חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חרדה חברתית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משאית משאיות רכישת משאית קניית משאית

נושא המאמר: המלצות לקניית משאית - קניית משאית - רכישת משאית - משאיות
מאת: seoisrael   שמור מאמר למועדפים

המלצות לקניית משאית - קניית משאית - רכישת משאית - משאיות


חלק חשוב בהקמת או פיתוח העסק שייך דווקא לנושא ההובלה וההפצה. עסק זעיר או יבואן המספק יחידות בודדות ללקוחות קטנים יוכל להסתמך על שירותי משלוח חד פעמיים דרך שליחים או דואר. אולם כשמדובר בהיקפי סחורה גדולים, אין סוף הובלות ומשלוחים, ימצאו רבים מן העוסקים כי השכרת משאית עבור כל הובלה והובלה משתלמת פחות מרכישת משאית אחת או יותר והעסקת נהגים במשרה מלאה, כעובדי החברה. על מנת להחליט מהמשאיות לקנות, עלינו לנתח ראשית את צרכי החברה. במידה ומדובר בהובלות ארוכות האורכות שעות רבות יש צורך במשאית המתאימה לצרכים אלו מבחינת אבזור ונוחות הנהג והמלווה. בנוסף, יש להתאים את המשאית לתנאי הדרך של ההובלות. נסיעה עם פול-טריילר בלב עיר עשויה להיות משימה בלתי אפשרית, שלא לדבר על כך שלעיתים הכניסה למקומות מסויימים אינה מותרת לכניסת משאיות או רכב ממשקל מסוים. גורם נוסף שראוי שנבחן, הינו אופי המטען. נדרשת משאית בעלת יכולות מסיימות לצורך הטענת מטען בכל נפח גבוה אך משקל מועט. בעוד שמטען בעל נפח נמוך ומשקל גבוה ידרוש משאית בעלת יכולות אחרות. גורם המטען הינו גורם מכריע במשוואה, שכן לכל משאית נפח ומשקל שונה אותו היא מתוכננת לשאת. קניית משאית אשר עולה בהרבה על הדרישות או משאית אשר אינה עומדת בקנה אחד עם הדרישות עלול להתגלות כצעד לא חכם ולהביא לתקלות ותיקונים בלתי צפויים. מה שמעביר אותנו ישירות לגורם חשוב נוסף. לכל יצרן ויצרן משאיות שירות התיקונים אותו הוא מציע עבור כל משאית. בטרם נקנה משאית חשוב לברר את זמינות שירות התיקונים, טווח הטיפולים הנדרש, תחומי האחריות שמכסה החברה או המוכר ושירותים אחרים הניתנים בארץ ואת זמינותם באיזור ההפעלה שלנו. כל זאת על מנת למנוע תקלות מביכות והפתעות לא נעימות בעתיד. בדיקת נושאים אלו הינה בעלת חשיבות מכרעת משום שהאינטנסיביות ועומס העבודה על כל משאית הינו גדול מאוד ביחס לכל רכב אחר, ונושא הבטיחות והאמינות מהווה גורם מכריע. במידה ומתאפשרת נסיעת מבחן ובדיקת המשאית מראש, יתאפשר להעריך את רמת הנוחות בנסיעה, תנאי הראות לכביש ויכולת התמרון במקומות שונים. במידה ולא ניתן לבצע נסיעת מבחן ובדיקה, ניתן לנסות ולבקש חוות דעת של מפעילי משאית אחרים העוסקים בהובלות דומות מבחינת אופי המטען, אזורי החלוקה וכדומה. את כל הגורמים הללו יש לצרף יחד לשיקולי המחיר, להוסיף להם את מחירי החלפים, מחיר פוליסת הביטוח ועלויות נלוות נוספות כגון צריכת דלק. כך נקבל את מחיר העלות הנקי של כל משאית. בארץ קיימים מספר יבואני משאיות המספקים משאיות לצרכים שונים, בדגמים שונים ומיצרנים שונים. כל משאית והמחיר שלה, כל משאית והיעוד שלה. בחירה נכונה של משאית דורשת בדיקה ובחינה מעמיקה טרם הקניה, שכן משאית חדשה היא עסק יקר והקנייה הינה לטווח ארוך. משאית מתאימה תוכל לשרת את החברה שנים רבות. במידה והתקציב אינו מאפשר זאת ניתן לרכוש משאית יד שניה גם במסגרת השוק הפרטי. במקרה של קניית משאית מאדם פרטי יש לקחת בחשבון את גילה של המשאית, רמת אחזקתה ומצבה הכללי. בניגוד לקנייה ישירות מהיבואן, בקניית משאית יד שניה יש לקחת בחשבון שלא תמיד נדע את כל הפרטים אודות מצבה של המשאית וההיסטוריה שלה ערב הקניה. כמו כן, כדאי לבדוק גם את תוקף האחריות והתנאים הנלווים בנוסף לבדיקות שהיינו מבצעים ממילא. קניית משאית הינה צעד עסקי חשוב שעשוי להוכיח את עצמו כמשתלם ביותר, אולם ככל צעד או החלטה הניהול העסק, גם כאן עלינו לשקול את האפשרויות העומדות בפנינו בכובד ראש, ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

www.uti.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seoisrael שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]