חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך ביקורת עצמית וחשיבה חיובית יכולות להתקיים ביחד ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עסקית

נושא המאמר: שאלות בדרך להכנת תוכנית עסקית
מאת: [email protected]   שמור מאמר למועדפים

תוכנית עסקית.

מה היא כוללת, למי מיועדת, כל כמה זמן צריך לעדכנה, אם בכלל, וע"פ אילו פרמטרים



כל התשובות



מה זו תוכנית עסקית?

תוכנית עסקית הינה "מסמך-על" ניהולי אשר מטרתו להתוות דרך ברורה בפני מנהלים, יזמים ומשקיעים לפעילות עסקית קיימת או חדשה, לטווח הקצר ולטווח הארוך.

יותר מכל, כתיבתה של תוכנית עסקית "מאלצת" את בעלי החברה ומנהליה, פשוט לשבת ולחשוב! לחשוב האם הדרך בה החברה צועדת הינה הדרך הנכונה, מה הן האלטרנטיבות העומדות בפנייה, איך ליישמן וחשוב מכל לאיזו תוצאה לצפות הן במישור המקצועי והן במישור הכספי.



מה כוללת תוכנית עסקית?

התוכנית מהווה למעשה תוצר כתוב הכולל את כל ההיבטים הקשורים לפעילות העסקית והשלכתם על התוצאות הפיננסיות. התוכנית כוללת, בין השאר, את תיאור פעילות החברה, מוצריה ו/או שירותיה, בחינת הסביבה העסקית בה היא פועלת, תאור היתרון היחסי הטמון במוצר ו/או בשרות, פרוט אבני הדרך להתפתחות העסקית, בחינת היבטים תפעוליים, גיבוש קווי יסוד לאסטרטגיה עסקית, ניסוח עקרונות לתוכנית השיווקית, התייחסות למבנה הארגוני ולמאפייני כוח האדם בחברה, גיבוש תוכנית השקעה ולבסוף השלכותיהם של כל אלו על תחזית הרווח וההפסד לשנים הבאות ועל תזרים המזומנים.



למי מיועדת התוכנית העסקית?

באופן כללי ניתן לומר כי תוכנית עסקית טובה תהיה כזאת המתאימה עצמה לנסיבות כתיבתה ולקהל היעד שלה; הנסיבות העיקריות לכתיבתה של תוכנית עסקית הנן:

גיוס הון – מיועדת בד"כ לגורמים מחוץ לחברה
שינוי אסטרטגי /שיפור בתוצאות העסקיות – מיועדת בד"כ לגורמים בתוך החברה
תוכנית עסקית תפעולית - מיועדת בד"כ לגורמים בתוך החברה
תוכנית עסקית לצורך גיוס הון מיועדת בעיקר לבנקים, חממות, משקיעים פרטיים (אנג'לים), קרנות הון סיכון וגופים ממנים אחרים.

תוכנית עסקית אשר מטרתה ביצוע שינוי אסטרטגי בפעילות קיימת ו/או שיפור התוצאות הכספיות לצד בחינת היבטים תפעוליים, מיועדת בעיקר לבעלי מניות ומנהלים מתוך רצון להבין/לתכנן/לבנות מנגנון עסקי יעיל יותר.



האם צריך לעדכן תוכנית עסקית? ע"פ אילו פרמטרים?

כיום בעולם עסקים מתפתח ובלתי צפוי בו טכנולוגיות, מגוון מוצרים ושיטות שיווק משתנות לעתים קרובות מסוכן יהיה להתבסס על תוכנית עסקית מבלי לעדכנה. כמו במקרים אחרים גם כאן זה עניין של "חדשנות או למות..."

תוכנית עסקית טובה חייבת להיות דינאמית. הפרמטרים המשתנים הנם אלו הקשורים לענף והם כוללים, מתן ביטוי לכניסתם של מתחרים חדשים, פיתוחן של טכנולוגיות חדשות, ניתוח העדפותיו המשתנות של קהל הלקוחות למוצר עצמו, תכונות המוצר, מחיר, שימושים במוצרים נלווים ו/או משלימים, שדרוגים, תקציבי פרסום שיווק וקד"מ והשפעתם על צפי ההכנסות, הוצאות שכ"ע, וכמובן פרמטרים בתחום המאקרו-כלכלי כמו שערי חליפין, שיעורי ריביות ועוד.

בעדכון התוכנית יש לבחון האם עמדת ביעדים שקבעת לעצמך בעבר? אם לא, אז איפה טעית? האם שמרת על המיקוד והמשכת לפעול בענף בו התכוונת לפעול, או שמה הפעילות העסקית שלך "זזה" מעט.



כל כמה זמן יש לעדכן התוכנית העסקית ומי צריך לעשות זאת?

נכון לבצע עדכון של תוכנית עסקית אחת לשנה וכחלק מהכנת תוכנית עבודה שנתית ו/או תקציב שנתי ו/או רב שנתי. אפשר לעדכן תוכנית עסקית ללא גורמי עזר בהנחה שנבנית מלכתחילה תשתית גמישה המאפשרת שינויים כאלו ואחרים. מומלץ, בכל אופן להיעזר בזוג עניים נוספות אשר ינטרלו הערכות מופרזות ויספקו מימד מקצועי בעיקר בתחומים הפיננסיים.



הנזקים הגדולים ביותר נגרמים כשאנחנו מרגישים מעל השאלות, כשאנחנו מניחים מבלי לבדוק, כשאנחנו אומרים "יהיה בסדר" ומקווים שאיכשהו הדברים יסתדרו. נכון, למזל ולצירופי המקרים המוצלחים יש חשיבות גדולה, אבל הצלחות לאורך זמן מתחילות בהכנת תשתית יסודית המגולמת בתכנית עסקית מקצועית. להכין נייר כלאחר יד ולהניח שדברים כבר יסתדרו הוא הגורם הראשון לכישלונות מכאיבים. הדרך הנכונה עוברת דרך חשיבה יסודית והגעה לתשובות נכונות ובדוקות, בכל שלב. זה לא בשמיים, זה בתכנית העסקית שלך.

www.gonogo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]