חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חושבים שאתם שולטים בהרגלים שלכם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ תקציבי ייעוץ תקציבי תקציב משפחתי תקציב המשפחה

נושא המאמר: יעוץ תקציבי
מאת: אלדד זכאי   שמור מאמר למועדפים

הבית שלנו בנוי כמו עסק כלכלי לכל דבר. ישנו תזרים מזומנים של הכנסות והוצאות כמו בכל עסק. משפחה שמרוויחה 10,000 ש"ח בחודש מגלגלת במהלך 40 שנה (עד הפנסיה) כ 4,800,000 ש"ח!!! מתוכם 1,551,000 ש"ח יהיו הוצאות על שני ילדים (עד גיל 21) וכלב.
בחלק שנותר המשפחה תרצה לרכוש דירה, לאכול, לרכוש השכלה, תרבות, בילוי ועוד. כסף זה עובר לנו בידיים ואנו עושים בו לפי ראות עינינו. אותו הכסף עובר גם בידיים של הבנק (המשכורת כיום מופקדת ישירות לבנק או ע"י צ'ק). האם הבנק ואתם עושים אותו שימוש בכסף? מי ירוויח מהכסף שעובר דרכו, אתם או הבנק שלכם?
אין בכלל ספק שהבנק שלכם ישלש ואף ירבע את הכסף שאתם הפקדתם אצלו ואילו אתם אולי תצליחו להגיע לחיסכון כלשהו לפנסיה. כאן בדיוק נכנס לתמונה יעוץ תקציבי. יעוץ תקציבי למעשה מאפשר לכם להבין את התהליך של תכנון תקציבי, בניית תקציב מאוזן ועבודה לפי תקציב מאוזן.
בכל עסק חייב בעל העסק לתכנן את התקציב השנתי שלו מראש. על מנת להקל על התהליך הוא מחלק אותו לפי החודשים בשנה. גם בבית שהוא העסק הפרטי שלנו עלינו לבנות תקציב ולעבוד לפיו. יעוץ תקציבי מאפשר לנו לתכנן את כל ההוצאות שלנו על פי ההכנסות שלנו, תוך כדי התחשבות בכל מרכיבי ההוצאות.
יעוץ תקציבי נעשה על ידי מומחה לתקציב המשפחה. בשלב הראשון המומחה מלמד אתכם לאסוף את כל הנתונים ולנתח אותם. שלב זה הוא השלב הקשה ביותר בתהליך. אנו בחברת wayout מכנים את השלב הזה: "שלב המראה". שלב זה גורם לאנשים להתמודד עם הנתונים היבשים, האמיתיים ובדרך כלל הכואבים.
השלב השני של יעוץ תקציבי כולל, תוך כדי ליווי צמוד, בניית תקציב חדש ומאוזן המותאם לצרכי המשפחה. הרעיון המרכזי הוא לא לרדת ברמת החיים אלא לשנות אותם כך שהתקציב יהיה מאוזן. המומחה מוודא שלא פסחנו על אף סעיף ושהתקציב הגיוני וניתן לעמוד בו. לדוגמא: נניח שאנו משפחה עם שני ילדים ואנו החלטנו שאנו לא נוציא כסף על בילויים. נכון שבתקופה מסויימת נצליח לעמוד בכך, אבל לאורך זמן התקציב יהיה לא הגיוני.
השלב השלישי של יעוץ תקציבי הוא לקבל כלים לעבודה עם תקציב ולשמירה על התקציב הקיים מבלי לחרוג ממנו. בשלב זה מתחילה עבודה של שגרה, בה אנו מוכנים מראש להוצאות שנתיות ודו חודשיות, אנו מוכנים מראש לארועים משמחים ולהוצאות בלתי מתוכננות. אנו לומדים להתכונן לכל אחת מההוצאות ומוצאים את עצמנו מופתעים פחות ופחות. שלב זה של יעוץ תקציבי הוא שלב ארוך יותר שבו אנו נתקלים ברוב הבעיות. עד נכון לרגע זה לא עבדנו עם תקציב והרשינו לעצמנו לחרוג ממנו. מרגע זה אנו נאלצים להתמודד עם תקציב מוגבל ולא גמיש, שלא מאפשר חריגות. בשלב זה אנו מבצעים פיילוט של התקציב החדש ומתקנים ומשפרים היכן שצריך.
השלב הרביעי של יעוץ תקציבי הוא התייעלות צרכנית. התייעלות צרכנית, במספר מילים, היא בדיקת מוצרים מתחרים, בדיקת ספקים מתחרים, ניהול משא ומתן וחיסכון בעלויות. רובנו לא אוהבים שינויים ומעדיפים יציבות. אך מה לעשות, אנו חיים בסביבה כלכלית תחרותית מלאת שינויים. מרגע זה אנו לא נטמון את ראשינו בחול, אלא נבצע מעקב שוטף אחר ספקי השירות שלנו, מה שהמתחרים מציעים לשירות שאנו מקבלים וכדומה.
השלב החמישי של יעוץ תקציבי הוא השלב שבו, לאחר ההתייעלות, יש לנו כבר עודף תקציבי בקופה ואנו צריכים לתעל אותו לרווחים גבוהים ככל האפשר. שלב זה מכונה בחברת wayout "שלב העשייה מעבר". הכוונה, לעשות מעבר למה שהורגלנו וחונכנו לעשות עם כסף.
לסיכום, יעוץ תקציבי הוא תהליך יעיל ביותר לשיפור המצב הכלכלי במשפחה. יעוץ תקציבי אינו מתאים רק למשפחות החיות במינוס אלא גם למשפחות שנמצאות בפלוס ורוצות להתייעל יותר על מנת לעשות מעבר.

www.wayout.org.il/page36.html?amp;


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלדד זכאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]