חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פתיחת עסק, הקמת עסק,





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט מרצה לקידום אתרים

נושא המאמר: 4 סיבות מדוע הדירוג בגוגל יכול להשתנות
מאת: זהר עמיהוד   שמור מאמר למועדפים

4 סיבות מדוע הדירוג בגוגל יכול להשתנות
יכול להיות שתרגישו נוח כשאתם רואים את האתר שלכם בדירוג גבוה, אבל שום דבר אינו מובטח, הדירוג ישתנה - בזאת אתם יכולים להיות בטוחים.

ארבע סיבות עיקריות לכך שהדירוג אינו קבוע:
1. האתר נענש על ידי גוגל
היכנסו לגוגל, הקלידו בתיבת החיפוש "site:www.yoursite.com", לחצו Enter. במקום yoursite.com רשמו את שם האתר שלכם. אם גוגל מחזיר תשובה אחת או יותר, סימן שהאתר לא הוחרם.

מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה?

גוגל לא מגלה הרבה דברים, ובמיוחד לא מגלה שיטות הקשורות לאופן פעולתו. אבל, יש נושא אחד אותו הוא מפרט ודובריו בעולם אומרים אותו באופן גלוי והוא "מה לא לעשות באתר". הרשימה כוללת: טקסט או קישורים מוסתרים, מילים מטעות או חוזרות, הדף אינו תואם את התיאור המופיע ב-Google, דף מוסווה, הפניות-מחדש מטעות, דפי שער, אתר או דפים זהים. זה הזמן לתפוס את התוכניתן לשיחה. לעבור איתו על הרשימה ול"נקות" את האתר. אחר כך, יש להגיש בקשה להיכלל מחדש בתוצאות החיפוש.

2. השרת דוחה את גוגל
שרת האיחסון עשוי לדחות את העכביש (spider) של גוגל. זו יכולה להיות סיבה טכנית הנובעת מהגדרות לא נכונות של השרת. ההגדרות לא מפריעות לגולשים, אבל מפריעות לגוגל מלהגיע אל האתר. האינטרנט בנויה על בקשה ותגובה או באנגלית Request & Response. גוגל שולח בקשה לקבלת מידע מהאתר שלך. אם התשובה שהוא מקבל, איננה מה שהוא מצפה לקבל, הוא לא סורק את האתר.
האם נערכו שינויים בקובץ robots.txt? האם קובץ robots.txt מאפשר לגוגל לסרוק את כל דפי האתר? האם נערכו לאחרונה שינויים בקובץ haccess? האם החברה בה מאוחסן האתר התקינה תוכנה או ערכה שינוים בשרת?

מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה?

יש לבדוק את הקבצים robots.txt ו- haccess.
היכנסו לאתר www.selfseo.com ובחרו באפשרות HTTP headers check. הקלידו את שם האתר בתיבת החיפוש ולחצו Enter. התשובה שצריכה להראות היא: HTTP/1.1 200 OK. אם מופיעה תשובה אחרת, צריך לבדוק למה.

3. גוגל שינה את האלגוריתם שלו
מאז פירסם גוגל לראשונה את האלגוריתם שלו לפני כעשר שנים, הוא השתנה הרבה מאוד פעמים ועדיין נערכים בו שינויים. יש מאות פרמטרים הנלקחים בחשבון בעת חישוב הדירוג וגוגל נמצא בעדכון תמידי כדי להציג בפני הגולשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר.

מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה?
יש הרבה שירותי חינם וגם שירותים שאינם בחינם המאפשרים לבדוק את האתר בהתאם להנחיות של גוגל.

4. המתחרים שלכם לא נחים
אתם לא היחידים הפועלים כדי להשיג דירוג גבוה במנועי החיפוש. גם המתחרים שלכם עובדים! SEO הוא מרוץ מתמשך שאינו נגד השעון או נגד משקל, אלא נגד המתחרים. מספיק שתהיה קצת יותר טוב מהם כדי להיות לפניהם.

מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה?
SEO בנוי על פעילויות בתוך האתר (on site) ועל פעילויות מחוץ לאתר (off site). גם פה וגם פה צריך להראות התקדמות, צריך לעבוד.

פעילויות שהביאו אותך למיקומים גבוהים במנועי החיפוש בעבר, לאוו דווקא עובדים היום ולא בטוח שיעבדו מחר. אבל, בדבר אחד אתם יכולים להיות בטוחים. אם האתר ידבר אל הלקוחות הם יגיעו אליו, ישמחו לשהות בו וגם לחזור. במצב זה, מובטח לך שגם גוגל "יאהב" את האתר ויראה את חיבתו בדירוגים גבוהים.

זהר עמיהוד, שיווק וקידום אתרים באינטרנט. מרצה במרכזי טיפוח יזמות ובג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס בנושאי שיווק באינטרנט. תואר ראשון כלכלה וניהול, תואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל-אביב, מוסמך מטעם חברת מיקרוסופט, מחבר הספר HTML & CSS למפתחי אתרים באינטרנט ושותף בכתיבתם ועריכתם של עשרות ספרים אחרים בנושאי מחשבים. יזם ומנהל אתר "מועדון קריאה".

זהר עמיהוד
לממש את הפוטנציאל של אתר האינטרנט שלך.
להביא יותר לקוחות וליצור יותר מכירות/פניות
052-8200895 09-8910462
[email protected]
www.read4free.co.il/im.htm

www.read4free.co.il/im.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זהר עמיהוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]