חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית רשתות שותפים (Affiliates) כחלופה לפרסום - תוכניות שותפים הנקראות גם תוכניות חלוקת הכנסות או תשלום לפי לקוח נחשבות ללהיט החם של





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מנדפים סינון אויר נידוף אויר אוורור

נושא המאמר: מנדפים
מאת: מנדפים   שמור מאמר למועדפים

לאחרונה נושא זיהום האוויר הולך וצובר תאוצה בתחומים שונים, כשרשויות מקומיות מרחיבות את אכיפת הנושא בקרב בעלי העסקים השונים.
ענף המזון הוא אחד הענפים בהם הנושא רחב במיוחד, עם הצורך במערכות נידוף, אוורור ושאיבה.
אם כן, בכתבה הבאה עולים פרטים חיוניים בנוגע למוצרים ושירותים שמספקת חברת ארמה את בנט הנדסה בע"מ, הרלוונטים באופן משמעותי לכל בעל עסק בתחום המזון.

הקמת חדרי קירור והקפאה, תכנון, התקנה, שרות למערכות מיזוג אוויר, מערכות נידוף, עם כל סוגי המסננים (פחם פעיל, אלקטרוסטאטי ועוד). אלו הם רק חלק מהשירותים שארמה את בנט מעניקה ללקוחותיה הפזורים ברחבי הארץ.

החברה, שבבעלות לוק בנט ושי ארמה, מתמקדת במערכות אוורור וסינון לכל עסק באשר הוא, החל ממסעדות בענף המזון וכלה במפעלי תעשייה שונים, "באופן כללי אנחנו עוסקים בכל דבר שאפשר לסנן", מסביר ארמה, "אנחנו עוסקים באוורור, סינון או שאיבה כשהמטרה הסופית היא להוציא החוצה אוויר נקי, על מנת שלא לזהם ולשמור על איכות הסביבה".

חלק מהרשויות המקומיות בארץ ביניהן גם ירושלים, תל אביב ופתח תקווה, אוכפות את התקנים לסינון, אוורור ושאיבת האוויר למניעת זיהום אוויר וסביבה.
ארמה: "הדרישות אומרות שמסעדה, למשל, חייבת להיות מצוידת באבזור תקני, שכולל קולט אדים (מנדף), בתוכו מסנני שומן, עם 200 מסננים, שכוללים מסננים ראשוניים, מסנני פחם לספיחת הריחות. זאת בנוסף למשקע אלקטרוסטאטי שמפרק את העשן.
המערכת כוללת גם מפוח ששואב את הכל החוצה ומוציא אוויר נקי שלא מזהם את הסביבה".

כיצד מתבצע תהליך ההתקנה בפועל?
"ברגע שבית עסק עומד בפני שיפוץ או שרשות מקומית אוכפת את התקנת המערכת על בית העסק, אז פונים אלינו עם תוכניות. רב העבודות נעשות בשלב בו משפצים את המקום ממילא ואז המקום נפתח עם כל הציודים שצריך. אם המקום נמצא בתקופת פעילות, אנחנו מגיעים עם צוות מתוגבר, בשעות הלילה או בשעות הבוקר המוקדמות, כדי לא לפגוע בפעילות של המקום ולבצע את העבודה כמה שיותר מהר. ב-90 אחוז מהמקרים התקנת מנדף נמשכת בין 9 ל-12 שעות, כשכל העבודה מסתיימת ביום אחד".

האם יש דרישה לשדרוג מערכות?
"בוודאי, אנחנו מבצעים שדרוגים כמעט בכל יום. במקרים כמו למשל מסעדה חלבית בה יש צורך למסננים ספציפיים במקום, כשביום המחרת הבעלים החליט שהיא תתחיל לפעול כמסעדה בשרית ואז עולה צורך במסננים מסוג אחר".

באילו מוצרים אתם משתמשים?
"מדובר במוצרים שלנו, או כאלה שאנחנו מייבאים מגרמניה בעיקר. המוצרים שמיוצרים אצלנו נבנים עם חומרי גלם מתוצרת הארץ".

בארמה את בנט מבצעים התקנת מערכות אוורור ונידוף גם במפעלים גדולים כמו למשל, מפעל מעדנות, שבבעלות תנובה, "בימים אלה אנחנו נותנים הצעה למעדנות כיצד לסנן את כל הקמח, וכיצד לסנן את סוגי השמנים שהם מוסיפים לבצקים, כך שמדובר בתחום רחב במיוחד", מסביר ארמה.

איפה ישראל נמצאת בתחום ביחס למדינות אחרות בעולם?
"אחרי שביקרתי במוסקבה לפני חודש, ברומניה לפני חודשיים ובאירלנד לפני שלושה חודשים, הבנתי שאנחנו נמצאים בין הראשונים בעולם גם ברמת התקנים וגם ברמת הביצוע. ראיתי מסעדות רבות שאין להן סינון בכלל, כשמדובר באירופה, ואפילו לא על מדינות העולם השלישי, למשל. הנושא תמיד היה קיים בארץ אבל רב בעלי העסקים שעומדים לפני פתיחת עסק משתדלים לחסוך, אלא אם מכריחים אותם להתקין את המערכות. בשנים האחרונות הרשויות המקומיות אוכפות את הנושא ברמה של מתן רישיונות עסק".

התחום מתפתח במהירות. איך אתם שומרים על קצב ההתפתחות?
"חוץ מלהתעדכן באופן שוטף, אנחנו ממציאים פה המון דברים חדשים ומתקדמים, ועושים המון פיילוטים. הפיילוט האחרון, שעומד בעיצומו הוא מנדף נייד ללא תעלות. מדובר במנדף שעומד במסעדה ומתנהל על גלגלים ויכול לזוז לכל מקום לסנן את הכל ולהגיע לרמות סינון של 99 אחוז. הרעיון נחשב לייחודי ברמה ארצית., אמנם ראינו מנדפים בגודל קטן שמסננים דברים פשוטים, אבל אנחנו רוצים להגיע לרמת הסינון המרבית והמסובכת ביותר. אנחנו כל הזמן מפתחים דברים חדשים, ממציאים תאי סינון יותר טובים, יותר עמידים מסננים יותר חזקים וכל הזמן מתבגרים עם זה".

יש כיווני התפתחות נוספים לעתיד?
"אנחנו עובדים על המצאה של מערכת סינון ביתית, שתאפשר סינון של האוויר המזוהם בבתים, כך שיהיה אוויר ברמה שאינה מזוהמת כלל. זה העתיד. כשנכון להיום הפרויקט נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים ואני מאמין שבעוד כשנה וחצי יהיה מוצר מוגמר. ברמת החברה, כיום הסניף הראשי הוא בירושלים ובקרוב מאוד אנחנו מתקדמים לכיוון המרכז ופותחים סניף נוסף בתל אביב במיידי, כשבעתיד ייפתח גם סניף בצפון הארץ. באופן כללי, השמים הם הגבול ואפשר לסנן כל דבר".

www.arama-benet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מנדפים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]