חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההוצאה הלאומית על בריאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ווינר משחקי הימורים מסלולי ווינר

נושא המאמר: ווינר – לדעת ולזכות!
מאת: seoisrael   שמור מאמר למועדפים

בניגוד למשחקי הימורים ומזל אחרים, ווינר מאפשר לנו להגדיל את סיכויי הזכיה שלנו בדרכים ואמצעים שונים – קלים יחסית. כל שנחוץ לנו הוא הכרה טובה עם חוקי המשחק ועם נתונים אובייקטיבים מתחום הספורט על מנת לשפר את סיכויינו. כל אחד רוצה להיות ווינר, אולם בכדי להגדיל את סיכויינו להשגת את הפרס הראשון המקנה לעיתים מיליוני שקלים, עלינו לעבוד קשה, וקצת לסמוך על המזל.


משחק הווינר עוסק בהימורים על תוצאות משחקי ספורט, כמות הנקודות, קרנות, שערים, ועוד. ניתן אפילו להמר מי יקבל ראשון כרטיס צהוב, מי יבקיע ראשון, מה יהיו ההפרשים בתוצאת המשחק וכו'.
הווינר מאפשר לשחק את כל סוגי ההימורים, ובמשחקים מסויימים, מאפשר אף בחירה המכונה, בחירה רב טורית, או צמצומים, כך שבמקרה בו השחקן אינו בטוח בתוצאת המשחק הצפויה, או אינו רוצה להסתכן, ניתן להמר על יותר מאפשרות אחת בחלק מההימורים ובכך לצמצם את הסיכוי לטעות.

ווינר הינו שם כולל לתוכנית ההימורים בספורט של המועצה להסדר ההימורים בספורט בישראל. בתוך השם הכולל ווינר, ניתן למצוא מגוון של משקי הימורים הסובבים כולם סביב עולם הספורט הפופולארי.
המפורסם והנפוץ מבין המשחקים הינו משחק הטוטו 16, הדורש מן השחקן להמר על הקבוצה המנצחת בכל אחד משישה עשר משחקים העומדים להיערך. הטופס הרגיל כולל שבעה טורים של הימורים על אותם המשחקים. גם למשחק זה קיימות כמה גרסאות, הגרסה הרגילה, רב טורית, או צמצומים המאפשרת להמר על יותר מאפשרות אחת ולהגדיל את סיכויי הזכיה.
במשחק ווינר ליין, ניתן להמר על מספר השערים שיובקעו במשחק, תוצאת המחצית, מספר הנקודות הכללי במשחק (אובר/אנדר - עבור כדורסל), מועד הבקעת שער ראשון, ועוד. במשחק ווינר זה, ניתן להמר/לבחור על כל אחד מבין 90 משחקים אפשריים. השחקן רשאי לבחור לפי העדפותיו. במשחק ווינר מאץ' ניתן להמר על תוצאת משחק, מבקיע שער ראשון או תוצאת המחצית. כל המשחקים שצוינו עד כה הינם משחקי ווינר קצרי טווח בהם נדרשים לנחש אודות משחקים קרבים. משחק ווינר טופ לעומת זאת, מאפשר לבצע הימורים ארוכי טווח, כמו לדוגמה, להמר מי הולכת להיות אלופת המדינה או כל תחרות אחרת אפשרית.

היכרות ומעקב יום יומי אחר הקבוצות והתמצאות במצבות השחקנים, יחסי הכוחות וכשירות הקבוצה יאפשרו לכל אחד מאתנו יתרון יחסי בניחוש תוצאות המשחק ומהלכו. נאמר שחלוץ של קבוצה מסויימת מצוי בתקופה האחרונה בכושר שיא, ומהווה את אימת שוערי של הליגה, יתכן וידיעת נתון זה תקל עלינו במילוי ווינר מאץ' בו ניתן להמר על מבקיעי שערים. ידע אודות קבוצה אשר זה עתה חוותה רצף הפסדים ארוך, ואולי אף הגדילה לפטר את מאמנה, עשוי להיות ידע אפקטיבי עבור מילוי ווינר מאץ, ווינר טופ, או משחקי טוטו שונים. כל פיסת אינפורמציה נוספת והערכות שונות יכולות להיות לנו לעזר. זהו הגורם העיקרי, המבדיל את ווינר ממשחקי הימורים שונים דוגמת לוטו, חיש-גד ואחרים.

מסיבות אלו, מהווים הימורי ווינר, נתח גדול משוק ההימורים החוקי. עשרות טפסי הימורים נשלחים מידי שבוע, ואנשים רבים מחכים בציפיה ועוקבים בדריכות אחר התנהלות המשחקים ואף מוכנים להמר בסכומים גדולים, ולא אחת מהווה ווינר, שיחת היום במקומות עבודה או בחוגי חברים.

מובן כי קשה מאוד לחזות מראש תוצאות ווינר, למרות שלא מדובר בהגרלה כלל ועיקר. המשחק אמנם מבוסס על יכולות ספורטיביות של שחקנים וקבוצות, והיכרות עם הקבוצות, השחקנים והלכי הרוח האחרונים בכל קבוצה יגדילו את סיכויינו, אולם אל לנו לשכוח כי לעיתים קרובות יש הפתעות בספורט. עובדה זו היא שהופכת את ווינר למאתגר כל כך.

ווינר מאפשר להשתמש לכל אחד מאתנו להשתמש בידע האישי, ולשלב את אהבתו לספורט לצורך רווח. מי אמר שלא ניתן לערבב עסקים ותחביבים? מסלולי ווינר מאפשר לכל אחד לעקוב אחר תחומי הספורט המעניינים אותו, ואולי אף להרוויח כסף..

יודע מספיק? נראה אותך ווינר.

www.smartclub.co.il/%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%a8


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seoisrael שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]