חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המלצות תזונתיות למצבי בחילות בהריון - במהלך ההריון, ובעיקר בתחילתו, ייתכנו תופעות של בחילות בוקר (אבל גם בשעות היום האחרות), הקאות וצרבות.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פטנט רישום פטנט אישור פטנט פטנטים

נושא המאמר: בקשת פטנטים זמנית - פטנט - רישום פטנט - אישור פטנט - פטנטים - בקשת פטנט זמנית - Provisional Patent Application
מאת: דר' מרגנית גולדרייך   שמור מאמר למועדפים

בקשת פטנטים זמנית - פטנט - רישום פטנט - אישור פטנט - פטנטים - בקשת פטנט זמנית  - Provisional Patent Application


בקשת פטנט זמנית Provisional Patent Application בקשת פטנט זמנית היא בקשת פטנט לכל דבר שניתן להגיש אך ורק בארה"ב, בעלות מוזלת. כאשר בקשת פטנט רגילה בנויה מתקציר, תחום טכני של ההמצאה, רקע, תיאור של ההמצאה, שרטוטים ותביעות, הדרישה מבקשת פטנט זמנית היא שתכיל תיאור ושרטוטים בלבד. בקשת פטנט זמנית מאפשרת לממציא לקבל תאריך בכורה ולחשוף את ההמצאה מבלי לחשוש מגניבתה. לאחר שנה, פגה תקופת הבקשה הזמנית. על מנת לשמור על תאריך הבכורה, יש להגיש בקשת פטנט רגילה עד לתאריך סיום השנה. במידה ולאחר שנה לא הוגשה בקשת פטנט רגילה על סמך הבקשה הזמנית, בקשת הפטנט הזמנית נמחקת והממציא כאילו שלא הגיש בקשה כלל. משנת 1995, השנה בה הוכנסה האפשרות של הגשת בקשת פטנט זמנית לחוק האמריקאי, הגשת בקשות פטנט זמניות תפסה תאוצה במיוחד בשל מחירה הנמוך, גם כשמדובר בחברות גדולות החיסכון הכספי הוא משמעותי. מאז ועד היום, נעשה שימוש רב ולעיתים לקוי בכלי זה, בד"כ כתוצאה מחוסר ידע, שגרם לתיאור בלתי הולם של ההמצאה. אחת המטרות החשובות של הבקשה הזמנית היא לקבוע את תאריך הבכורה להגשת הבקשה הרגילה המבוססת על הבקשה הזמנית, כמו גם להגשות המקבילות במדינות אחרות בעולם. המבחן המשפטי הראשון של בקשת פטנט זמני בארה"ב כבר הוכיח שהדרישות לתיאור הבקשה דומות ביותר לדרישות מבקשה רגילה. בקשת פטנט זמנית שלא תוארה כהלכה גררה ביטולו של פטנט שהתקבל בהסתמך עליה. בעיה נוספת היא האפשרות שניתנה ע"י החוק האמריקאי למגישי הבקשה הזמנית שלא להגיש בבקשת הפטנט הזמנית את החלק המשפטי, קרי התביעות, ה-claims. דבר זה יכול להקשות על מדינות כמו יפן או מדינות אירופיות לקבל את המסמך הזמני כמסמך בכורה לכן רצוי שבכל בקשת פטנט זמנית ירשמו גם התביעות ה – claim (עד רגע כתיבת שורות אילו, אין עדיין תקדים משפטי מחייב). כפי שנאמר, בקשות פטנט זמניות רבות מוגשות גם ע"י חברות גדולות, אך אלו מגישות בקשות זמניות הנכתבות באופן מקצועי כאילו היו בקשות רגילות. לאחר שנה, אם בכוונת הממציא לשמור על הזכויות גם בשאר המדינות החשובות בעולם אך עדיין אינו רוצה או יכול להוציא את הסכומים הגדולים הכרוכים בהגשת בקשות פטנט מקבילות במדינות השונות, ניתן להגיש בקשת (Patent Cooperation Treaty) PCT. בקשת ה-PCT נותנת ארכת זמן נוספת בת שנה וחצי לפני ההגשות המקבילות. הגשת בקשת פטנט זמנית מושכלת יכולה להתבצע במקרים הבאים לדוגמא: כשמעוניינים בחיסכון כספי ובדרך זולה להגשת בקשת פטנט; כשרוצים להמשיך ולפתח את ההמצאה; כאשר רוצים "להבריח" מתחרים פוטנציאלים; כשיש ספק לגבי כשירות לפטנט; כשבאופן בהול לפני תערוכה או כנס מדעי, נוכח בעל ההמצאה שיש להגן עליה ואין די זמן להגיש בקשת פטנט רגילה. גם בחלק ממקרים אלו יש לשקול הגשת בקשת פטנט רגילה מיד לאחר ההגשה הזמנית. לסיכום, אם החלטת להגיש בקשת פטנט זמנית בארה"ב, הגש בקשה שתהיה הקרובה ביותר לבקשת הפטנט הרגילה שתסתמך על בקשה זו. אל תזלזל בקבלת עזרה מקצועית וזכור, אם תרצה בעתיד להסתמך על בקשת פטנט זמנית לשם קבלת תאריך בכורה, כדאי שתהיה זו בקשה שניתן אכן לסמוך עליה.

www.gold-patent.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר' מרגנית גולדרייך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]