חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנהיג ונשיא הדור





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מזרח אירופה ישראלים משקיעים קפריסין

נושא המאמר: ישראלים משקיעים במזרח אירופה באמצעות חברות קפריסאיות האוחזים בחברות בנות – ונהנים משיטת המס הקפריסאית
מאת: אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]

ישראלים המשקיעים במדינות מזרח אירופה, נוהגים להקים חברה קפריסאית, המנוהלת מחוץ לישראל, המשמשת עבורם כחברת ניהול לחברות הבנות שבבעלות החברה הקפריסאית. שיטת השקעה זו באה לעולם לאור שיטת המס אותה התווה הדין הקפריסאי, ושיעורי המס הנמוכים המוטלים בשיטת מס זו.

מבחן התושבות של חברה לצורכי מס בדין הקפריסאי - הדין הקפריסאי קובע, כי רק חברה המנוהלת ונשלטת מקפריסין הנה חברה תושבת קפריסין לצורכי מס. על מנת שרשויות המס בקפריסין יתייחסו לחברה שנתאגדה בקפריסין כחברה שאינה חברה תושבת קפריסין לצורכי מס, על החברה להציג אישור בדבר תשלום מס במדינת תושבותה.

בסיס המס החל על חברות קפריסאיות - חברה תושבת קפריסין חייבת במס בקפריסין על כל הכנסה שהפיקה ו/או שנצמחה לה, ללא קשר למקום הפקתה, בעוד שחברה שאינה תושבת קפריסין חייבת במס בקפריסין אך ורק בגין הכנסה שהפיקה ו/או שנצמחה לה בקפריסין.
שיעור מס החברות בקפריסין - שיעור מס החברות בקפריסין הוא שיעור מס אחיד, העומד על 10% בלבד.

הכנסות של חברה קפריסאית מדיבידנדים - הכנסות חברה קפריסאית מדיבידנדים המשולמים לה ע"י חברה קפריסאית אחרת פטורות ממס בקפריסין. הכנסות חברה קפריסאית מדיבידנדים המשולמים לה על ידי חברה זרה, שהחברה הקפריסאית מחזיקה לפחות ב - 1% ממניותיה, פטורות ממס בקפריסין. פטור זה לא יינתן במידה ולמעלה מ - 50% מפעילות החברה המשלמת היא פעילות השקעתית, ובנוסף מס החברות במדינה הזרה נמוך באופן משמעותי ממס החברות בקפריסין.

הכנסות הוניות של חברה בקפריסין - הכנסות הוניות של חברה קפריסאית פטורות ממס למעט הכנסות ממכירת נכסי מקרקעין בקפריסין או ממכירת מניות חברה שבבעלותה נכסי מקרקעין בקפריסין, החייבות במס בשיעור של 20%.

מס הגנה - חברה קפריסאית חייבת בתשלום מס נוסף בשיעור של 3%-15% בגין רווחיה הפסיביים. כך לדוגמא, חייבת היא במס בשיעור 10% על הכנסה מריבית ובמס בשיעור של 3% על הכנסה מדמי שכירות. חברה שאינה תושבת קפריסין אינה נושאת בנטל מס האמור.
לסיום נציין, כי דיבידנדים, ריבית ותמלוגים המשולמים על ידי חברה קפריסאית לזרים אינם כפופים לניכוי מס במקור בקפריסין.




רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]