חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע הטיפול הטבעי לא עובד?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה בחו"ל חיפוש עבודה בחו"ל עבודה בארה"ב עבודה באירופה

נושא המאמר: טיפים לעובדים בחו"ל
מאת: seoisrael   שמור מאמר למועדפים

ודאי שמעתם על חבר של חבר, או על קרוב רחוק, שטס לעבוד בחו"ל והרוויח הרבה כסף בזמן קצר ותהיתם לעצמכם האם גם אתם יכולים. התשובה היא כן! גם אתם יכולים, ולשם כך קיבצנו וערכנו עבורכם מספר טיפים מאנשים שיצאו לעבוד באירופה, סין, קנדה וארה"ב וחזרו עם כסף. אם גם אתם חושבים על עבודה בחו"ל אתם חייבים לקרוא את מה שיש להם להגיד.
1. כל אחד יכול: אם אתם ביישנים, מוחצנים, אסרטיביים או חסרי ביטחון עצמי, צריך לזכור דבר אחד – כל אחד יכול. הסיבה לכך היא פשוטה, אנשים אוהבים לקנות. נכחתי לגלות זאת לאחר מספר שנים של עבודה בחו"ל. המוצרים שמכרתי מכרו את עצמם ולרוב לא הייתי צריך לעשות דבר מלבד לחייך ולהיות נחמד למתעניינים.
2. תכירו את מה שאתם מוכרים: בכדי למכור צריך להכיר טוב את מה שאתם מוכרים, לקוח ששואל שאלה ומקבל תשובה לא מספקת מתאכזב ולרוב פשוט מוותר ולא קונה. אל תדאגו, לוקח זמן עד שמכירים את התשובות לכל השאלות. ככל שתדעו יותר על הסחורה אותה אתם מוכרים, ככה הסיכוי שתצליחו למכור ייטב.
3. רושם ראשוני: יש רק הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני, גם אם הלקוח רצה לקנות אך הרושם שהותרתם עליו ברגע הראשון הוא לא טוב, כבר ירדו הסיכויים לקבל עמלה.. תמיד תגיעו לעבודה נקיים ומסודרים. בנים, תתגלחו, תסתפרו ואל תתביישו להתלבש יפה. בגדים בלויים, תספורת אפרו וזקן אולי מתאימים לטיול בהודו, אך לא כאשר מדובר במקום עבודה בארה"ב או אירופה. בנות, תתאפרו יפה, אל תתלבשו חשוף מידי וכולכם תזכרו שמקום עבודה בחו"ל, גם אם הוא זמני, הוא רציני. רושם ראשוני טוב יכול לעשות את ההבדל בין מכירה מוצלחת ללקוח שלא קנה. דגשים נוספים שיש לשים עליהם לב הם לשמור על הדוכן / חנות נקיים ומסודרים בכל העת, לא לשתות, ללעוס מסטיק, לדבר בטלפון בקולי קולות או כל דבר אחר שמראה חוסר רצינות ומבריח לקוחות פוטנציאלים.
4. לא כל אחד קונה: אבל גם אלו שלא קונים הם לקוחות! תהיו נחמדים לכולם, מי יודע, אולי הם יחזרו למחרת, אולי הם ימליצו עליכם למשהו שכן יקנה ואולי הם סתם יפגשו במוכר נחמד שיעשה להם את היום קצת יפה יותר. תזכרו שגם המוכרים הכי טובים לא מצליחים למכור לכל אחד והיחס בין אלו שקונים לאלו שלא הוא תמיד לטובת הלא קונים.
5. תחייכו ותהיו אופטימיים: הדבר החשוב ביותר בעבודה בכלל ובמכירות בפרט הוא לחייך, להיות נחמד ללקוחות (גם מי שלא קונה הוא לקוח!) ולשמור על אופטימיות. תחשבו על עצמכם, האם הייתם קונים משהו שאתם לא באמת צריכים ממשהו לא נחמד, שלא מחייך ונראה כאילו לא ממש אכפת לו מכם? תהיו נחמדים לכולם, תחייכו ותראו כאילו באמת אכפת לכם אם התמונה או הבגד (או כל דבר שבעולם), באמת מתאים ללקוח. תנסו להציע דברים אחרים במידה ודבר מה לא מוצא חן בעיניו. תזכרו, חיוך לא עולה כסף אבל הוא מכניס לא מעט!
6. תלמדו מהצלחות ומטעויות: כולם אוהבים להצליח, אל תנוחו על זרי הדפנה לאחר מכירה מוצלחת. תנסו לחשוב מה עשיתם בכדי למכור כל כך מוצלח ללקוח שכרגע יצא מרוצה. מהצד השני, אל תתאכזבו מלקוחות שלא קנו ותנסו ללמוד מטעויות ולהמנע מהם. תשימו את האגו בצד, מוכר טוב יודע להפריד בין ה"אני" שלפני ואחרי העבודה ובין ה"אני" שבמהלכה.
7. תכירו את המנטאליות: המנטאליות הישראלית רחוקה אלפי קילומטרים, או אפשר להגיד מיילים, מהמנטאליות בארה"ב או באירופה. כאשר באים למקום עבודה בחו"ל צריך לזכור כי האנשים שם הם לא האנשים כאן. מה שנהוג בקניון בתל אביב זה לא מה שנהוג בקניון בניו יורק. תכירו את המנטאליות של האנשים, תדעו מה מנומס ומה אסור לעשות. הסוד לעבודה באירופה הוא להיות תרבותי ומנומס, הסוד לעבודה בארה"ב הוא להיות חביב ונחמד.
8. תתחברו עם הלקוחות: ככל שתשכילו לעשות כך יותר ומהר יותר, כך תשיגו יותר מכירות. לא צריך להיות אגרסיבי ולדחוף ללקוח סחורה, אלא צריך לשכנע אותו שהוא באמת צריך אותה. איך עושים את זה? פשוט, פונים לרגש ולא לשכל. תנסו להתחבב על הלקוח, להתחבר אליו, להבין את הצרכים שלו ולכוון את המכירה לשם. לקוחות שמנסים לדחוף להם סחורה בכוח בדרך כלל נרתעים, אך כאשר קודם מתחברים אליהם, מחליפים איתם שתי מילים לפני שניגשים לעסקים, יהיו רכים יותר ומוכנים יותר לקניה.
9. תהיו כנים עם הלקוחות: כלל חשוב שיש לזכור תמיד הוא לא לשקר! מספיק פעם אחת שהלקוח יתפוס אותכם על שקר, קטן ככל שיהיה, בכדי שיעזוב ולא יחזור, ויגיד לכל מכריו שאין טעם להתעסק עם הדוכן שלכם או להיכנס לחנות שלכם. לעומת זאת, לקוח שיצא מוקסם מהקסם האישי שלכם, ויאמין לדברכם, יחזור לא רק עם סחורה אלא גם עם מילים טובות והמלצות!

www.maka.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seoisrael שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]