חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משחקי ספורט וצפייה במשחקי ספורט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות ביקורת על אוכל ביקורת על מסעדות ביקורת על סרטים

נושא המאמר: חוצפה
מאת: גלעד שמין   שמור מאמר למועדפים

אודות חוצפה!

אתר "חוצפה" מציע לגולשיו זווית חדשה, רעננה וחסרת פניות, על העולם הסובב אותנו. מטרתנו היא לגרום לכם, הגולשים, להסכים, להתנגד, לחייך, לכעוס ומעל לכל - להתעניין. אנו מאמינים, שניתן ליצור עיתונות מקצועית, אחראית ומדוייקת, ללא התקבעות במסגרות הקיימות. ככזו, יש בה גם את הכוח לשנות את כל אותם הדברים, גדולים כקטנים, המטרידים אותנו בחיי היומיום.

במערכת "חוצפה" מגוון רחב של חברים – מאלה, שזו להם הנגיעה הראשונה בתקשורת ועד לבעלי נסיון רב, מוכח ומגוון במסגרות שונות. כולם, כאמור, בעלי ראייה, המבדילה אותנו מכלי תקשורת אחרים. כל אחד ואחת מכם יכול לכתוב כתבה של ממש, על נושאים שונים. האתר ייתן ביטוי לכל נושא החשוב, המעניין והמטריד את כותביו וקוראיו. אם עד היום רציתם לכתוב, "חוצפה" תהווה מקום איכותי וראוי לכך.

מערכת האתר מבטיחה לקרוא את כל הכתבות ולהעלות לרשת את אלה, שיש בהן עניין לציבור ולאחר שעברו עריכה מקצועית (לא יפורסמו כתבות שאינן ראויות לפרסום – ראו תנאי שימוש). מעבר לכך, אתם מוזמנים להגיב על הכתבות ועל התגובות השונות להן. השתתפותם הפעילה של הגולשים תתרום להפיכתו של אתר "חוצפה" למייצג אותנטי של דעות בציבוריות הישראלית. גם ללא השימוש בקלישאה "קולו של העם", מטרתנו היא ליצור כר נוח ופורה לדיון איכותי וב"גובה העיניים", שיהיה בעל משקל גם לשנות ולשפר.

אתם מוזמנים לפקוח את העיניים, לאמץ את השכל הישר ולהרשות לעצמכם להיות חצופים!

מערכת "חוצפה".

ריאל מדריד
מכבי תל אביב
רשימת הליכוד
ביקורת צרכנות
ביקורת ספורט
אקטואליה
תרבות
קולנוע
סטודנטים
תלונות
פרשנויות
כתיבת כתבות
כתיבת מאמרים
מאמרים
כתיבת ביקורות
טלביזיה באינטרנט
מועדונים
מתכונים
ביספינול
שיעמום
ארוויזיון
שידורי טלביזיה באינטרנט
ניר הוד
בחונטוס
נאום הנשיא
מפרום
רוטווילר
פלאפל מתכון
בני סלע
שיתלי סיליקון
סיליקון
אמיר פרץ
גברת קרש
ביבי נתניהו
אולמרט
אתרי ביקורת
אתר ביקורת
אתרי כתבות
אתר כתבות
אתרי תוכן
אתר תוכן
ביקורת סרטים
אסטרינה טרטמן
אביגדור ליברמן
אלימות בישראל
ניתוחי חזה

www.hutzpa.co.il/main/index.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד שמין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]