חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על הורמונים טבעיים ועל הורמונים ממקורות אחרים הזהים לאלה הנוצרים בגוף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ארה"ב נכסים מניבים תשואות גבוהות השקעות נדל"ן בתים

נושא המאמר: ארה"ב- נכסים מניבים עם תשואה של 12% בשנה - ארה"ב נכסים מניבים - השקעות נדל"ן - תשואות גבוהות
מאת: אורלי בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

יש לכם כסף. יש לכם גם חסכונות. התשואות בבנק נמוכות, ובכל יום שעובר אתם מתחילים להרגיש ולהבין שהונכם האישי מצטמצם. אובדי עיצות! הבורסה הפכה לבוננזה של השקעות - והעולם הפיננסי רועד. למעלה למטה - היציבות הכלכלית האישית שלכם בסכנה.
המשבר אשר התחיל בארה"ב ונכנס לכם לכיס פשה בכל העולם. עולם גלובלי - צרות גלובליות. מצד אחד נוחות, שיתוף עוצמה מול פשיטה, התדרדרות וצניחה. התקדים האמיתי של המשבר הנוכחי הוא האחריות שלוקחים הממשלות על עצמן להזרים כסף מקופתם, כדי למזער קריסה טוטאלית של הכלכלה.
"אחריות" זה ערך שמקבל פתאום משמעות בעולם הקפיטלסטי, אותו עולם שאנחנו נושאים על כפיים ומאדירים את שמו ומהותו - וזה דוקא מחמם את הלב.
ארה"ב הייתה הראשונה ואחריה המשיכו גם מדינות אחרות. אולי קצת מאוחר, אבל זה בהחלט מקל על תחושת הכאוס, ותורם לתחושה של אופטימיות זעירה.
הן המדינות - לא יתנו למשק להתרסק, הן המדינות ינקטו בכל הצעדים כדי לאושש את היזמים והמשקיעים, הן המדינות ישמרו על האזרח הקטן שלא היתה לא יד ורגל בתאוות הבצע של הבנקים והמוסדות הפיננסים אשר יצרו את המשבר, כי לא ידעו שובע ומשכו את חבל הטבור עד שנקרע.
כדי לאושש את הכלכלה חייבים לעודד משקיעים ויזמים להפריח את השממה. הצרכים של המין האנושי לא נכחדו - אולי סדר העדיפות השתנה, אבל גם אותו ניתן לשנות ולשקם. הפגיעה הקשה ביותר בארה"ב היא פליטתם של מיליוני אנשים מנכסיהם לרחוב. וברחוב קר.
אז ערך הנכסים צנח, בור האשראי בבנקים נסתם והנכסים נותרו ריקים ומיותמים - אבל לא לאורך זמן.
יזמים זריזים עם מזומנים החלו לאסוף בתים - לשפץ אותם ולהשכיר.
עירית אינדיאנפוליס, לדוגמא, בירת מדינת אינדיאנה, העיר ה- 12 בגודלה בארה"ב (כ- מיליון תושבים) גיבשה תוכנית אסטרטגית "סקטור 8" להגן על אוכלוסיות חלשות, אשר עקב המצב נאלצו לעזוב את בתיהם. במסגרת התוכנית מתחייבת עירית אינדיאנפוליס לאתר נכסים ולעגן את שכ"ד בהתאם ליכולתם של הדיירים בגובה של 600$ לחודש.
כשהבתים, לאור המשבר, באינדיאנפוליס נמכרים היום בכרבע או שליש מערכם בסכום של $50,000, אז התשואה למשקיעים מגיעה לרמות של 12% נטו. מצד אחד, העיריה נרתמה למצוא פתרון לנפגעי המשבר, היזם מזרים כסף לקופת המדינה ולעניי הכפר יש ארבע קירות וגג - וכבר פחות קר להם בחוץ.
אז אם מעניין אתכם איך תופסים 2 ציפורים על העץ - גם מבטיחים תשואה של 12% בשנה= 6,000$, גם נותנים יד לעיריה למצוא פתרונות דיור לתושביה וגם מסייעים למשפחה למצוא קורת גג - דברו איתי. 0546630672


www.2all.co.il/web/sites/orlyromania/page3.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורלי בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]