חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבלן שיפוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קמינים קמין נפט

נושא המאמר: קמינים
מאת: מיטל מור-תרום   שמור מאמר למועדפים

קמינים מעלים אסוציאציות של חורף גשום וקריר, חליטת תה צמחים הממלאת את הבית בניחוחות, לשבת מול קמין בוער בכדי להתחמם עם האנשים שאוהבים ועוד דברים חורפיים עם ריחות ומראות שונים. ומה מעביר את החורף בנעימות אך עם שיק עיצובי ומראה לבחירה מעתיק למודרני? קמינים בשלל סוגים, צורות, טכנולוגיות ועוד. קמינים מהווים עולם ומלואו ורבים נמשכים אחר המראה שלהם ומשמעותם הסגנונית והעיצובית לבית. חשוב לדעת כי קמינים טומנים בחובם תכנון רב המתבסס על אלמנטים שונים כגון עיצוב הבית, החלל, מבנה הקומות והגג וגם מיקום פינת הישיבה. ברבות המקרים, מיקום נכון של הקמין יוצר חימום מרבי בחלל הבית. קמינים
קמינים עובדים על גז, נפט ועוד והנטייה היא לבחור קמינים בעלי מראה אותנטי, מיושנים ומיוחדים ופחות מתעניינים איזה סוג של קמין ככל שהאריזה נאה. אז ממה למעשה בנויים קמינים? קמינים בנויים מתא בערה בו מובער מקור החום אם אילו עצים, גז או נפט, חיבור ארובה וכמובן מעטפת דקורטיבית חיצונית. תא הבערה עומד בטמפרטורה של 900 מעלות צלסיוס. קמינים איכותיים צריכים להיות חסינים לאש לשנים רבות. תא הבערה של קמין יצוק מחומרים חסיני אש המקנים לו תכונות של בידוד והקרנת חום אופטימאלית על ידי החזרה של החום הנוצר בתא לתוך החדר. הארובה מכילה תכונות רבות כאצירת חום, ניקוי עצמי, משקל קל ועוד. בנוסף, ישנו עמעם חום וברצפת תא הבעירה ישנה מגירה נירוסטה לקליטת האפר וניקוי. הטכנולוגיה, מאפשרת היצע קמינים רחב ואנו נציין דגם קמינים הפועלים על גז ובעלי מערכת בעירה סגורה. קמינים מסוג זה, אטומים באופן הרמטי לחדירת אוויר. האוויר לבעירה ופליטי הגז נשאבים ונפלטים בהתאמה ישירות אל החוץ. פעולה זו מתאפשרת בזכות ארובה כפולה היוצאת דרך קיר חיצוני או מהגג ואין צורך בשינוי מבני מיוחד לכך. מערכות החימום הללו, מאפשרות הפעלה עצמאית של הקמין. עם הקדמה, התפתחה מערכת קמינים המאפשרת את התקנתם כמעט בכל קיר. קמינים אלו מתקנאים בתפוקה מקסימאלית וקלים להתקנה. את האפקט האותנטי רומנטי מספקת בעירה זהובה וחמימה הבוקעת מהדמיית בולי עץ. יתרון נוסף של קמינים אלו הוא שאינם מרעישים מאחר ואין צורך במפוח. הקמינים מתהדרים בתכונות ויתרונות שונים- אלו עשויים פלדת על חלד הידועה כחומר עמיד ואיכותי, בעל אורך חיים והשומר על חום. בזוית הטכנולוגית, ישנו מנגנון המחלק את החום באופן שווה בחללים השונים בבית. בתחילה ציינו את העניין העיצובי, כמה הוא משמש אלמנט מכריע בבחירת קמינים לבית. העיצוב של קמינים אלו שומר על פרטים דקורטיביים, אלגנטיות וטעם של פעם עם טכנולוגיית חימום חדשנית. את המגע הסגנוני הסופי מעניקים אריחים המקשטים את התנור בעיטורים מרהיבים. מבחר הצבעים והשילובים הופכים את המכלול לפריט עיצובי שלא ניתן להתעלם ממנו אך בהחלט להתחמם.

www.a-designer.co.il/חימום_ואיקלום_הבית.asp?page=קמינים


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל מור-תרום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]