חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שירים להורדה עושים עם יו פור דאון





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום הריהוט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספות נפתחות ריהוט עיצוב פנים

נושא המאמר: ספות נפתחות
מאת: גידי בק   שמור מאמר למועדפים

ספה מדוברת

ספות נפתחות פופולאריות אצלנו. זהו רהיט בעל פונקציונאליות מרובה. גם חוסך מקום וגם נוח לאירוח. אולם תראו לי את המתארח שלא מעקם פרצופו במסווה כשהוא מגלה כי עליו לישון על הספה הנפתחת. עד היום הבעיה המרכזית בספות הללו שהן לא היו לגמרי נוחות. היו יעילות כספה אבל אף פעם לא היו לגמרי כמו מיטה רגילה. אז קבלו תיקון.
הבשורה מגיעה מאיטליה, המותג הוותיק "MILANO BEDDING" שנחת השנה בישראל מציג ספות איכות נפתחות ברמה הגבוהה ביותר עם מבחר של 5 מזרנים ביניהם לטקס, פוקט, טמפורה ועוד. כל הדגמים מתאימים לשינה אופטימלית באופן יומיומי ואין כל הבדל בין נוחות הישיבה בספה רגילה לבין נוחות הישיבה בספה נפתחת. זוהי בעצם התשובה הבלעדית למעוניינים להתרווח, להתפנק וליהנות מספה מצד אחד וממיטה אמיתית מצד שני.
"מילנו בדינג" מציעה פטנט המצליח להפוך ספה לממש מיטה וזה משום שכל תפיסת הריהוט שונה מהמקובל. בחלק החיצוני יש כריות, מושב, משענת וידיות כמו בכל ספה, ואילו בחלק הפנימי זוהי מיטה הצמודה לספה בלי שרואים אותה. עם הפעלת מנגנון הפתיחה, פטנט עולמי רשום, נעשה היפוך שלם בתוך הרהיט, המיטה יוצאת כלפי חוץ והספה נכנסת פנימה. חייבים לראות כדי להאמין.
עבור חובבי הריהוט מדובר בחוויה אמיתית. החברה האיטלקית מייצרת פתרונות לניצול המקום בבית. החברה מגלה שאפשר להכניס כל ספה שלה לכל חלל אפשרי. 99 אחוזים ממוצרי החברה אף נכנסים למעלית מה שהופך את משימת ריהוט הדירה למשימה קלילה. לצד העיצוב המוקפד ניכרת חשיבה רבה אודות פונקציונליות הרהיט. כל הדום תמים יכול להפוך לשולחן קפה ואף למקום אחסון דברים וכל ספה היא מודולרית ההופכת למיטה ברמה של חדר שינה ועוד המון פטנטים ייחודיים ההופכים את ריהוט הבית לתענוג אמיתי.
ב"MILANO BEDDING", המותג הותיק והמוכר בעולם, שינו את סדרי העדיפויות וכנראה שהמונח "אין מקום" כבר לא ממש תופס. טכנולוגיות הייצור המתקדמות הקיימת בדגמי החברה מאפשרת לפרק את הספות ולמקמן בכל מקום בבית, ללא שום תלות במגבלות שטח. ואם זה עדיין לא מספיק מרשים, חשוב להזכיר כי כל המנגנונים בדגמים מוגנים בפטנטים בינלאומיים, כולל מנגנון אלכשל וכן שיטת פתיחה קלה ונוחה ברגע אחד, ללא צורך בהסרת הכריות.
גדעון בק, היבואן של הפטנט החדש בארץ, אך המשווק בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, מצביע על החידושים הנוספים שהושקעו בספה מעניינת זו שגם הם משמעותיים מאד עבורנו: כל הכיסויים מחוברים בסקוצ'ים וברוכסנים, את כולם ניתן להסיר ולכבס במכונת הכביסה. נמאס לכם מריפוד בד, תוכלו באותה צורה להחליף לריפוד מעור או להחליף לצבע אחר מבין 1,500 סוגי בדים ו-100 סוגי עור שיש לחברה.
חכו, זה עוד לא הכל, הפטנט כולל אפשרות להחליף כל חלק בספה, ידית, גב וכו' ולהחליף בחלק חדש כאשר הם התבלו. כל אלה סיבות להאמין שמדובר ברהיט לשנים ארוכות מאד או לכל החיים.
הפטנט המקורי של מילנו, יחד עם הרהיטים המובחרים, הפכו את ריהוט הבית לאטרקטיבי וקליל הרבה יותר ואפשר להכריז בביטחון מלא שמדובר בקונספט היעיל ביותר שקיים היום בשוק.
"MILANO BEDDING", ריהוט איטלקי בעיצוב מקורי ומפתיע. באולם רחב ידיים ומרשים במושב רישפון תוכלו לחזות בתצוגה רחבה של ספות איכות נפתחות, המעוצבות בשלל צבעים וגדלים, ספות בעלות קווים עדינים שאינן מסגירות את ייעודן הנוסף כמיטות שינה.






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גידי בק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]