חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תושב חוץ על פי פקודת מס הכנסה- מיסוי בין לאומי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור חלומות תת מודע העולם שמעבר

נושא המאמר: מיהו מתקשר טוב ?
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים





מיהו מתקשר טוב ?




בוודאי נתקלתם בשאלה הידועה :"איך היה המתקשר שהלכת אליו ? הוא באמת תקשר או סתם ניחש ...?"

ברור לכולנו עם יד על הלב שאם המתקשר "קלע עליי" הוא בעצם קנה את עולמו אצלי ואני אמליץ עליו לכל דורש . אני מסכים שצעד זה בונה אמון מאין כמוהו ומוכיח לנו שהמתקשר יודע לקבל מידע מהמקורות שלו .

בקרב אנשי הדת ישנם שני סוגי כוחות - כוחות טומאה וכוחות טוהרה .

בקרב אנשי הרוח נקראים כוחות אלו - כוחות אור וכוחות אופל .

כל מתקשר יגיד לך בדיוק מי מגיע מהכוחות הטובים ומי מגיע מהכוחות הרעים ואיך אפשר לדעת על פי שיטה מדויקת שהוא או קולגה שלו פיתחו איך לוודא אלו כוחות מתקשרים איתי או אילו מדריכים מגיעים אליי בתקשור ...

האם זה משנה לנו מהיכן מגיע הכוח או התקשור או האור , ואם הוא בא בדמות של מלאך , פיה , מת או אלוהים בכבודו ובעצמו כמו שטוענים מתקשרים נודעים שהם מתקשרים עם אלוהים ...?

לאדם הפשוט שאינו מבין בענייני העולם שמעבר זה לא כל כך משנה .

האמת היא שגם לי כמתקשר זה לא ממש משנה איך אני קורא למדריכים שלי ואיך הם נראים . במאמר אחר אני מסביר היטב מי באמת הדמויות שמגיעות בתקשור וכיצד המדע והקבלה מוכיחים זאת - אך במאמר זה ארצה להתייחס למדדים בהם נוכל למדוד את אליו אנו רוצים להגיע כדי לדעת אם הוא מתקשר טוב וטהור . אלו הם הפרמטרים :

מתקשר שלא קובע את העתיד - אלא מכוון . רק אלוהים יודע בדיוק מה יהיה ולא אנחנו כבני האדם . אחרת אם כל מימדי הזמן נמצאים אצלנו בידיים נשאר לנו רק לשאול מה יהיה ולחיות על פי כך .

תנסו להחתים את המתקשר על 2,000 ש"ח שמה שהוא מנבא אכן עומד להתממש ואם לא עליו לשלם לכם סכום זה והוא כבר לא יהיה כל כך בטוח ...

מתקשר שמתקשר ללא ידע מוקדם ולא באותו רגע - אלא טלפונית או לפני הפגישה , וזאת כדי שנבין שאינו קורא את מחשבותינו .

מתקשר שמתקשר רק על פי פרטים אישיים ללא שיחה טלפונית כלל או פגישה אישית הוא מתקשר נקי . במידה והמתקשר ערך תקשור טרם הגעתם וכתב אותו על דף מוכן זהו סימן טוב .

מתקשר שאתה מתחבר אליו ומרגיש שיש לך על מי לסמוך ואת מי לשאול גם אם נדרש ייעוץ טלפוני ו/או הדרכה נוספת בכל עת ויש עם מי לדבר .

מתקשר שמסביר את הסיבה לבעיה - מתקשר קיבל את יכולותיו רק על מנת לכוון ולא לקבוע עתידות או להחזיר אהבות .

לכל דבר בעולם יש סיבה . גם לאהבה נכזבת או מחלה כזאת או אחרת - עלינו להבין מהו השיעור הנלמד ואיך להתייחס למבחן אותו אותו אנו עוברים כמו כל דבר בחיים ולא לנסות לסדר את העתיד עם קסמים או קמיעות .

מתקשר על פי המלצה או הרגשה טובה כאשר אתה מתייעץ איתו .

מתקשר שלא מבקש כסף בנוסף למה שדרש בתחילה - אם הטיפול דורש תשלום נוסף עליו להודיעכם לפני שהגעתם ולא לספר לכם שהמצב שלכם לא קל כי יש עין הרע חלילה ואם תרצו תשלמו בנוסף ...

מתקשר שלא קובע כבר בשיחה טלפונית שהוא יכול לעזור על בטוח מבלי לבדוק את האדם ואת תנאי המקרה .








www.eladochen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]