חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך לקבלת עבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעל לוטן עסקים מבקרת נשים

נושא המאמר: מבקרת או מתקנת
מאת: יעל לוטן מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

מבקרת או מתקנת?


בתור מנהלת עסק אני בטוחה שנתקלת במצבים שגרמו לך לרצות לפעמים לצרוח מעצבים על העובד שלך בדיוק כמו על בנך הקטן. כן, עובדים הם כמו ילדים מצחיקים, חכמים, צודקים, טועים ולפעמים גם מתבלבלים ועושים טעויות.

כמה פעמים קרו לך שהתעצבנת כל כך בגלל טעות של עובד ?, תירגעי את לא היחידה...

בהתנהלות היומיומית שלנו כבני אדם טעויות גורמות לכעס אך כשאנחנו עומדות מול העובד שלנו אנחנו חייבות להתאזר בסבלנות ולשלוט על הרגשות המתפרצים כי עצבים לא מקובלים ולא צריכים להיות חלק מיחסי עובד למעביד וטוב שכך.
עובדים עושים טעויות נקודה. ישנם כאלה שעושים יותר וישנם כאלה שפחות אבל בשורה התחתונה כולנו טועים לפעמים. אם זה מבלבול ואם זה ממחסור מנתונים יכולים להיות אלף ואחת סיבות לטעות ולפעמים חלקן אפילו די הגיוניות..
אז איך בתור מנהלת עלייך לטפל בסוג של סיטואציה כזו שלפעמים גם גורמת נזק משמעותי לעסק?

נתונים- ברגע שעלית על טעות שהתרחשה אצלך בעסק וברור לך לגמרי מי האחראי על הנושא עלייך בתור התחלה לזמן אותו למשרדך לבירור. לעולם אל תנסי לברר טעות ליד עובד אחר משני סיבות, האחת היא שלא משנה עד כמה את צודקת ולמרות שאת מנהלת אין זה ראוי להעמיד עובד על טעותו ליד עובד אחר איך שלא תסתכלי על זה מדובר בסוג של השפלה עבור העובד וישנם דרכים יעילות יותר. הסיבה השנייה היא שאת משרה בכך פחד על העובד השני שבטוח לא ירצה שתקרה לו סיטואציה כזו ואז תקבלי עובדים מפוחדים והאמיני לי שאין לך צורך בכאלו.

עלייך לשבת אחד על אחד מול האדם שביצע את הטעות ולדרוש נתונים יציבים לסיבה שהטעות נעשתה יכול להיות אפילו שתוך כדי בירור תגלי שהאחראי לטעות בכלל לא נמצא לפנייך ושמדובר במישהו אחר. רק לאחר תהליך של מחקר תדעי לבטח מי האשם האמיתי ותוכלי לפעול.

בלי ביקורת- גם כאשר הבנת שהעובד שנמצא לפנייך הוא האחראי לטעות שנעשתה אל תשתמשי לעולם בביקורת. ביקורת זה טוב ונחמד כשהיא חיובית. ביקורת שלילית מכל סוג היא סוג של הפחתת ערך. מ"מעמדך הרם" בכל מקרה העובדים רוחשים לך יחס אחר והוא יכול להיות הכי חיובי בעולם כאשר את שוקלת כל תגובה ויודעת לדבר מזווית הראייה הנכונה. ברור שבתור מנהלת עלייך לתקן את העובד אך ישנו הגבול הדק בין ביקורת לתיקון שהוא משמעותי מאוד ביחסי עובד ומעביד.

תיקון ומציאת פיתרון- נתגלתה טעות ונכון שיהיה נחמד לצרוח עד השמיים ולהיפטר מהעצבים שהיא גרמה אבל הרבה יותר יעיל יהיה לשבת ביחד ולמצוא את הפיתרון האופטימלי אשר יחזיר את הכל למסלול התקני במהירות המרבית. הסתכלות יחד על הטעות ועל הגורם לה תביא להפקת הלקחים הרצויה ולכך שלא תחזור על עצמה כמובן.

זכרי תמיד שכולנו טועים לפעמים וזה בסדר (בתדירות נורמאלית של אחת ל....) התגובה שלך היא זו שקובעת לבסוף את יחסך עם העובד ולכן שקלי אותה היטב. אל תטעי לרגע איני מתכוונת לכך שבמידה והעובד שלך עשה טעות אז עלייך ללטף אותו מפחד שייפגע או יתעצבן ממש לא.

את מנהלת ומתפקידך להיות זו אשר מגלה את הטעויות ואת האחראים לכך ומכניסה משמעת על פי תקן כנדרש אבל מניסיוני אני יודעת שתיקון העובד בדרכים טובות יגרמו לו להיות יותר פרודוקטיבי ואחראי בעתיד כאשר זו המשאלה של כל מנהלת טובה שיהיה על מי לסמוך ושהיא לא תהיה גננת...

יעל לוטן – מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il





www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]