חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנגנוני ריפוי - קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שוק המשרדים משרדים להשכרה נכסים מניבים משרדים למכירה

נושא המאמר: שוק המשרדים - תמונת מצב עדכנית - שוק המשרדים - משרדים להשכרה - נכסים מניבים - משרדים למכירה
מאת: דיוויד בר גיל   שמור מאמר למועדפים

שוק המשרדים - תמונת מצב עדכנית - שוק המשרדים - משרדים להשכרה - נכסים מניבים - משרדים למכירה


רבים מלקוחותיי שואלים אותי האם המחירי שכירות וקניית משרדים "יורדים " ואם כדאי לחכות עוד קצת...התשובה היא שהמחירים לא יורדים הם רק מתייצבים ולמעשה הם עומדים איפה שצריך להיות.אל תתנו לשום דבר להטעות אותכם.במגדל שביקשו 120 עד 130 שח למטר היום מוצע ב100 שח -- זה מה שהוא שווה ו 100 שח למטר זה גם סכום נכבד.זה טוב לכולם, גם לשוכרים וגם למתווכים יש נכסים לעבוד איתם. אני לא קונה סיפורים של לקוחות שמספרים סיפורים כגון " חכה חכה עוד חודשיים יירדו עוד המחירים " - קישקוש בלבוש.מי שצריך משרד חדש עובר ומי שעושה כסף משלם.אז נכון המחירים קצת יורדים אבל אי אפשר לחתוך מחירים בחצי .10 עד 20 אחוז גג.עסקאות תמיד היו ותמיד יהיו.תל אביב רק מתקצרת באדמות ואין לנו פה ניסים ונפלאות ותוספות של מגרשים מן השמיים...אז עד שיבוא המשיח אני ריאלי.המחירים לא יורדים - הם היו גבוהים מידיי ,אנשים עשו כסף, עיניינים התגלגלו ושיורד גשם כולם נרטבים וזה טבעי בכל העולם.אז היה תקופה טובה עכשיו קצת פחות אבל עדיף שכך. אז בעלי נכסים אל תדאגו כי לכל סיר יש מכסה. בתור מתווך שמבין עניין אני מצהיר שאם תציעו את הנכס במחיר הנכון - הוא יעוף- משרד זו השקעה מעולה.רק צריך לדעת איך לשווק אותו ולסדר אותו נכון. העיקר הבריאות.ברכה פרנסה והצלחה לכולם . דיוויד בר גיל מנכ"ל אנטרפרייז ישראל www.enter-israel.co.il


www.enter-israel.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דיוויד בר גיל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]