חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החובה לדרוש חשבונית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ציורי ילדים ניתוח ציורי ילדים פענוח ציורי ילדים אבחון ציורי ילדים

נושא המאמר: שמירת ציורי ילדים לתקופה ארוכה - פענוח ציורי ילדים - אבחון ציורי ילדים - ניתוח ציורי ילדים
מאת: ארטוש– סריקת ציורי ילדים למצגות ב- DVD   שמור מאמר למועדפים

משפחות רבות מחזיקות במגירות הבית חבילות גדושות של ציורי הילדים שלהם שצוירו לאורך תקופות שונות. בשלב מסוים, בדרך כלל כשהילד מגיע לגיל 8-9 ובמקרים רבים גם לפני, ההורים זורקים את הציורים מתוך מחשבה שהילד כבר גדול ואין סיכוי שבשלב כלשהו יזדקקו לציורים האלה. יש הורים הנוהגים לשמור את הציורים "הנחשבים" יפים יותר בעיניהם (ולאו דווקא בעיני הילד/ה) ומצפינים אותם אי שם במעמקי המגירות או במבוכי הבוידעם. מדוע הורים אינם שומרים את ציורי הילדים שלהם, ציורים שנעשו בשנים הראשונות לחייהם? שאלתי לא מעט הורים את השאלה הזאת ולא קיבלתי תשובה חד משמעית. ציורי הילדים שייכים לתקופה מסוימת בחיי הילד, ועם גדילתו הם פשוט נעלמים מהבית. כשם שבגדים, נעליים, צעצועים ואביזרים נוספים מאותה התקופה מוצאים את דרכם החוצה, כך גם הציורים. מדוע לא לשמור את היצירות הראשונות של הילדים שלנו לשנים ארוכות, כך שבכל רגע נתון נוכל להתבונן בהם בהנאה? כשם שאנחנו שומרים אלבומי תצלומים המכילים תמונות של הילד מלידתו (כולל תמונות מהאולטרה סאונד), קלטות וידאו ישנות, תקליטורים, עבודות שורשים, מחברות, אלבומים ראשונים ותצלומים מאירועים שונים לאורך תקופת גדילתם של הילדים (לידה, ברית מילה, בר/בת מצווה, חתונה, ימי הולדת וכו'), כך ניתן וכדאי לשמור גם את הציורים הראשונים שלהם לשנים רבות ולשלוף אותם בכל עת. כיצד, אם כן \, עושים זאת באופן מודרני? פתרון יצירתי מאפשר להורים המעוניינים לשמור את הציורים הראשונים של הילדים שלהם לעשות זאת באמצעות אחסון דיגיטאלי של הציורים על גבי DVD. באופן זה ניתן לשמור את ציורי הילדים על גבי מדיה דיגיטאלית, ובמקביל, לשמור גם את הציורים המקוריים בבית (לאלה שמעוניינים בכך). שמירת הציורים בתקליטור (במקביל לשמירת הציורים המקוריים) מהווה גיבוי מודרני לפריטים נוסטלגיים היכולים להיזרק, ללכת לאיבוד או להתבלות. נפח האחסון בתקליטור DVD רב ואיכותו גבוהה. שמירת הציורים בפורמט דיגיטאלי אינה באה להחליף לחלוטין את שמירת הציורים עצמם. אלא מאפשרת לצפות בהם בקלות ובמהירות, כאשר הם מרוכזים בתקליטור אחד, הזמין לצפייה במחשב, בטלוויזיה, בטלפון הסלולארי ובמדיות נוספות. בהשקעה קטנה ניתן לשמור את החוויות שמלוות הורים בתקופות שונות בשלבי הגדילה של הילדים, ולהשתמש בהם באירועים כמו חתונה או בר/בת מצווה, או להעניק אותם כמתנה משפחתית. האם אפשר לעשות זאת לבד? כמו הרבה דברים שניתן לעשות לבד, גם יצירה של מצגת דיגיטאלית מציורי הילדים ניתן לעשות בבית. זה לא מסובך במיוחד. מה שצריך זה סורק מקצועי טוב, מחשב, כמה תוכנות, קצת ידע וכמה שעות עבודה. האמת היא שגם להכין ארוחת גורמה זה לא מסובך, אבל בכל זאת אנשים אוכלים במסעדות. חלק גדול משירותי ומוצרי הפנאי שלנו ניתנים להכנה עצמית, אלא שהמשאב היקר ביותר שלנו, הזמן, שווה הרבה כסף. לא לכל אחד יש זמן מיותר, ולכן למרות שניתן להכין מצגות בשיטת עשה זאת בעצמך, הזמן שווה את המחיר. חוץ מזה שלניסיון יש עדיפות באיכות התוצאה. הורים המעוניינים בפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר ארטוש.


שמירת ציורי ילדים לתקופה ארוכה - פענוח ציורי ילדים - אבחון ציורי ילדים - ניתוח ציורי ילדים

www.artoosh.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ארטוש– סריקת ציורי ילדים למצגות ב- DVD שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]