חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פעולות רשות המיסים כנגד העלמות מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיניטוס טינטון סחרחורת היפראקוזיס

נושא המאמר: שיטה ישראלית לטיפול בטיניטוס תיושם באירופה
מאת: אירית בן צבי   שמור מאמר למועדפים

טיניטוס הוא סימפטום שמתבטא בתחושת רעש באזניים או בראש. החולים שסובלים מטיניטוס חמור מתקשים לעבור אפילו יום אחד בחייהם. ד"ר מזולי מנואלה מאיטליה, חוקרת וותיקה ובעלת שם עולמי בתחום הטיניטוס התפעלה מהתוצאות בישראל ותיישם באיטליה את השיטה שפותחה בצה"ל, בשיתוף עם בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית ובית החולים "הדסה".

הסקרים המקיפים ביותר עד כה נעשו בארה"ב. סך כל החולים הסובלים מטיניטוס (טינטון בעברית) נאמד בכ- 40 מיליון, ומהם כ- 12 מיליון סובלים מטינטון המוגדר כקשה. שני הארגונים הגדולים בעולם לחקר הטינטון הם "האגודה האמריקאית לטיניטוס” (ATA), ו"היוזמה למחקר טיניטוס" (TRI).

ד"ר מזולי מנואלה, מבכירי הארגון העולמי למחקר טיניטוס (TRI), הגיעה לביקור בישראל והתפעלה מכך שכאן פגשה, לראשונה בחייה, חולים שהחלימו מטיניטוס בעקבות טיפול רפואי. ד"ר מזולי, רופאה עם וותק רב ומוניטין בין-לאומי של טיפול בחולים אלה, סברה עד לביקור כי כל מה שניתן לעשות כיום למען החולים זה ליישם טיפולים שנועדו להפחית את הסבל.

עד לביקור, ד"ר מזולי רק שמעה על הטיפולים שפותחו בישראל. לאחר שביקרה כאן ושהתה בבית החולים "הדסה" ובבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, הגיעה החוקרת למסקנה שכדאי להפנות תקציבים מחקריים ללימוד של השיטה, במטרה ליישם אותה בהצלחה גם מחוץ לישראל.

ד"ר מזולי תקים בפאדובה, שבצפון איטליה, מרכז למחקר קליני של טיניטוס לפי השיטה הישראלית ובכך תאפשר גם לחולים מארצות שכנות באירופה לקבל טיפול בהתאם למודל הישראלי. במשך כל תקופת המחקר היא וצוות המרכז יקבלו הדרכה רצופה מד"ר שמש זכריה, ממרפאת א.א.ג. שבבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים. במקביל יפקח על המחקר האירגון הבינלאומי TRI באמצעות רופאים מטעמו שיבקרו באיטליה ובישראל.

בישראל ניתן הטיפול במסגרת שאיננה מחקרית, במרפאת בית החולים "הדסה", ומיושם הן לחולים הסובלים מטיניטוס והן לחולים הסובלים מסחרחורת.

לתגובות ניתן לפנות לדוא"ל: [email protected]

docs.google.com/view?docid=dcgmcg5b_0c7dtg2fp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אירית בן צבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]