חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שתי הגישות העיקריות באימוני השחייה - ספורט - שחייה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קארטינג אטרקציות ספורט מוטורי ימי כיף

נושא המאמר: קארטינג - ספורט מוטורי - מסלול קארטינג - רישיון נהיגה - קארטים - חוויה מוטורית - מסלולי קארטינג
מאת: עזריאל לידר   שמור מאמר למועדפים

כל מי שנסע במסלול קארטינג, יודע שזו חוויה כיפית, מהירה ומלאת אדרנלין, ובדרך כלל רוצה לחזור על החוויה שוב ושוב. אם עוד לא עליתם על קארטינג או שאתם רוצים לשדרג את חווית הנסיעה עליו, קראו את המשך המאמר, וכך תבטיחו לעצמכם חוויה מוטורית אדירה. מהו מסלול קארטינג? מסלול קארטינג הנו שטח תפעולי המתוחם מכל צדדיו עם כניסה אחת המבוקרת בשער בתוך המסלול קיימים צמיגים רבים שיוצרים את טוואי המסלול ולא מאפשרים הזרקות של רכב הקארט מהמסלול. שטח תפעולי מאפשר נהיגה בו גם לאנשים שלא בעלי רישיון נהיגה ולילדים מגיל 12 ומעלה. המסלול עשויי בטון חלק ,דבר המקנה מידת החלקה מסוימת בנהיגה בסיבובים חדים ובפניות פרסה. מעבר לכך מסלול העשוי בטון מאריך את אורך חיי הצמיגים ברכבי הקארטינג. כלי הרכב (קארטים): במסלול הקארטינג נוסעים כלי רכב המונעים בדלק מה שהופך אותם למהירים וזריזים, כלי הרכב (קארטים) נבנו במיוחד לנהיגה פרועה ומהירה, גובהם רק 3 סנטימטרים מהקרקע ורוחבם יותר ממטר ושלושים סנטימטרים, מה שמקנה יציבות רבה מאוד על המסלול. על מסלול הקארטינג יכולים לנוע 4-5 קארטים בו-זמנית כשהמשתתפים הנוהגים אותם מתחרים ביניהם על כמות הסיבובים הגדולה ביותר שיעשו בזמן שהוקצב להם. בטיחות: מסלול הקארטינג בטוח מאוד גם לילדים שנוהגים בו מכמה סיבות עיקריות: א. רכב הקארטינג אינו יכול להתהפך בגלל מבנהו הפיזי. ב. המסלול מתוחם בצמיגים המחוברים יחד, סטייה מהמסלול מסיבה מסוימת וכניסה בצמיגים במהירות בולמת את הקארט בצורה מבוקרת ולא מעיפה אותו חזרה למסלול. ג. מועבר תדריך בטיחות לכל משתתף במרוץ שכולל כללי אצבע ברורים מאוד.! ד. בנוסף מועבר תדריך לנהיגה נכונה על המסלול על מנת להפחית את רמת הסיכון ולהגביר את רמת ההנאה של כל משתתף. למי מתאים הקארטינג? הקארטינג מתאים לכל מי שמלאו לו 12 שנים. בנוסף הקארטינג מתאים במיוחד לימי כיף וגיבוש למשפחה, לקבוצות, לוועדי עובדים ובקיצור ממש לכולם. על מנת להבטיח לעצמכם ולמכריכם חווית קארטינג מושלמת ומקצועית כנסו עכשיו לקארטינג Textreme, וקבלו גישה למסלול פראי ומהיר, אשר בו בזמן הינו בטיחותי וחדיש.


קארטינג - ספורט מוטורי - מסלול קארטינג - רישיון נהיגה - קארטים - חוויה מוטורית - מסלולי קארטינג

textreme.co.il/speed/content/view/25/42/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עזריאל לידר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]