חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסרת שיער IPL





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוצרי פרסום מוצרי פירסום עטים מתנות לכנסים

נושא המאמר: מהם למעשה מוצרי פרסום??
מאת: שלומי   שמור מאמר למועדפים

מהם למעשה מוצרי פרסום??
פרסום הוא אמצעי ליצירת דיאלוג עם קהלי היעד באמצעות תקשורת המונים. הפרסום כתהליך הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים. מטרותיו העיקריות של הפרסום הן: יידוע, שכנוע, אזכור, חיזוק עמדות והנעה לפעולה. הפרסום נכלל בתמהיל התקשורת השיווקית של הפירמה (הכולל גם יחסי ציבור, קידום מכירות,שיווק ישיר ומכירה אישית).
מוצרי פרסום הם אביזרי עזר לשיווק שמוכרים במס ולכן נכללים כחלק מתקציב השיווק של העסק וניתן באופן מלא לקבל זיכוי במס השנתי בעבור ההוצאות על מוצרי הפרסום השונים .
קידום מכירות (קד"מ) הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר לכל עסק המבקש ליצור לעצמו נתח שוק משמעותי ולהציב עצמו בעמדה תחרותית עליונה. אם בעבר הצלחת עסק הייתה תלויה בראש ובראשונה באיכות המוצר או השירות שהוא מספק, היום המצב שונה. שפע של מוצרים, שפע של בתי עסק ועשרות ערוצי שיווק הופכים את התחרות לקשה מתמיד. כיום התהליכים מכונים "קידום מותג" כיוון שנהוג להשתמש באמצעים דומים על מנת לחזק את ערך המותג גם אם הדבר אינו מסייע להגדלת המכירות באופן מיידי. קידום מכירות הוא הדרך שלך להצלחה.
לשם מה אני צריך מוצרי פרסום?
מוצרי פרסום מעוצבים מוצלחים הם אלו שעוזרים לקדם את עסקיך ומסייעים ביצירת קשר אישי עם הלקוח. חלוקת מוצרי פרסום \ שי ללקוחות - נפוצה בעיקר במקומות עבודה בהם קיים שילוב של אחווה בין העובדים והלקוחות החברה, ומערכת שיווקית חכמה שיודעת לנצל לטובתה את חלוקת תקציב הפרסום ברכישת מוצר פרסומי כמנוף לקידום העסקים .מנהל מוצלח המכיר בחשיבות השי כגורם ליצירת הזדהות של העובד עם הארגון, ועד עובדים המנצל את משאביו הכספיים לטובת רווחת העובדים בהענקת מתנה לחג או לאירוע. מחלקת שיווק חכמה עם התאמת תקציב ל מוצרי פרסום עם לוגו וכיתוב ללקוחות ולתערוכות כמנוף לקידום היחסים ולקידום המכירות בעסק והגדלת מאגר הלקוחות .ארגונים ומוסדות שחשיבות המתנה והשי מאוד גבוהים בערכי יסוד של הארגון וחשיבות היחסים עם העובדים והלקוחות.
ישנם מגוון רב של מוצרי פרסום לכל מטרה; גימיקים לאירוע השקה, כנסי קידום מכירות, מתנות עם פרסום לוגו החברה כנתינת תשורה לחוג הלקוחות , אביזרי קד"מ לחלוקה כשי בתערוכה ובכנס ועוד מגוון רב של , מוצרי פרסום עם הדפס לוגו.
איזה סוגי מוצרי פרסום קיימים במרקר ?
דפוס
ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מוצרי דפוס החל מי כרטיסי ביקור, פולדרים, מחברות שיווק,פליירים,חשבוניות, רול אפ מדבקות, מדבקות לרכב, קאפות,חוברות, קטלוגים ועוד... או מספקים שרותי גרפיקה ללקוח לפי דרישותיו ובהתאם לאופי העסק.

מוצרי קידום מכירות
למוצרי הפרסום יש ערך פסיכולוגי רב מאוד שנותן רושם טוב ואספקט חיובי בעיני מקבל המתנה.
ניתן למצוא אצלנו את מיטב מוצרי הפרסום אשר יקלעו למטרה שלך החל ממזרון ים , כדור ים , גלגל ים עם לוגו , מגבות חוף עם רקמה , מגיני זיעה ,בקבוק ספורט עם פקק , תיקים לים , צידניות לשמירה על קור, כפכפים עם הדפסת כיתוב על הכפכף ועוד מגוון מוצרי קיץ מודפסים , מוצרי חורף - מטריות , מטריה, צעיפים , מעילים עם לוגו.
הדפסה על כוסות, הדפסה על חולצות, הדפסה \ חריטה על בד , עץ , פלסטיק , מצתים עם הדפסה , ספלים , כיפות ,מאפרות , מוצרי שי. מגוון מוצרי חורף , מוצרי סתיו , מוצרי קיץ עם מיתוג - פריזבי עם הדפסה , מטריות, מעילים
על כול המוצרים ניתן לעשות הדפסת לוגו / חרטיה / רקמה של החברה.
אנו מספקים שירותי גרפיקה מקדימה והתאמה למוצר.

טקסטיל
אנו מספקים מוצרי טקסטיל החל מחולצות ממותגות לכנסים תערוכות
ניתן למצוא אצלנו חולצות T שירט, חולצות פולו, חולצות לקוסט, סווצרים, קפוצון, כובים , כבעי צמר/פליז,צעיפים, קיבוליות,מגבות,חלוקים ועוד...
על כול המוצרים ניתן לעשות הדפסת לוגו / חריטה /רקמה של החברה


Marker מרקר מוצרי פרסום, דפוס, טקסטיל
www.marker-p.com
[email protected]
טל:08-9154332
פקס:08-9154373
ת.ד. 163 נתב"ג ,70151

מכירה סיטונאות סטוקים של מוצרי פירסום ממותגים לעסקים , לכנסים , שי לתערוכות,
עיצוב מתנות מקוריות לאירועים,מתנה לתערוכה,קטלוג מוצרים,בכמויות , בסיטונאות
הדפסה על חולצות,כובעים עם רקמה, טיזרים פרסומיים, numrh prxuo , מרצ'נדייז , give-away
מוצרי נייר עם הדפס ,שקיות ירוקות ,שקית בד, גימיקים מודפסים, מתנות ממותגות לפירסום , עטים מודפסים
חבילות שי , פירסום על מוצרים , מתנת חג לעובדים ,מוצרי חורף, מטריות , פליזים
כוסות טרמיות , ספל טרמית , כובעי צמר, פליזים , מעילים ,מוצרים רקומים , עם ריקמה,
שוקולדים , סוכריות, צעיפים , תשורות לכנסים , תיקי גב , תיקי ועידה , טרמוסים , רקמות ,
הדפסות , חריטת לייזר , הטבעת סמל , מוצרי קידום מכירות , מעמדי ממו , תגי שם , תיקי בד

www.marker-p.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]