גלאוקומה – לחץ תוך עיני, אבחון בעיות הורמונליות, אבחון נטייה לסכרת ובעיות אחרות.

צפיפות הסיבים – הסטרומה שמרכיבים את הקשתית מלמדים על חולשות במערכות, ברקמות, או באברים שונים, תוך חלוקה לקונסטיטוציות.

בעזרת האבחון האירידולוגי ניתן לעמוד על סימנים שונים בגלגל העין, המלמדים גם הם בנוסף לצבעים על מצבם של איברים, רקמות, בלוטות, מערכת העצבים, מערכת העיכול, דם ולב, לימפה, מערכת השלד ואחרים.

אבחון הסקלרה (לובן העין) הינו אבחון החושף מצב פתולוגי נוכחי של המטופל. סימנים וצבעים שונים על-גבי הסקלרה ילמדו על מצבים כמו בעיות בכלי דם, הימצאות או נטייה לפרזיטים, בעיות פיזיות נוספות כמו אפילו אפשרות להתפתחות גידולים, וכן על בעיות רגשיות מהן סובל המטופל והיכולות להשפיע על מצבו הפיזי. גם לסקלרה יש מיפוי של האברים התואמים את מיקומם למיקום האברים כפי שמופיעים על-גבי האיריס, כך שהתייחסות ללובן העין וגם לקשתית העין נותן אבחון אירידולוגי מושלם.

www.elisheva.co.il/default.aspx?siteid=41&pageid=709&lang=1


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלישבע הניג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]