חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עובדים כאסטרטגיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות תיקשור רוחניות תלפתיה

נושא המאמר: להיפתח לתקשור כל אחד יכול
מאת: מיכל עז ספרה   שמור מאמר למועדפים

להיפתח לתקשור כל אחד יכול

מאת : מיכלי עז ספרה מורה לתקשור
מהו תקשור???
תקשור הינו יכולת טלפתית מולדת חוש זה מצוי מעבר ל-5 החושים (מישוש, שמיעה, ראיה, טעם, וריח) החוש השישי הקשור בפיתוח העין השלישית התקשור מתקבל בדרכים שונות להלן מס' דוגמאות: אינטואיציה או תחושה באשר לתחום או נושא הקשור בהישרדותנו הפיזית או הכלכלית,
חושבים על מישהו והוא מתקשר באותו זמן, יכולת התקשור יכולה להתפתח עד הרמה הגבוהה ביותר שזה אומר להתחבר למקור לאלוהים לתבונה ולידע הקיים ביקום.

עם מי מתקשרים???
אנו מתקשרים עם העצמי העליון היבט גבוהה של הנשמה שמחובר אל אלוהים (הניצוץ האלוהי) ואל מקור הידע או עם מדרכי רוח "מאסטרים" מלאכים" וישויות אור(המחוברים לאלוהים) אשר מדריכים ומלווים את האנושות בתקופה זו שמאופיינת במעבר של כדור הארץ לרמה חדשה של צמיחה אישית ופלנטארית להפוך את כדור הארץ למקום טוב יותר לחיות עליו לבית של אהבה שלום והרמוניה במקום הרס וקלייה.

כיצד מתקשרים???
תחילה עליכם לרצות לחוש תשוקה ליצור קשר עם מדריך/ה גבוהה, השלב הבא יהיה להתאמן בלהשיג מצב מאוזן והרמוני במערכת האנרגיה שלכם המורכבת מהרובד הפיזי – הגוף הפיזי, הגוף הרגשי עולם הרגשות מאווים ותשוקות, הגוף המנטאלי אמונות ודפוסי החשיבה, המכלול של הגופים יוצר את גוף האנרגיה – ההוויה היוצרת את החוויה שלנו בחיים.
האימון נעשה בעזרת כלי המדיטציה, נשימה, דמיון מודרך, מיקוד וכוונה.
המדיטציה ידועה ביכולת שלה ליצור שינויים ממשיים במוח ובתודעה (ע"פ מחקרים) ומסייעת להשקיט את המחשבות והרגשות ולהתחבר אל מקום שקט ונינוח.
עבודה בדמיון מודרך לוקחת אותנו מעבר לגבולות השכל וההיגיון זהו הכלי הקרוב ביותר לתקשור .

כיצד התקשור מתקבל ???
התקשור מתקבל בדרכים שונות כמו סמלים, סימנים, מסרים, תובנות, צירופי מקרים, תקשור מוסיקה, אומנות, שירים הילינג ריפוי אנרגטי ועוד..הדרכים לקבלת האינפורמציה מגוונת כל אדם מקבל עפ"י דרכו הייחודית.

למה תקשור מועיל???
תקשור הינו כלי המשמש אותנו בכל דרכי החיים ומסייע לנו לראות ולהבין את היקום ואת הקיום שלנו בו בצורה נכונה חיובית ברורה ומובנת, כמו מה באנו ללמוד ולפתח בחיים אלו ומה הם השיעורים שבאנו ללמוד וכיצד נוכל ליישם זאת מתוך שמחה.

מהם השימושים בתקשור ???
ניתן להשתמש בתקשור לכתיבת ספר, מוסיקה, אומנות, שיטות ריפוי, הילינג, אנרגיה, שירים, פתרונות יצירתיים, רעיונות חדשים ועוד..

מה ההבדל והאם יש הבדל בין תקשור לאינטואיציה ???
לדעתי יש הבדל קטן בין אינטואיציה לתקשור- *אינטואיציה זה מה שנישאר מהיכולת המולדת שלנו לקבלת מסרים והאינטואיציה מסייעת לנו להיזכר באותה יכולת מולדת, אם נרצה נוכל לפתח זאת לרמה גבוהה יותר של תקשור באופן מודע ומכוון כלפיי דברים שברצוננו להאיר ולהרחיב את תודעתנו עליהם.
*אינטואיציה- קול פנימי האומר לנו לפעול בצורה כזו או אחרת או מזהיר אותנו מפני סכנה וכד'

הכותבת : מיכלי עז ספרה מתקשרת ומורה לתקשור עפ"י שיטת סאניה רומן/אורין 050/6613201
WWW.ima-adama.co.il/home/orlev

www.ima-adama.co.il/home/orlev


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל עז ספרה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]