חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פתרון בעיות פוריות ותכנון הריון בריא





    קישורי טקסט (לפרטים)




משרדים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלים סינטריים אמבטיות ארונות אמבטיה מקלחונים

נושא המאמר: חדרי אמבטיות לילדים
מאת:    שמור מאמר למועדפים

בבתים בהם ישנם יותר מחדר אמבטיה אחד, קיימת אפשרות לייעד חדר אחד לילדים.
במקרים מסוימים, חדר אמבטיות לילדים יהיה דומה לזה הראשי או של ההורים. במקרים אחרים, חדר זה יהיה שונה בעיצובו והפיתוי לעיצוב ילדותי הוא גדול. העיצוב הילדותי מתבטא באריחי חיפוי צבעוניים עם ציורים ילדותיים, כיורים קטנים או אמבטיות קטנות, מראות תואמות לקונספט ועוד. חשוב לזכור לפני שמתפתים, שזה הקטן גדול יהיה, והעיצוב לא יהיה רלוונטי לאחר מספר שנים. מעבר למראה, ייתכן שגם גודל הכלים הסניטריים לא יתאים.
לכן, יש לקחת בחשבון שחדרי אמבטיות הינם חלל קבוע לשנים, שאינו מתחלף רבות ולכן יש להשקיע חשיבה פרקטית יותר בעיצוב חדרי אמבטיות לילדים.
השימוש בחדר זה, מתחיל מגילאי ארבע ועד עשר לערך. מעבר לגילאים אלו, עיצובי חדר אמבטיות בעלי קונספט ילדותי יחשבו לא רלוונטיים ותינוקיים בתקופת ההתבגרות. בשל כך, מומלץ לבחור חיפויים וריצוף אשר יהיו מתאימים ואופנתיים לאורך שנים רבות. הכלים הסניטריים, צריכים להיות מותאמים מאחר ואין מישהו המעוניין שיתבצעו עבודות אינסטלציה בחדר האמבטיה שלו בכל כמה שנים, גם אם מתאפשר לו.
תכנון נכון הן מילות המפתח בעיצוב חדרי אמבטיות לילדים. יחד עם השיקולים הפרקטיים החשובים, יש לזכור כי עדיין מדובר במשתמשים קטנים עם צרכים מיוחדים משלהם. מספר המשתמשים בחדר האמבט, הרגלי הרחצה, הגילאים והשימוש באביזרי אמבטיות שונים, הינם קריטריונים שיש לתכנן לאורם את חדר האמבט. המטרה היא חלל שימושי, העונה על כל הצרכים ומתאים לשנים רבות.
הכלים הסניטריים בחדרי אמבטיות לילדים, צריכים להיות בגודל סטנדרטי, החיפויים והריצוף מעוצבים, אך יחד עם זאת מתונים בכדי שהחלל יתאים במשך השנים גם למשתמשים מתבגרים, ורצוי שיהיו עמידים וקלים לניקוי. אם בכל זאת מעוניינים במראה צעיר יותר, אפשר להשתמש באריחי חיפוי מצוירים ולהתקין אותם נמוך, להעז בצבעים או להדביק מדבקות מאוירות המוסרות בקלות כשרוצים. בנוסף, אביזרים קטנים ושונים יהפכו חדרי אמבטיות לילדים למה שהם. למשל: שטיח צבעוני, וילונות אמבטיה מקושקשים, פח פלסטיק בצורות, ידיות מעוטרות לארונות אמבטיה, מכסי אסלות, תאורה מסוימת ומיכלים עליזים למברשות שיניים וסבון. אביזרים אלו הם ברי תחלופה מהירה ואינם יקרים כך שהם בעלי יתרון גדול.
בפן הפונקציונאלי יותר בחדרי אמבטיות לילדים, נלקחים בשיקול העיצובי, קריטריונים של שימוש, גיל, ומספר משתמשים. ילדים אוהבים כבר מגיל צעיר להפגין עצמאות ושליטה ללא סיוע של ההורים ועניין זה אינו פוסח על הרגלי הניקיון. ילדים רוצים לצחצח שיניים ולהתקלח לבד.
לכך יש פתרונות פשוטים וקלים כגון: שרפרף קטן וצבעוני המגביהה אותם לכיור ולמראה, אסלות מיוחדות המקטינות את הפתח ומקלות על הישיבה, ווי תלייה או מגירות בגובה המתאים בכדי שיגיעו לחפצים הדרושים להם לבד ועוד.
עם שיקולי תכנון נכונים ועיצוב מתאים וחכם, טקסי הרחצה והניקיון יהפכו לחוויה מהנה עבור הילדים ויעודדו את עצמאותם.

www.a-designer.co.il/אמבט_ושירותים.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]