חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול תיק השקעות - השקעה באגרות חוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




היום מוכרים עסקים באינטרנט ומהר!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספר בורסה קורס בורסה אנליסט שוק ההון

נושא המאמר: ספר בורסה
מאת: צביקה ברגמן-סודות www.sodot.co.il   שמור מאמר למועדפים

.בפרק זה נלמד את חוכמת השוק של האנליסטים החיים את השוק ויודעים בדיוק כמו האיכר על פי צבע השמיים והריח מתי יגיע הגשם ולכמה זמן.חוכמת השוק היא למעשה כל מה שלא תקרא בספרים אלא תלמד על בשרך כך שהצלקות יזכירו לך פעם אחר פעם היכן נגמר הכאב ורק לאחריו מתחיל העונג של ההצלחה.בשורות הבאות תקבל חוכמה שנצברה במשך שנים ארוכות ושמורה למשקיעים ותיקים ומנוסים.השתמש בחוכמה הזו בתבונה ,הסק מסקנות נכונות ותוכל לטעות פחות ולהרוויח יותר והרי ידוע שכל משקיע בשוק ההון גם מפסיד אולם החוכמה היא להצליח ולהרוויח יותר פעמים מאשר להפסיד כי אחרת אין טעם להישאר בתחום הזה.הסודות מקובצים בזה אחר זה ,בישירות ובלי יותר מידי מילים מיותרות.המטרה היא להעביר אליך מסר חד ,ברור ויעיל.להלן הסודות של חוכמת השוק.

1.חברות המבקשות לגייס סכומים גדולים , להתמזג ,להימכר או להפוך לחברה ציבורית מונפקת עשויות להראות שיפור מלאכותי בכוונה או בשוגג בתוך הדוחות שלהן.בדיוק כמו כלה ביום חתונתה בו היא נראית במיטבה ,לבושה במיטב מחלצותיה ,מאופרת ומסורקת כך ינסו גם בעלי חברות המתכוננים לקראת מהלך גדול להראות את חברותיהן.למד לקרוא את הדוחות שלהם בספקנות.

2.אחת השיטות לייפות את הדוחות היא לדחות הוצאות מצד אחד ולהקדים מכירות מצד שני.אם חברה מסוימת מבקשת לגייס סכומי כסף על פי הדוחות של הרבעון האחרון בשנה היא יכולה להציע ללקוחותיה הנחות מפליגות ,מבצעים מיוחדים ,תנאי אשראי מתקתקים על מנת שיקדימו את הקניות של הרבעון הראשון.ללקוחות מדובר בעסקת win win הן גם מקבלות מחיר משופר, גם משלמות שוטף +++ וגם מציגות הוצאות בסוף השנה.כאשר אתה תקרא את הדוחות לפני גיוס הכספים תוכל לראות גידול במכירות של הרבעון הרביעי מצד אחד המצביע על התרחבות אולם מהצד השני עליך לבדוק לעומק את ההתרחבות.מצד ההוצאות יכולה החברה לבקש מהספקים לדחות את הוצאת החשבוניות לתחילת השנה וגם כאן מדובר בעסק משתלם כי חשבונית שיצאה בחודש דצמבר תחוייב במס בשנה הנוכחית ואילו הוצאת החשבונית בתחילת ינואר תעביר את המס של הספק לשנה הבאה.

3.מלאי זה כסף.בחברה שיש מלאי בעשרה מיליון ₪ לדוגמא הגדלה מלאכותית של המלאי בעשרה אחוז תראה במאזניים מיליון ₪ נוספים המצטרפים לצד החיובי של החברה בלי מאמץ גדול.

4.ריווחיות חשובה אולם עליה להיות מלווה תמיד בגידול במכירות.כאשר הריווחיות והגידול במכירות הולכים יחד עקב בצד אגודל משמע שיש צמיחה בחברה וזו התופעה הרצויה.

