חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בשם סרטן מכונה משפחת המחלות אשר מאופיינת בגדילה בלתי מבוקרת של התאים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רומניה ישראלים שיטת מס XJURV

נושא המאמר: ישראלים מקימים ברומניה חברות המשווקות סחורה ישראלית ונהנים משיטת המס ברומניה
מאת: אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
[email protected]

חברות רבות המשווקות סחורה בישראל מחליטות לנסות ולשווק את מוצריהן גם ברומניה הרחוקה. שכן, דובר רבות על יתרונותיה הרבים אשר רומניה טומנת בחובה ואותן חברות ישראליות מוכנות לצעוד צעד עסקי זה ולשווק את מוצריהן ברומניה, תוך ניצול יתרונות כלכלת רומניה.
כפי שציינו והדגשנו במאמרים קודמים וטובים מטעם משרדנו, יש לבחון כל עסקה כזו או אחרת גם "בעיניים מיסוייות", ואל לנו לשכוח את היבטי המס המתעוררים או העשויים להתעורר אגב ביצוע עסקאות כאלו ואחרות ובמיוחד, בתחום המיסוי הבינלאומי. שיטת המס הנהוגה ברומניה מקדמת בברכה את פניהם של משקיעים ישראלים רבים ובמאמר זה, נסקור בפניכם בקצרה את שיטת המס הנהוגה ברומניה.

מהו שיעור מס החברות הנהג ברומניה ומהו מבחן התושבות שם? חברות תושבות רומניה, מוסדות של קבע של חברות זרות ברומניה וחברות זרות המפיקות הכנסות ממקורות הכנסה ברומניה חייבים בתשלום מס חברות בשיעור של 16% על הכנסותיהם. חברה נחשבת לתושבת רומניה אם משרדה הראשי רשום ברומניה או אם מקום הניהול האפקטיבי שלה הוא ברומניה.

הכנסת חברה תושבת רומניה מדיבידנד חייבת בתשלום מס בשיעור של 10%. באם המדובר בדיבידנד המשתלם מחברת בת תושבת רומניה או תושבת האיחוד האירופאי והמוחזקת על ידי חברת האם תושבת רומניה בשיעור של לפחות 15% (10% החל מ- 2009) מהון המניות של חברת הבת לתקופה מתמשכת של שנתיים לפחות המסתיימות במועד תשלום הדיבידנדים תהיה הכנסת החברה האם מדיבידנד פטורה ממס.

הידעתם כי ניתן להקים גם חברת מיקרו החייבת במס חברות בשיעור של 3% בלבד? חברות מיקרו (חברות להן מחזור של עד 100,000 EUR ו- 1 עד 9 עובדים) מחויבות ברומניה בתשלום מס הכנסה מופחת על הכנסותיהן בשיעור של 2.5% בשנת המס 2008 (3% ב- 2009). מיום 1.1.07 נעשו בדין ברומניה מספר תיקונים ביחס למשטר המיסוי של חברות מיקרו, ומשכך חברות המבקשות להיות ממוסות כחברות מיקרו צריכות להפיק יותר מ- 50% מהכנסותיהן מפעילויות שאינן ניהול וייעוץ. אם מחזורה של חברת מיקרו עובר את הסך הקבוע של 100,000EUR היא תחויב במס חברות רגיל החל ברבעון שבו עברה את הסך האמור.

משרד מייצג של חברה זרה ברומניה יכול לעסוק רק בעבודת הכנה או סיוע ולא יכול לבצע פעולות עסקיות או לסחור בעצמו ברומניה. משרד מייצג משלם מס בשיעור אחיד של 4,000 EUR לכל שנה פיסקאלית. הוצאות עבור שירותים (ניהול, ייעוץ, עזרה), אם לא נחתם הסכם בכתב ואם המוטבים אינם יכולים להצדיק את הצורך בקבלת השירותים לצורך פעילותם, לא יוכרו כהוצאה ברומניה.

ניכוי הוצאות ריבית והפסדים מהפרשי שער במטבע חוץ מוגבלת בהתאם לכללי המימון הדק הקבועים בדין ברומניה. בהלוואה בה לא מעורבים מוסדות שעיסוקם מתן הלוואות (כגון בנקים) לא תותר בניכוי ריבית הגבוהה מ- 6%. בנוסף, אם יחס הרכוש/ הלוואות של תאגיד עולה על 3/1 או שרכוש החברה הנו שלילי אין הוצאות הריבית של התאגיד ניתנות לניכוי.

בהעדר אמנה למניעת כפל מס מזוכה נישום על מס הכנסה ששילם בחו"ל על הכנסה שנתקבלה בחו"ל עד לשיעור המס החל ברומניה על ההכנסה (16%). כמו כן, החברה הרומנית צריכה להציג מסמכים על תשלום המס בחו"ל על מנת ליהנות מהאמור.

לסיום ברצוננו לציין, כי אין לראות באמור כתחליף לחוות דעת ו/או לייעוץ משפטי והאמור מעלה מכאן סוקר באופן חלקי בלבד את הדין הרומני ומומלץ להתייעץ בעו"ד או רו"ח הבקיא בתחום המיסים ואף להצטייד בחוות דעת משפטית בעניין, בטרם הנכם מתעתדים לשווק את מוצריכם ברומניה.




רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]