חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טויוטה יאריס





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום עיצוב אתרים

 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים עיצוב אתרים אחסון אתרים חנות

נושא המאמר: עבודה עם מסגרות בתהליך בניית אתרים
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים

בתהליך בניית אתרים ניתן לבנות את האתר כך שדף אחד יישאר בתצוגה בחלק מחלון בדפדפן, כאשר הגולשים באתר יוכלו להשתמש בחלק הנותר של המסך כדי לבקר במקומות אחרים שאליהם מוליכים הקישורים. את המסגרות ניתן לבנות בעזרת מספר תגיות קלות לשימוש. אחרי שתכנסו לעולם המסגרות יהיו לפניכם שני סוגי דפי אינטרנט:

• דפי תכולה: דף תכולה הוא דף אינטרנט רגיל. דפים אלה מציגים מלל, תמונות וכל דבר אחר שיעלה על דעתכם.
• דפי מערכת מסגרות: דף מערכת מסגרות מחלק את חלון הדפדפן לשתי מסגרות או יותר שיש למלא אותן במידע הרצוי. דף זה מגדיר את גודלה של כל מסגרת ומגדיר איזה קובץ תכולה יופיע בכל אחת מהמסגרות.

בניית דף מערכת מסגרות בתהליך בניית אתרים דורשת שתי תגיות
ו- . הרעיון הכללי הוא שמתחילים עם ובין התגית הזאת והתגית הסוגרת אותה מוסיפים תגית עבור כל מסגרת שרוצים להוסיף לעמוד. יש לשים לב לא להוסיף את התגית לעמוד, דבר שעלול לגרום לדף המסגרות שלא להיות מוצג כראוי.

אם אתם מעוניינים לחלק את הדף למסגרות אופקיות – עליונה ותחתונה, עליכם להוסיף את המאפיין ROWS בתוך התגית . השתמשו באחוזים כדי להקצות חלק מחלון הדפדפן לכל אחת מן המסגרות. עליכם לכלול את ערך האחוזים עבור כל אחת מן המסגרות. כמו כן השתמשו בפיקסלים, אם ידוע לכם מהו הגודל המדויק שאתם רוצים עבור כל אחת מן המסגרות שלכם.

מקובל מאד בתהליך בניית אתרים שקובעים לאחת מן המסגרות גודל מסוים ונותנים למסגרת השנייה להשתמש בשאר השטח.כדי לעשות זאת מכניסים סימן כוכבית (*) במקום גודל עבור המסגרת השנייה. לדוגמא אם רוצים שגובהה של המסגרת העליונה יהיה 100 פיקסלים והמסגרת התחתונה תשתמש בשטח שנותר, יש להשתמש בתגית הבאה: <",100 " = FRAMESET ROWS > .

אם אתם מעדיפים לחלק את העמוד אנכית כך שהמסגרות יופיעו האחת לצד האחרת, יש להוסיף לתגית את המאפיין ומספרים באחוזים האומרים לדפדפן כמה להקצות לכל מסגרת.

על מנת להכניס מלל במסגרות בתהליך בניית אתרים, יש להגדיר דפי תכולה מיוחדים שיוצגו בכל אחת מן המסגרות. עושים זאת באמצעות הוספת מאפיין SRC בתוך כל תגית . כך נראית המתכונת הכללית:
< " URL "=FRAME SRC >. חלק ה-URL הוא כתובתו של דף האינטרנט שברצונכם להציג במסגרת.

כאשר אחד מן הקבצים של תכולת המסגרות מכיל קישור, לחיצה על הקישור תטען את הדף כרגיל אולם יהיה קשה לדעת היכן הדף ייטען בדיוק. בחלק מהדפדפנים הדף החדש יופיע באותה מסגרת שבה הופיע הדף הישן שהכיל את הקישור ובחלק הדף החדש יכול להשתלט על החלון כולו או להופיע בחלון נפרד. כדי למנוע את ההתנהגות האקראית הזאת בתהליך בניית אתרים, יש צורך בבקרה מדייקת היכן יופיעו הדפים המקושרים, ואת זה עושים באמצעות קביעת שמות לשל אחת מן המסגרות. לאחר קביעת השמות מגדירים בתגיות את שמות המסגרות שאליהן רוצים לטעון את הדפים. לשם כך יש להוסיף למסגרת מאפיין NAME בתוך התגית .

ל- HTML יש שלושה שמות מוגדרים מראש עבור מסגרות, שניתן להשתמש בהם ביחד עם המאפיין TARGET ;
Self - טוענת את הדף החדש באותה מסגרת המכילה את הקישור.
Top – טוענת את הדף החד בחלון כולו.
Blank – טוענת את הדף החדש בחלון חדש של הדפדפן.

אם יש דף המכיל מספר גדול של קישורים אפשר להגדיר בתהליך בניית אתרים יעד של ברירת מחדל והדפדפן ישלח כל אחד מן הדפים המקושרים אל המסגרות שתגדירו.

אם רוצים לשלב בין סוגי המסגרות האופקית והאנכית, למשל כאשר מגדירים את המסגרת העליונה והתחתונה ורוצים לחלק את המסגרת התחתונה לשתי מסגרות אנכיות, אפשר להשתמש בכל מספר רצוי של תגיות בדף מסגרות אחד. תוכלו לקבל את הדף הרצוי באמצעות הגדרת תגית שתחלק את המסך לשתי מסגרות אופקיות ולהוסיף תגית שנייה, שתחלק את החלק התחתון בצורה אנכית.








מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]