חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפקות אירועים בטבע-אדמה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טבעת אירוסין טבעות יהלום

נושא המאמר: קניית טבעת אירוסין - איך עושים את זה?
מאת: שלומית רוגל   שמור מאמר למועדפים

יש כל מיני אפשרויות, והפערים בין המחירים יכולים להגיע לעשרות אחוזים וכשמדברים על יהלומים.. זה אומר הרבה מאוד כסף. טבעת אירוסין עוברת שלבים רבים וידיים רבות עד שהיא מגיעה לצרכן הקצה, ניתן לרכוש טבעת אירוסין מכל שלב בשרשרת המזון הזאת :

יצרן תכשיטי יהלומים (המקור לטבעת אירוסין) מוכר את מרכולתו לסוחר בתכשיטי יהלומים שמוכר לסוכן שטח תכשיטים אשר ישווק את התכשיטים לרשת חנויות תכשיטים או לחנות תכשיטים.

כמובן שקל להבין שכיוון שכולם צריכים להרוויח וכן לשלם שכירות, ארנונה, שכר לדיילות מכירה וכדומה ככל שנקנה גבוה יותר בשרשרת כך המחיר יהיה זול יותר.


איפה מוצאים יצרן תכשיטי יהלומים ויצרן טבעות אירוסין בפרט?

קודם כל , יצרנים של תכשיטי יהלומים ויצרני יהלומים יושבים רובם ככולם בבורסה ליהלומים ברמת גן, ובכך אתה יכול להיות בטוח כי אם נכנסת לחנות תכשיטים... הגעת רחוק יותר בשרשרת המזון.

יש מספר אינדיקציות לדעת אם הספק שעומד מולך הוא המקור שחיפשת, יצרני תכשיטי יהלומים יהיו חברים בגופים הבאים:

הבורסה ליהלומים ברמת גן, ארגון התכשיטים הישראלי , ארגון היהלומים הישראלי. ואם היצרן הוא גם יצואן הוא יהיה חבר בארגון היצואנים הישראלי. אינדיקציה נוספת היא המחיר, שימו לב כיצד אתם משווים מחירים, שימו לב לאיכות האבן בזמן שאתם מבצעים השוואות, אבן קטנה במשקל יכולה להיות יקרה יותר מאבן כבדה יותר רק בגלל האיכויות שלה.



האם הפערים כל כך גדולים??

כן!!! . הנה לדוגמא טבעת אירוסין משובצת יהלומים עם אבני צד 0.51 נקודות (קצת יותר מחצי קראט) מזהב לבן 18 קראט, המשובצת באבן ראשיתו-10 אבני צד בניקיון (SI) וצבע (H ) באיכות טובה תעלה 4700 ₪ בחנות תכשיטים ואילו יצרן תכשיטים יוכל למכור לכם אותה בפחות מ-2000 ₪..




Rogel Diamonds הינה יצרנית תכשיטי יהלומים ,עם מעל 25 שנות ניסיון ומומחיות בתחום הזהב היהלומים ואבני החן. עם תשוקה אמיתית למקצוע אנו מקפידים על ייצור הקולקציה היפה ביותר במחיר ובאיכות הטובים ביותר במקביל למחויבות לשירות מצוין.משרדינו ממוקמים בבורסה ליהלומים ברמת גן, לב זירת הסחר של היהלומים בארץ ובעולם, כיצרנים אנו מציעים לכם יתרון ניכר: לקנות ישירות מהיצרן ולדלג על פערי התיווך,יתרון שבא לידי ביטוי במחיר מבלי להתפשר על האיכות.


www.rogeldiamonds.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומית רוגל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]