חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נומרולוגיה -מה המספרים מספרים לנו - נומרולוגיה - יעוץ נומרולוגי - משמעות המספרים נומרולוגיה - נומרולוגיה מעשית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ילדים מחלות חורף טיפול טבעי לילדים שעול

נושא המאמר: הכן ילדך לחורף - מחלות חורף - טיפול טבעי לילדים - שעול
מאת: רונית נחום חגוזלן   שמור מאמר למועדפים

הכן ילדך לחורף

טיפים לפני החורף



1. חסר תזונתי נחשב לאחד הגורמים העיקריים לפגיעה בתפקודה של מע' החיסון של הילדים, על כן מניעת מצבים של חסר ברכיבי תזונה שונים היא אחת הפעולות החיוניות הראשונות לחיזוק מע' חיסון:
ניתן ליטול מולטי ויטמין לילדים. יש לשים לב שלא יכיל צבעי מאכל ו/או סוכר.
2. לתינוקות עד גיל שנה להימנע מהמזונות הבאים: חלב ומוצריו, פחממות ריקות כמו קורנפלור, דייסת אורז , סולת, חלבונים מהחי, סוכר, מלח, אבקות מרק, ממתקים ומשקאות המכילים צבעי מאכל ותוספות כימיות. רוב הכללים האלו תופסים גם לגבי ילדים. חלב פרה, עמילנים וסוכרים מהווים את הסיבה העיקרית לרוב מחלות דרכי הנשימה.
3. לתינוקות עד גיל חצי שנה בתקופת החורף ובתקופות מעבר אין לרחוץ רחיצה מלאה אלא לשטוף במטלית פושרת. עד גיל ½ שנה מערכת ויסות החום של התינוק אינה מושלמת וקשה לו להסתגל. רחצה מלאה עלולה לגרום להצטננות.
לאחר גיל חצי שנה אמבט מלא חם (אפשר להכניס לאמבט 1 טיפה שמן אתרי לבנדר ו-1 טיפה שמן אתרי קמומיל). לאחר האמבט החם שטיפה קלה במים קרים. הסיבה: יציאה מאמבט חם יכולה ליצור רגישות בדרכי נשימה. השטיפה במים קרים גורמם לכווץ נימים וכך מקטין סיכויי התקררות. זהו בעצם תהליך חיסון טבעי יש לו אפקט מניעתי של מחלות חורף אם עושים אותו יום יום.
4. לחיטוי בעיקר לגני ילדים: לתוך בקבוק מים מזוקקים של 500 מ"ל להכניס את השמנים האתריים הבאים: לבנדר 7 טיפות, תימוס 2 טיפות, מנטה 2 טיפות, אקליפטוס רדיאטה 2 טיפות. לרסס את כל המשטחים בגן.

5. במקרה שהילד/תינוק חולה:
להורדת חום אפשר לשים על החזה רטיית חרדל עם קמח: לערבב קמח וחרדל טחון (מעל גיל שנה בחלקים שווים מתחת לגיל שנה 2/3 קמח 1/3 חרדל) לעשות בצק ולשים על החזה משך שעה.

6. בזמן מחלה הילד מאבד את התאבון רצוי לתת לו רק נוזלים: מים, מיצי פירות מדוללים או מי ירקות מבושלים.

7. שטיפות גוף לעיתים קרובות במים פושרים-חמים עם מתז סופי של מים קרים. מעל גיל 3 חודשים אפשר להכניס את התינוק לאמבט של מים פושרים עם 1 טיפה שמן אתרי לבנדר ו-1 טיפה שמן אתרי פלפל שחור.

8. אוורור החדר ע"י פתיחת חלונות. התזת חומר חיטוי הנ"ל על כל החדר וכל הרהיטים.

9. אינהלציה של שמנים אתריים: מנטה ואקליפטוס רדיאטה. אינהלציה רק עם מים מינרלים.

10.לכאבי אוזניים עד שמגיעים לרופא אפשר לשים מיץ בצל בצמר גפן באוזן.
11. תוספי מזון שכדאי להחזיקם בבית לפני החורף

אסטרגלוס – צמח מרפא המתאים בעיקר לחיזוק מערכת חיסון של ילדים. צמח זה ידוע ביכולתו להגביר את פעילותם של מנגנוני חיסון בגוף. שמוש רב נעשה בו למניעת שפעת וזיהומים אחרים של דרכי הנשימה. לאסטרגלוס השפעה אנטי ויראלית חזקה, והוא ידוע ביכולתו לשקם את מע' החיסון.
לפתוח כמוסה ולפזר על המזון. משמש כטיפול מניעתי.
ABC דופולוס – מוצר פרוביוטי המתאים לתינוקות. מכיל חיידקים ידידותיים האופייניים למעי של תינוק. רצוי להחזיק מוצר זה בבית לכל מקרה שהתינוק מקבל אנטיביוטיקה. המוצר משקם את הפלורה של המעי. המוצר מגיע בצורת אבקה. ניתן לערבב עם מים, חלב , מיץ או לפזר על המזון.
E.N.FORMULA SYROP - תכשיר פיטוהומיאופטי ייחודי להקלה יעילה של גודש במעברי האף והאוזניים האופייניים לדלקת באוזן תיכונה. מכיל מרכיבים היעילים למצבי גודש וצבירת נוזלים במעברי האף ובאוזניים ובהקלת הכאבים האופייניים לדלקת באוזן התיכונה.
המוצר משמש גם למניעה וגם בזמן מחלה.
ELUTON SYROP – תכשיר הומאופתי ייחודי להקלה מיידית של מצבי נזלת, חום, שיעול, כאבי שרירים, כאבי ראש ותסמינים נוספים של שפעת או של הצטננות. תכשיר זה מתאים לשימוש במצבי התקררות, בשפעת ובכל מחלות החורף האחרות כולל את אלה הנגרמות ע"י וירוסים, ומיועד להקל את תסמיניה הרבים של השפעת. מומלץ להתחיל להשתמש בתכשיר מיד עם הופעת התסמינים. מתאים לילדים ומבוגרים.
ותכשירים שונים על בסיס אכינציאה או פרופוליס .
רונית נחום גוזלן מרצה לתזונה במכללות לרפואה טבעית
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית נחום חגוזלן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]