חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהפכה בתחום הסרת השיער- מכשיר לייזר ביתי בטוח ב- 100%!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חדרי שינה מיטות מזרונים מיטות זוגיות

נושא המאמר: כלי מיטה
מאת: מיטל מור-תרום   שמור מאמר למועדפים

ישנה טריטוריה בחלל המגורים הפרטי בו רוצה לחוש מגע של חמימות, אינטימיות, רכות מחבקת וביתית. פינה בה נעים להתכרבל וללכת לישון לאחר יום עבודה ושגרת היום יום. מקום נוח להתרווח עלי, לשכב פרקדן ולקום ממנו לאחר שנת לילה טובה רעננים ומחודשים. לרובנו ככולנו זה קורא בחדר השינה הפרטי . ידוע כי בחדר השינה מיטה יחד עם כלי מיטה היא הלב ובה נחים, ישנים, רואים טלוויזיה, קוראים או מבלים עם בן הזוג. מיטה היא למעשה רק מסגרת, מה שבאמת הופך אותה למפנקת ונעימה הם כלי המיטה. כלי מיטה כוללים מספר מרכיבים ההופכים אותה לשלם אחד חלומי. כלי מיטה מורכבים ממזרן, כרית, סדין, שמיכה, ציפיות וציפות. אנו נפרק לגורמים כל חלק של כלי המיטה,נבחן את מקורו ונתאר אותו בקצרה. בכל חלק של כלי מיטה יש מקום בסיסי ומקום להשתדרג ממנו ולקבל את המקסימום. מיטה היא כלי ריהוט מרכזי כפי שציינו ובה משתמשים ברוב הזמן בחדר. המיטה הראשונה הייתה עשויה חומרים מן הטבע כקש. בתחילה היא הייתה על הקרקע והשינוי הגדול בה היה הגבהתה, בדרך כלל על גבי רגליים. הסיבה לשינוי הייתה נוחות לישן והרחקתו ממזיקים ולכלוך. מסגרת מיטה עשויה לרוב עץ או ברזל. ישנם סוגים שונים של מיטות, חלקן בסיסיות יותר וחלקן משוכללות יותר. ישנה מיטה מתכווננת המתוכנתת למספר מצבים ותנוחות, מיטת מים נעימה וגלית בשל מזרן ממולא מים, מיטה מתקפלת בעלת תכונת ניידות, מיטת קומותיים החסכונית בשל שהיא מכילה שני ישנים ולפעמים אף שלושה כאשר המיטה התחתונה נפתחת וחוסכת במקום מאחר וזו מיטה המוצבת אחת מעל השנייה. מיטת פוטון מגיעה מיפן ובמערב קיבלה צורה פחות מסורתית והיא מתאימה כספת ישיבה ונפתחת למיטת שינה. מיטה נוחה וחסכונית נוספת היא מיטת מרפי התלויה על קיר או ארון ונסגרת בתוכם בשעות היום בכדי לחסוך מקום. המיטה לבדה אינה מספיקה ובכדי שתהייה נוחה, צריך להניח עליה מזרן ולצרף כלי מיטה. המזרנים הראשונים היו שקי קש במקרה של העניים וממולאים נוצות במקרה של העשירים. עם הזמן התווספו מילויים חדשים, טבעיים ורכים יותר ככותנה וחומרים מלאכותיים כויסקו או לטקס. גם מזרונים מתחלקים לסוגים שונים- מזרן אוויר הנקרא מתנפח, מזרן קפיצים, מזרן קצף מוצק ומזרן מים אשר בתוכו בלון מים גדול או צינורות ממלאי מים. כאן נכנסים כלי מיטה והם מכסים ומוסיפים תמיכה ומענה לכל צורך בשעת השהייה והשינה במיטה. כלי מיטה מתחילים מהראש. זו הכרית המספקת תמיכה לראש בשעת שינה, תמיכה לגב בשעת ישיבה ותמיכה מוגבהת לרגליים כאשר הן כואבות. כלי מיטה נוספים הם הסדין, אשר עוטף את המזרן ומונע שכיבה ישירה ומחוספסת עליו,שמיכות מסוג ועובי שונה לחימום הגוף אם בחורף או בקיץ וציפות במקרה של שמיכות פוך, להגנה ולמגע חלק יותר על הגוף.

www.a-designer.co.il/ריהוט.asp?page=חדרי_שינה


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל מור-תרום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]