חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ציורי אוירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום הגינון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משתלה משתלות עצים נמפיאה

נושא המאמר: משתלה - סקירה כללית
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

משתלה היא מקום בו מרבים ומגדלים צמחים לגדלים סבירים לשימוש. ניתן למצוא כיום משתלות אשר מוכרות פרחים צמחים ועצים לציבור הרחב, משתלות אשר מוכרות בסיטונאות או משתלות אשר מוכרות רק למשתלות אחרות ולגני נוף מסחריים. כיום אף ניתן למצוא משתלות פרטיות אשר מיועדות אך ורק לבעלי נכסים פרטיים. רוב המשתלות מוכרות זרעים, פרחים ושתילים גם דרך הדואר.

משתלות מגדלות צמחים עונתיים או רב עונתיים לפנים הבית ולחוץ ולכמה שימושים; צמחי נוי לגינות נוף, צמחי תבלין וירקות לגני ירק וצמחים לשימושים חקלאיים למטרות מסחריות.

לרוב, משתלות מגדלות צמחים בחממות ייעודיות, אלו הן מבנים מקורים עשויים מזכוכית או מפלסטיק. הרעיון הוא להגן על הצמח מפני מזג אוויר קיצוני (במיוחד קרה) ולהעניק לו כמויות גדולות של אור ואוורור. חממות מודרניות מאפשרות שליטה אוטומטית בטמפרטורת המקום, ברמות האוורור, בכמות האור ובכמות המים והדשנים אשר מקבלים הצמחים. משתלות מתקדמות מחזיקות חממות בעלי גג נפתח בכדי להרגיל את הצמחים לתנאים קיצוניים יותר ללא הצורך להוציא אותם ולגדל אותם במצע מחוץ לחממה.

ישנם משתלות המתמחות בשלבים מסוימים בתהליך הגידול. משתלות ריבוי, משתלות גידול, משתלות סיטונאות. או משתלות המתמחות בסוג מסוים של צמח. צמחי תבלין, עצי פרי, צמחי נוי וכו'.

רוב המשתלות מבוססות לרוב על עבודת כפיים מסורתית. למרות שכמה מהתהליכים עברו לשיטות אוטומטיות הרוב עדיין לא. הרעיון שכמות גדולה של צמחים יגדלו באותו הקצב, יגיעו לאותם שלבים יחד ויטופלו בצורה שווה באותו הזמן נשאר עדיין בלתי סביר כך שגידול צמחים דורש המון בקרה וטיפול אישי ומסור. בחירת המוצר הנכון למכירה דורש הרבה ניסיון ויכולת הבחנה. בעל משתלה ידועה העריך לא מזמן כי 70% מהוצאות המשתלה מיועדות לעובדים ולהוצאות של כוח אדם. לכן, רוב המשתלות היום משתדלות כמה שיותר לצמצם את כוח האדם על ידי שימוש בהשקיה ממוחשבת למשל.

לאחרונה הולכות ומתפתחות משתלות טרנדים במדינתנו הקטנה ובכלל בכל העולם. בגלל שרוב אוכלוסיית העולם הולכת ומתרכזת בערים יש לתת פיתרון לשטחי הגידול אשר הולכים ומצטמצמים. לשם כך התפתחו שיטות גידול אשר מאפשרות גידול צמחים בתוך מבנים סגורים ובארונות. ייחודיות שיטות אלו הן בכך שהן מאפשרות למגדל לשלוט בכל הפרמטרים של גידול הצמח ובכך גם לקצר את זמן גידולו. משתלות אשר מתמחות בגידולים אלו מספקות גם כן את כל הציוד הנלווה (לרב, זהו ציוד אשר נועד לגדל את הצמח על מצע של מים בלבד). טרנד נוסף הוא התחום הסביבתי, משתלות בתחום זה מגדלות את הצמחים אך ורק בשיטות אורגניות ללא שימוש בדשנים וריסוסים כימיים.

בבואכם לפתוח משתלה דעו לכם כי העסק הוא עונתי למדי ומתרכז בעיקר בעונות המעבר. בנוסף, אף אחד לא יוכל להבטיח לכם כי תהיה דרישה למוצר אותו אתם מוכרים. הדרישה תושפע מגורמים חיצוניים כמו טמפרטורה, בצורת, תחרות משווקים מחוץ למדינה, אופנה וכו'. בעל משתלה צריך להיות מוכן לספוג את תנודתיות השוק הזה והסיכונים הכרוכים בו.

www.nymphea.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]