5.שים לב לתשלומי הריבית וההלוואות של החברה , למד את המספרים הללו וחשב מה יקרה אם תהיה האטה בפעילות החברה.האם האטה בפעילות עשויה להפוך את החברה למתקשה בהחזר ההלוואות והריבית?
6.בדוק היטב עסקאות מכירה גדולות של חברות בנות וכדומה.מכירה של חברת בת בסכום של חמישה מיליון ₪ יכולה להיות נפלאה אבל לא תמיד.אם החברה הנמכרת נרכשה לפני שנה בשמונה מיליון ₪ אין כאן עסקה גדולה ,יש כאן הפסד.למד לבדוק את מה שנמכר ובכמה נקנה.

7.שים לב לחובות מסופקים.חובות מסופקים הם חובות שיש ספק גדול אם החברה תראה את הכסף.לחברה יכולים להיות חייבים בסכומים גדולים מאד וזה עשוי להיות נתון מרשים .אולם אם הסיכוי שהחובות הללו אכן יתממשו נמוך אתה כבר לא תתרשם באותה מידה.

8.שים לב לבעלי העניין.אם בעלי עניין מוכרים מניות מצד אחד ומהצד השני אין קונים זה סימן שמשהו לא טוב מתרחש בחברה.בדוק את העסקאות של בעלי העניין ,שים לב מי מוכר ומי קונה ותקבל כלי נוסף וחשוב להבין את ההתרחשויות.

9.זה לא תמיד משנה מה מוכרת החברה.היא יכולה למכור גלילי נייר טואלט או רכיבים לחלליות חדישים.אם היא מראה צמיחה עקבית של מספר שנים והיא ריווחית היא יכולה לעניין.

10.שים לב להוצאות.לעיתים הוצאות מוסתרות ומועברות לסעיפים אחרים על מנת להקשות עליך לראות שיש קשיים בחברה וההוצאות גדולות מההכנסות.ההוצאות הללו מוסתרות בפיתוח ,פרויקטים חדשים וכדומה.פקח עיניים ובדוק היטב את ההוצאות הללו.

11.חפש את שווי השוק.אם חברה מרוויחה כסף רב אבל לא מצליחה לתרגם את הרווחים לגידול בשווי השוק משהו כאן לא עובד כמו שצריך.רווחים זה יופי אבל צריך לראות אותם באים לידי ביטוי בשווי השוק של החברה.

12.חפש את ההנהלה.מה אומרים המנהלים? איך מתנהל תהליך קבלת ההחלטות בחברה ? האם על הסיפון עומד קפטן מיומן או אולי קפטן המוביל את האוניה לעלות על שרטון.הנהלה טובה תקדם את החברה ותייצר ערך למחזיקי המניה.לעומתה הנהלה המחפשת את טובתה האישית בלבד לא תוכל לייצר עבורך את הערך המבוקש כי זה לא בראש מעייניה.

13.ישנן חברות רבות הנשמעות נהדר ועושות רושם נפלא , הבעיה היחידה שאנחנו לא מבינים מה באמת היא עושה, מה המוצר שלה ואיך היא בדיוק אמורה להרוויח.אם אתה לא מבין את המוצר ואת השוק אתה מנחש.קל להבין מוצרים שאתה מבין בהם או שאדם מהיישוב יכול להבין מהיכן יגיעו הרווחים.

14.תקשורת השפעה עצומה על שוק ההון על המניות ועל החברות.זכור זאת כאשר אתה ב לנתח את החברה ובודק את מניותיה.למד לנטרל את השפעות השוק על המניה כאשר השוק רותח וכאשר השוק בשפל.ידיעה אחת בעיתון יכולה למחוק ערך ורק בגלל שהפאניקה אחזה בציבור.

15.ביטחון עצמי מופרז ואופטימיות חסרת מעצורים עשויים להיות שילוב הרסני לאנליסט המתחיל.ידוע כי מרבית האנשים מגזימים ביכולתם להעריך את היכולות שלה.כל עוד זה לא נוגע לכסף או מעשים העשויים לפגוע פיזית זה בסדר.שילוב של מרכיבים אלה בתהליך קבלת ההחלטות של אנליסט יכול לעשות שמות בכל תיק השקעות
מתוך ספר הבורסה האנליסט המתחיל www.sodot.co.il

www.sodot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה ברגמן-סודות www.sodot.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]