חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אהבת עולם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רומניה בוקרשט

נושא המאמר: בוקרשט
מאת: אתר רומניה תיירות   שמור מאמר למועדפים

עיר הבירה של רומניה 2000000 תושבים במטרופולין. בוקרשט רבתי עם ערי הלויין הצמודות ועם אתרי הנופש בין 3 ל4 מיליון.

המרכז הרוחני והתרבותי של הארץ, וגם המרכז הכלכלי.

בוקרשט אינה עיר עתיקה, והפכה לבירת המדינה "רק" בשנת 1459 בתקופת מלכותו של נסיך וולאכיה ולאד צפש ,שעליו מבוסס המותג התיירותי הנקרה "דרקולה" (מיקס של טעיות והטעיות במתכוון שעושים ממנו כנראה עסקים טובים ונספר עליו בפעם אחרת.)

נמצאת במישורים הגדולים, מוקפת בנחלים היוצרים סביבה אגמים גדולים, המנוצלים לנופש לדייג ולספורט, סביב האגם "סנגוב" נבנים עיקר בתי היוקרה של עשירי המדינה, ותושבי חוץ רבים.

השפעות סגנון הבניה הצרפתי ניכרות מאוד, והיא אכן נקראת "פריז של המזרח".

השלטון הקומוניסטי, והתפיסה האסטטית והכלכלית חברתית שלו כיערו מאד את חזות העיר, ובנוסף רעידת האדמה הקשה בשנת 1977 החריבה מבנים רבים, התוצאה היא שבמבט ראשון קשה להבחין ביופי הרב שעדיין קיים.

ורק לאחר שהיה יותר ממושכת נגלות גם נפלאותיה של העיר, והן קיימות!



בוקרשט היא גם המרכז השלטוני של רומניה הנשיא מתגורר בה (בארמון המלך לשעבר ב"קוטרוצ"ן "). הממשלה יושבת בה ( בכיכר ויקטוריה).

הסינט והפרלמנט בבנין המפואר- דמוני שבנה הרודן "צאוצסקו". שהו אלפי חדרים ואולמות, ש"אכל" את רומניה . גם הכנסיה הרומנית השולחת ידיה היטב במנעמי השלטון פועלת במידה מרובה מעיר הבירה.



זוהי עיר אוניברסיטאית ומוסדות מחקר. יש בה תיאטראות רבים. אופרה ואופרטה ברמה בין לאומית , שתי תזמורות פילהרמונית זו על שם "זורז-אנסקו" המלחין הנערץ, וזו של הרדיו והטלויזיה.וכן נמצאות בעיר גלריות אמנות רבות.



בבוקרשט מוזאונים רבים .ביניהם מוזאון הכפר המפורסם הנחשב לבין הטובים בסוגו בעולם, מוזאון להיסטוריה , לטבע ,לאמנות רומנית ולאמנות בין לאומית. ועוד רבים עליהם נדווח ביתר פרוט כאשר נכתוב על היכן לבקר בעיר.



בעיר בתי מלון רבים מכל הרמות. מסעדות גם הן מכל הרמות, מועדונים מסוגים מגוונים, העיר פעילה ותוססת ואפשר למצוא בה היכן לבלות עד השעות הקטנות של הלילה, כל השנה.



לחובבי הספורט בבוקרסט 3 קבוצות כדורגל המפורסמת כנראה "סטיאווה"

מצמרת הכדורגל הרומני.



התחבורה באוטובוסים בחשמליות בטראם, כן קיימת רכבת תחתית "מטרו "

ובה 4 קווים מהירים ויעילים. התחבורה בשאר כלי התחבורה קשה ביותר.

העיר פקוקה ברב שעות היום.



זוהי עיר גדולה, לא קלה לתייר הבא בפעם ראשונה, שיש לה הרבה מה להציע.




www.romania-tourism.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר רומניה תיירות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]