חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העמסת ארגינין תוך ורידית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה תזונה נכונה עודף משקל ירידה במשקל

נושא המאמר: דיאטה נכונה מהי?
מאת: נעמה - מאמנת תזונה אישית   שמור מאמר למועדפים




רובכן עשיתן דיאטות שלא נחלו הצלחה. וכידוע דיאטה מהירה מתחילה ביום א' ומסתיימת ביום ה' לכל המאוחר. דיאטה ללא דרך חיים המשלבת תזונה נכונה לא תניב הצלחה. על מנת שתוכלי לעשות דיאטה נכונה עליך לקחת בחשבון שתפריט דיאטה בלבד הוא אינו המתכון המנצח!

להלן הסבר איך תוכלי לעשות דיאטה נכונה ללא דיאטה ולשמור על זה לכל החיים! כמו כן, תוכלי לקבל עזרה וייעוץ ממאמנת אישית שתבנה לך תפריט דיאטה המותאם לאורך החיים שלך.המאמנת תלווה אותך לאורך כל התקופה ותלמד אותך דיאטה נכונה מהי! לשיחה אישית - לחצי כאן

דיאטה נכונה מתחילה כשאנחנו לומדים לאכול בצורה חכמה. זה לא רק מה אנחנו אוכלים, אלא על ה- איך! שימו לב מה אתם בוחרים, כלומר, תנסו לשלב מזון שאתם אוהבים יחד עם מזון שיעזור לכם להישאר רזים. כי שניהם יסייעו לכם להשיג דיאטה נכונה.

בחרו את סוגי המזון אשר ישפרו את בריאותכם ותמנעו ממזונות אשר יעלו את הסיכון למחלות כגון: מחלות לב, סרטן, סוכרת, לחץ דם וכו'. למדו לתחזק את גופכם ע"י תזונה נכונה, שבמידת הצורך תעזור לכם גם לעשות דיאטה נכונה.
אכלו מספיק קלוריות, אך לא יותר מידי – שימרו על איזון בין הכנסת הקלוריות והוצאתן. אל תוכלו יותר ממה שהגוף משתמש. ממוצע יומי מומלץ הוא 1,800 קלוריות, אך זה, כמובן, תלוי בגיל, מין, גובה, משקל ופעילות גופנית. תפריטי דיאטה עם מעט קלוריות יגרמו נזק עתידי, שלא תמיד יהיה אפשר לעצור אותו.
אכלו מגוון רחב של מזונות – דיאטה נכונה פותחת לנו הזדמנות להרחיב את טווח אפשרויות המזון הנכנסות לגופנו, אין מה אסור ומה מותר, אוכלים בריא ומגוון – בשר, פחמימות, לחם, גבינות, גלידה כשבא לפעמים וכמובן ירקות ופירות. לפחות כ-5 מנות ירק ליום וכ-2 מנות פרי ביום.
הגבילו את כמות הסוכר והמלח – סוכר נמצא היום במזונות רבים. תוספת של 160 קלוריות ביום, תביא אותנו לאחר שנה לתוספת של בערך 8 ק"ג במשקלנו.
אל תהפכו ל"שוטרים" – אפשר ליהנות מהמתוקים החביבים עליכם, כל עוד הם במינונים נמוכים. האוכל מהווה מקור גדול להנאה, והעונג שבזה עושה טוב על הלב. מניעת הדברים האהובים עלינו לחלוטין, תביא אותנו בסופו של דבר לחסכים שיכולים "לשבור" אותנו בתהליך של דיאטה נכונה. דיאטה מהירה והימנעות מכל מה שאוהבים תגרום בסוף התהליך לעליה במשקל עם ריבית.
תהיו בתנועה – דיאטה נכונה המשולבת בפעילות גופנית, משפרת את רמת האנרגיה ואת תחושת הרווחה, דבר שמביא לצמצום מחלות רבות. הוסיפו פעילות גופנית סדירה לסדר יומכם. פעילות גופנית מגבירה את קצב חילוף החומרים בגוף.
עשו צעד קטן אחד, בכל פעם – קל יותר לעשות בכל פעם שינוי קטן אחד, שיביא אותנו להצלחה בתהליך של דיאטה נכונה. תזונה נכונה וגם דיאטה נכונה לא נבנות ביום אחר, זהו תהליך יום יומי, שדורש שיתוף פעולה עם מאמנת אישית שמנחה ומכוונת את הדרך לאט ובתבונה ומלמדת איך להתמקד בשינוי אחד בכל פעם, שינוי שלומדים לכל החיים.
קחו את הזמן, כאשר אתם לועסים את המזון – אל תמהרו באכילה, הרגישו את הטעם של המזון, תיהנו ממנו ומחוויית האכילה. כמו כן הימנעו מאכילה תוך כדי – טלוויזיה, מחשב, דיבור בטלפון, נסיעה. הגוף אינו מגיע לתחושת השובע הרצויה ועל כן הוא נשאר רעב והתחושה שלו היא כאילו לא נכנס כלל מזון לגוף. אותות הרעב יציפו אתכם מהר מהנדרש. למעשה בדיאטה נכונה עליכם להקשיב לגופכם ולהפסיק לאכול כאשר אתם מרגישים מלאים ולא מפוצצים, עליכם לאכול לאט בידיעה שהמוח יאותת על תחושת שובע רק לאחר 20 דקות. אל תקומו מהשולחן לפני, נשנו ירקות עד שיחלוף הזמן הנדרש.
אכלו מוקדם ולעיתים תכופות – התחילו את היום עם ארוחת בוקר בריאה, זה יעזור למערכת חילוף החומרים שלכם לעבוד בצורה טובה יותר. אכילה מוקדמת של רוב כמות הקלוריות היומית, תאפשר לגוף לעכל טוב יותר את האוכל ולשרוף יותר קלוריות, דבר שיביאו אותנו ביתר קלות, לתהליך של דיאטה נכונה.
אומגה 3 – איכלו מוצרים המכילים אומגה 3, הם מנקים את מערכת כלי הדם והלב, מונעים מחלות לב ושבצי מוחין ואפילו משפרים את מצב הרוח. המקורות הטובים ביותר לאומגה 3 נמצאים בדגים הגדלים במים עמוקים, כדוגמת: דגי סלמון, הרינג, מקרל וסרדינים.
משקאות ממותקים – תחליפי סוכר מלאכותיים הנמצאים במשקאות דיאטטיים, עשויים להפריע לעבודה התקינה של מערכת העיכול. הממתיקים המלאכותיים יוצרים בגוף צורך לאכילת פחמימות, מה שבסופו של דבר, עלול לגרום לנו לעלות במשקל ובהחלט לא עוזר לנו בתהליך של דיאטה נכונה.
כדי ללמוד עוד על טיפים ל – תזונה נכונה -www.womendiet.co.il



www.womendiet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נעמה - מאמנת תזונה אישית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]