חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיניות , פוריות, זיהומים במערכת הרבייה ומחלות המועברות במגע מיני זיהומים במערכת הרבייה (RTIs) וזיהומים המועברים במגע מיני (STIs), באים לידי ביטוי בעיקר באברי המין ונחשבים לגורמי התחלואה הנפוצים בעולם. ללא טיפול, לזיהומים אלו השלכות בריאותיות, חברתיות וכל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עסקית

נושא המאמר: עשרה טיפים בדרך להצלחה של תוכנית עסקית
מאת: [email protected]   שמור מאמר למועדפים

"10 טיפים" בדרך להצלחה של תוכנית עסקית



על מנת לכתוב תוכנית עסקית אפקטיבית, דרושה הבנה עמוקה המשלבת בין מספר תחומים; כלכלה, משאבי אנוש, שווקים, טכנולוגיות ומערכות עבודה מורכבות, תוך ראייה אסטרטגית רחבה והבנה במהלכים טקטיים.

התעלמות מאחד התחומים יכולה להביא לכתיבת תכנית מוטעית, וזו יכולה להוביל לכישלון הקונספט העסקי, אובדן היוזמה וההשקעה.

מה עושה תוכנית עסקית אחת לטובה מהאחרת? אילו חלקים חשובים יותר ואילו פחות? באיזה חלק בתוכנית נכון להשקיע יותר מאמצים, זמן או כסף?

הנה "10 טיפים" בדרך להצלחה של תוכנית עסקית;

פרט הערך המוסף שבמוצר/שרות שלך – הגדר וזהה היתרונות היחסיים שיש למוצר/שרות שלך. שני כוחות משפיעים בד"כ על הסיכוי למכור מוצר ו/א שרות ללקוח; הראשון, צמצום כאב. השני, הגדלת עונג. תוכנית עסקית אשר אינה מפרטת בבהירות איזה כאב המוצר ו/או השרות יכול להקטין ללקוח ו/או לחלופין איזה עונג הוא יכול להגביר, כנראה גם לא תשכנע את המשקיע הפוטנציאלי שלך להשקיע כסף במיזם.
זהה את קהל הלקוחות למוצר/שרות – אפיין את מצבו הסוציו אקונומי, רמת שכרו, מקום מגוריו, רמת השכלתו, הרגלי הצריכה שלו, האם הוא משתייך למשפחות צעירות או וותיקות, טווח הגילאים שלו, האם אלו נשים או גברים, שכירים או עצמאיים.
הכר את הענף בו אתה פועל - ערוך היכרות מעמיקה עם השוק ובדוק מה הן המגמות העיקריות בו, או ה"טרנדים" האחרונים, בחן את גודלו ואת אחוזי הצמיחה בו ונסה להעריך לאיזה נתח שוק אתה מסוגל להגיע.
דע את מתחרייך - ישירים ועקיפים. הכרות מעמיקה עם מתחרייך תעזור לך לקבוע את האסטרטגיה העסקית הנכונה לעסק שלך. בחן את מהירות יכולתם של גורמים מתחרים "לשכפל" את הרעיון שלך.
בסס מודל עסקי פשוט - בנה "מודל עסקי זורם" בו ברור מאין יבוא הכסף איך ומתי. תוכנית עסקית טובה תתבסס על שורה של הנחות יסוד מפורטות המגובות במחקר שוק ובנתוני אמת על מתחרים ועל הענף בו אתה פועל.
תמחר בקפידה את המוצר ו/או השרות - מחיר המוצר או השירות מהווה את אחד השיקולים המרכזיים עבור הלקוח הפוטנציאלי. קבע מחיר תוך התחשבות בביקוש למוצר או השירות, מחירו אצל המתחרים, המיצוב אליו אתה שואף והערך הנתפס שלו.
קבע יעדים ברורים - קבע יעדים ברורים לטווח הקצר והארוך. קביעת היעדים יכולה להתבצע על בסיס רבעוני, חצי שנתי, שנתי או רב שנתי. יעדים יכולים להיות יעדים "קשיחים" כמו יעדי מכירה ונתח השוק או יעדים "רכים" כדוגמת: גנריות, מודעות למוצר/שרות או בידול רגשי.
בנה צוות מנצח - אחד החלקים החשובים ביותר בתוכנית. ההון האנושי. מפרט בפניי המשקיע בידי מי הוא שם את כספו. ספר מי הם אותם האנשים להם אתה מעניק את אמונך ואיך הם עובדים ביחד.
ייחס חשיבות מכרעת לתזרים המזומנים ולתקופת ההחזר על ההשקעה - ניתוח תזרים המזומנים הנובע מהפעילות העסקית הוא בעל חשיבות גבוהה יותר בעיני המשקיע וקודם לניתוח ההכנסות או רווח הנקי. ניתוח התזרים הוא שיקבע GO או NOGO.
בנה תוכנית עסקית ריאלית - הערכה גבוהה מדי של המוצר ו/או השרות תעורר חשדות מידיים כבר בשלב תמצית המנהלים. כולנו יודעים שכשאנחנו מאוהבים - כל דיבור על פגם במושא אהבתנו נופל על אוזניים אטומות. הסימנים ל"אהבה ללא גבולות" כוללים קיבעון מחשבתי בתיאור המיזם, אובדן הראייה הביקורתית ויכולת השיפוט והתעלמות מסיכונים. מסוכן להתאהב ברעיון! קשה, אבל בהחלט אפשרי, לשמור על מבט מפוקח לאורך כל הדרך.

www.gonogo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]