חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכנה רוחנית לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון קריירה שינויים קבלת החלטות בחירת קריירה

נושא המאמר: מקצועות ה"סקס אפיל"
מאת: מיקה רוט אור   שמור מאמר למועדפים


לעיתים רבות אנו מקבלים החלטות שגויות על סמך פרופילים שגויים שאנו מאמצים במוחנו כפרופילים הרצויים. הדבר נכון בכל תחומי החיים החל מבחירת בן הזוג וכלה בבחירת העבודה הרצויה. אולם לעיתים רבות מה שנראה מושלם וזוהר מבחוץ מתגלה כאפרורי ואף יותר מכך.

בחירת מקצוע דומה לבחירת בן זוג: אנו בודקים את היופי- היוקרה שהמשרה "משדרת", ההכנסה, והאופי- רמת הסיפוק האישי שהמשרה מעניקה לנו.

מקצועות רבים שנראים כזוהרים מתגלים כמתסכלים, משעממים וסובלים מתחלופה רבה בכוח האדם, לדוגמא תחום יחסי הציבור והפרסום מושך רבים מהצעירים המעוניינים להיכנס לעולם הזוהר, אולם בפועל התחום קשה ומתיש ורבים שרוצים להגיע למשרות בכירות בתחום מתחילים את הקריירה כתקציבאים, תפקיד שמצריך עבודה סיזיפית של שעות מרובות, לקוחות תובעניים ושכר מינימום ומתייאשים לאחר מספר חודשים.

ישנם מקצועות שזוכים להילה האופפת אותם ומדמה להם נופך חושני, אטרקטיבי ומרגש, מעין "סקס אפיל" שמושך אליו אנשים, מקצועות אלו הם בדרך כלל המבוקשים באוניברסיטות, לדוגמא, מקצועות השיווק, ההנדסה והטכנולוגיה. האם שעות עבודה מרובות, טשטוש הגבולות בין העבודה והבית, השכר הנמוך המשולם בחלק מתחומי עיסוק אלו אכן מצדיקים את התואר המזהיר- מנהל שיווק, מנהל תפעול, מנהל אבטחת איכות?
מדוע מקצועות אחרים לא זוכים לאותו "סקס אפיל" מדובר? ישנם מחקרים המצביעים על מספר מקצועות אשר רמות הביקוש אליהם בעתיד צפויות להיות גבוהות, מקצועות העוסקים באוכלוסיית הגיל השלישי או באקולוגיה למשל, אינם זוכים לאותה עדנה וביקוש כפי שמקצועות בעלי "סקס אפיל" זוכים.

אם כן, כיצד עלינו לקבל החלטות כאשר אנו באים לבחור מקצוע לעתיד?
ראשית, עלינו לקבל את התובנות מתוכנו, לאיזה תחום, באיזה מקצוע אנחנו מתעניינים, מסתקרנים, מתרגשים.
שנית, לנקות את כל רעשי הרקע מבחירת המקצוע, דהיינו לא להתרשם מאותו "סקס אפיל" ממקצועות מסוימים ולא להסתכל על הדשא של השכן, מקצועות שאחרים מסופקים בהם ומשתכרים בהם היטב, אינם בהכרח ערובה להצלחה ולסיפוק שלנו.
לאחר שהתמקדנו בבחירת המקצוע, עלינו לקבל אינפורמציה מירבית עליו מחברים ומאנשים העוסקים בתחום, במיוחד באותם מקצועות "סקס אפיל" ולדלות מהם אינפורמציה מירבית על ההנאות, הקשיים ועל אותם תחומים אפורים במקצועות אלו. נוכל לקבל גם אינפורמציה מסטודנטים המבצעים סטאז' או פרקטיקום במקומות עבודה.
לבסוף לאחר שקיבלנו תמונה נכונה ובהירה יותר של המקצוע נוכל להתקדם הלאה ולבחור באופן נקי יותר, המנותק משיקולים לא עניינים את האופק המקצועי הרצוי לנו ולנתב עצמנו לכיוון מקצועי מספק ומפרה.

מיקה רוט אור
מאמנת אישית ועסקית
יועצת ארגונית (MBA)
לפניות ושאלות: 052-3682291
[email protected]











מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיקה רוט אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]