חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים לברית





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פול סיימון סיימון וגרפונקל

נושא המאמר: סימון וגרפונקל והעיר ניו יורק - פול סיימון - ארט גרפונקל
מאת: אתר ניו יורק הוטלס   שמור מאמר למועדפים


סימון וגרפונקל והעיר ניו יורק


 


סיימון וגרפונקל חרוטים בזכרון שלנו כניו-יורקרים אולטימטיבים, כאלו שהעיר ניו יורק והסנטרל פארק הינם חלק מהוויתם המוזיקלית ויום יומית, ממש כמו סינפלד...


 


פול סיימון פגש את ארט גרפונקל בשנת 1953 בבית הספר "פורסט הילז" בקווינס, ניו-יורק. בגיל 16 כבר היה להם סינגל במצעד האמריקאי, "Hey Schoolgirl", שיצא בנובמבר 1957. פול סיימון, שלמד אז ספרות אנגלית בקולג' של קווינס, ניסה במקביל ליצור בנפרד מחברו. אולם לקראת תחילת 1963, הצמד החל לעבוד באינטנסיביות יחד ושניהם בחרו בגריניץ' וילג', בניו יורק, כביתם.


הצמד גיבש סגנון מגובש, שהושפע ממוסיקת פולק ומבוב דילן לקראת סוף 1964 הם הוציאו את אלבומם הראשון, Wednesday Morning 3 A.M שהכיל את אחת היצירות הבוגרות והמפתיעות שלהם  "Sounds Of Silence”.  פול סיימון החליט לסוע לאנגליה, אולם בשנת 1965 עם דרישת הקהל, התאחד הצמד והוציא אלבום שני בשם צלילי השקט (Sounds of Silence), כשהם נסמכים על שם שירם המצליח מהאלבום הקודם שהוביל לאיחודם מחדש.


במהלך 1967 תרמו סיימון וגרפונקל למוזיקה של הסרט הבוגר (The Graduate Original Soundtrack). האלבום יצא בשנת 1968 ונכנס מיד למקום הראשון במצעד. תקליט זה כלל את הלהיט "צלילי השקט", ואת גברת רובינסון .


הקו המוזיקלי בו בחרו התקבל יפה בקרב הציבור, וגם אלבומם הבא אשר יצא באפריל 1968, מחזיקי ספרים (Bookends), בעל הנימה הנוסטלגית, נכנס לראש המצעד. הנושא המרכזי באלבום היה הזדקנות ואובדן. התקליטון של "גברת רובינסון" הגיע למקום הראשון במצעד, ושירים נוספים רבים שלהם בתקופה זו הצליחו להגיע ל-25 המקומות הראשונים במצעד. ובראשם "אמריקה" (America).


בשנת 1970 לאחר עיכובים רבים, יצא אלבומם האחרון גשר על מים סוערים (Bridge Over Troubled Water) ושיר הנושא, "גשר על מים סוערים",  הפך ללהיט גדול יחד עם  "המתאגרף" (The Boxer), ו"הנשר עובר" (El Condor Pasa מילים ללחן מפרו).לאחר אלבום זה בשנת 1970 התפרק הצמד.


 


האיחוד השני של הצמד, שוב בעיר ניו יורק התרחש ב 1972 במדיסון סקוור גארדן, בעצרת תמיכה במועמד הדמוקרטי לנשיאות.


בשנת 1975, שוב שר הצמד יחד בהקשר ניו יורקי, כאשר במהלך הופעת הטלויזיה בה הופיעו  שודרו תמונות של הצמד מבקרים באזור בו גדלו כילדים בניו יורק. בתקופה הזו הם אף הוציאו תקליטון ראשון מאז פרידתם, שנקרא "עירי הקטנה" (My Little Town).


בשנת 1981 התאחדו שוב סיימון וגרפונקל שוב בעיר ניו יורק ומול 500,000 איש בקונצרט מופלא בסנטרל פארק פתחו סיבוב הופעות עולמי.בסיבוב הופעות זה הם אף הופיעו במדינתנו הצנועה באיצטדיון רמת גן.


סיימון וגרפונקל אף החלו לעבוד על מה שהיה אמור להיות אלבום האולפן הראשון מקץ עשור של עשייה אינדיבידואלית, אך חילוקי דעות אמנותיים בין השניים הובילו לבסוף לאלבום, "לבבות ועצמות" (Hearts and Bones) שיצא כאלבום סולו של סיימון.


בשנת 1993 שוב הןפיע הצמד, איפה אם לא , בניו יורק ב-21 קונצרטים אשר כל הכרטיסים להם נמכרו. בשנת 2002 יצא  האלבום, "הופעה חיה בניו יורק 1967" (Live In New York City, 1967) כולל בתוכו הופעה חיה כמעט מלאה של הצמד שהוקלטה באולם הפילהרמונית במרכז לינקולן בניו יורק.


קישור לאתר המקור: www.newyork-hotels.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר ניו יורק הוטלס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]