חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תריסים בחיפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חלון גג חלונות גג חלון לגג חלונות לגג

נושא המאמר: חלון גג-לבחור נכון - חלון גג - חלונות גג - חלונות לגג
מאת: ערן   שמור מאמר למועדפים

שלום,שמי ערן,אני מפקח וקבלן בניין כבר 15 שנה,כבר איזה תקופה כל פעם שאני צריך לבדוק משהו,כמו הרבה מאוד אנשים,אני נכנס לרשת ומחפש באחד ממנועי החיפוש,פתאום מצאתי את עצמי רוצה גם לשתף את האנשים בידע שלי אז החלטתי לכתוב מאמרים.
הפעם אני רוצה לדבר אל חלון גג.
חלון לגג רעפים הם פריט מאוד מבוקש בשנים האחרונות מכוון שהאנשים התחילו לנצל את מרחב עליית גג למגורים או חדרי משפחה.
חשוב לציין שהעליית גג הוא חלל מאוד חשוך וחם,חלונות גג נותנים את הפתרון האידאלי לאור ואוורור.
השאלה המרכזית זה איך לבחור נכון את החלון גג .יש כמה נקודות שלפני שאתם מחפשים יבואן אתם צריכים לדעת ,כמו למשל : גודל החלל,רוחב בין הקורות בגג ולא פחות חשוב את הגובה שרוצים להתקין את חלון הגג.
כל הפרטים האלו ביחד יעזרו לבעל מקצוע שמתמחה בחלונות לגג להגיע למסכנה איזה חלון גג הכי מומלץ לכם.וההסבר פשוט , גודל החלל הקבע כמה יחידות חלונות גג צריך,רוחב בין הקורות הקבע איזה מידת חלון גג ניתן להרכיב והכי חשוב זה הגובה כי לפי הגובה בוחרים את סוג הציר של החלון ( ציר אמצעי , ציר עליון ודו-צירי ).
יש קצת בלבול בשוק בקשר לצירים אז ברצוני להבהיר את הנושא,חלון גג ציר מרכזי הוא הציר שתמיד מומלץ לאור ואוורור מכוון שהפתיחה שלו תמיד בזווית בצורה כזאת שחותך את האוויר ואז גורם לסירקולציה של אוויר כבר מיחידה אחת , כמובן שחלון גג ציר מרכזי מסתובב מסביב לציר שלו לניקוי מושלם.
ציר-כפול הוא ציר שמומלץ לאזורים מאוד נמוכים בגג למשל 0.50 מ' עד 1.0 מ',הוא חלון שנותן מענה לאנשים שרוצים לעשות סידרה של חלונות ורוצים להתחיל כמעט מקו ישר מהרצפה . המתרה שלו בסופו של דבר זה להגיע לסוג של ציר אמצעי בשביל לתת את האוורור הנכון לאותו חלל,אבל בכל זאת הציר האמצעי עדין מאוורר יותר טוב.
ציר עליון הוא חלון שנותן פתרון למקומות נמוכים אבל הלקוחות לא רוצים להשקיע את המחיר של הדו-צירי.
לא מומלץ להתקין חלונות בגובה נמוך כשיש ילדים קטנים בבית,אין דרך להתקין בחלונות האלו סורגים.
עכשיו נדבר על איכות החלון לגג,מאוד חשוב לבדוק כמה פרטים לפני שרוכשים את החלון לגג , כמו למשל הצירים , הצירים חייבים להיות מברזל מגולוון, לא לשכוח שהצירים הם אלו שמרזיקות את החלון ,לא לוותר על צירים אחרים.
לבחור חלון עם רמת הבידוד הכי טוב שיש,קוראים בשפה מקצועית U.G ,לא להתבייש לשאול איזה U.G יש לחלון,כמה שהמדד הזה יותר נמוך ככה החלון יותר מבודד.
לבדוק שיש חלקי חילוף לחלון כולל חלקים מהפחים.
לבדוק שהפחים באים בשתי יחידות נפרדות,כל החברות המובילות בעולם באים עם פחים נפרדים.
לבדוק האים לחלון יש אביזרים נלווים.
האים העץ הפנימי עבר טיפול.
מי מתקין את החלון,בדקו שהצוות שמתקין הוא צוות של היבואן כי אם יש בעיה עם ההתקנה אז יש עם מי לדבר.
בגדול זה מה שצריכים לדעת ,אבל עם יהיו להם שאלות אשמח לענות בכתובת מייל שלי.
[email protected]
יום טוב , ערן .




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ערן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]