חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ליקויי בניה-מעמדו של המומחה מטעם בית המשפט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משאית יד שניה משאית יד שנייה קניית משאית רכישת משאית

נושא המאמר: קונים משאית יד שניה? - משאית יד שניה - משאית יד שנייה - קניית משאית - רכישת משאית
מאת: דוד אוחיון   שמור מאמר למועדפים


קנייה של משאית יד שניה היא עניין מורכב, הכולל בתוכו קריטריונים רבים שיש לקחת בחשבון. כך, למשל, עלינו לדעת איזה דגם משאית לרכוש, באיזה מפרט טכני לבחור, מה רמת ההשקעה הכספית וכדומה. אנשים הקונים משאית יד שניה עושים זאת, בדרך כלל, לצרכי עבודה ולכן יש גם חשיבות להוצאות הנלוות לעניין (כמו חישוב מספר הקילומטרים לנסיעה, תשלומי דלק וטיפולים במוסך).


באופן כללי, משאיות משומשות נמכרות בישראל ללא פיקוח משמעותי ולכן, לעיתים, ינסו למכור לנו רכב "בעייתי" במסווה של רכב תקין לחלוטין. יש לזכור כי משאיות נקנות בעיקר לצרכי עבודה ולכן סביר להניח שינוצלו עבור "שעות כביש" רבות. מסיבה זו, עלינו לבדוק בקפדנות את כלי הרכב טרם הקנייה. קנייה לא טובה, תדרוש מאיתנו הוצאות כספיות גבוהות, וחמור מכך, תהווה סיכון בטיחותי גדול.


באופן כללי, משאית יד שניה כדאי לרכוש בעזרת מומחה רכב לעניין. רבים ממוכרי המשאיות משלמים כסף רב לבעליו של מוסך מסוים, כדי שזה יעיד שהמשאית תקינה לחלוטין. באופן דומה, רבים משנים את מד הקילומטרים ברכב. אם, לדוגמא, משאית נסעה כמאתיים אלף קילומטר, מד הספידומטר יראה מרחק נמוך בהרבה כאשר נמכור אותה. לכאורה, משאית יד שניה, אשר עברה "טיפול" במונה הקילומטרים שלה יכולה להיראות מצוין מבחינה חיצונית, אולם בדיקה קפדנית יותר תראה שחיקה רבה במנוע, בגיר או בחלקים אחרים. משאית יד שניה עם בעיות שחיקה רבות, תהיה קניה לא משתלמת לחלוטין, משום שהחלפים והתיקונים בשוק חלקי החילוף למשאיות נחשבים ליקרים ביותר.


כאמור, קניית משאית יד שניה מחייבת להיוועץ במומחה לעניין, המכיר את מאפייניו של שוק המשאיות יד שניה ואת הסיכונים הקיימים בו. ברם, פרט לכך, קיימים מספר פרמטרים נוספים אותם חשוב לדעת. ראשית, משאית אשר הייתה בשימושה של חברה בעלת צי רכב גדול תהיה, בדרך כלל, בטוחה יותר לקנייה. חברות גדולות, מקפידות להחזיק אנשי מקצוע מיומנים ומוסכים מורשים המטפלים בכלי הרכב שלהן. מצב זה מבטיח תחזוקה שוטפת ואמינה של כלי הרכב. לכן, כאשר משאית מסוימת מוצעת למכירה, מצבה יהיה טוב בדרך כלל. באופן דומה, ניתן לקנות משאית יד שניה גם דרך היבואנים השונים. מדובר בחברות בעלות מוניטין, המבטיחים משאית יד שניה שטופלה כראוי ותנאי מימון נוחים.


הפרמטר השני שחשוב להכיר, הוא ספר הטיפולים של הרכב. משאית יד שניה, שטופלה במוסך מורשה ומסודר, תתועד בספרי המוסך ובספרי הרכב עצמו. כדאי לבחון את ספרי הרכב והמוסך ולראות האם קיימים פערים כלשהם בין המצוי לרצוי. בנוסף לכך, כאשר קונים משאית יד שניה רצוי לבדוק את סוג הרכב ואת מידת הפופולאריות שלו בכבישי הארץ. בדרך כלל, כלי רכב פופולאריים מעידים על מידת אמינותו של הרכב, כמו גם על העובדה שקיימים מוסכים רבים המטפלים בו. משאית יד שניה פופולארית תהיה אף קלה יותר למכירה בעתיד.


לסיכום, ניתן לציין מספר מרכיבים בסיסיים אותם יש לבדוק כאשר קונים משאית יד שניה. ראשית, בחרו דגם וגודל משאית המתאימים לדרישותיכם השונות. שנית, בדקו ממי אתם קונים את הרכב, כמה בעלים החזיקו במשאית בעבר ואיפה בוצעו הטיפולים. משאית יד שניה שטופלה כראוי תהיה מתועדת בספרי המוסך. תיעוד זה יאפשר לכם לבדוק איזה חלקים הוחלפו ומה היו בעיות הרכב הבסיסיות. בנוסף, הקפידו להיוועץ במומחה בתחום כאשר אתם קונים משאית יד שניה, אפילו אם הדבר דורש תשלום מסוים. יש לזכור גם כי משאית יד שניה היא הוצאה כספית גבוהה ולכן בדקו גם את אפשרויות המימון השונות העומדות בפניכם.


קונים משאית יד שניה? - משאית יד שניה - משאית יד שנייה - קניית משאית - רכישת משאית

www.uti.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%90%d7%99%d7%95%d7%aa_%d7%99%d7%93_%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%94


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד אוחיון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]