חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התא המשפחתי והזכאות להקלה במס רכישה - דירה יחידה - מס רכישה - מיסוי מקרקעין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור חלומות תת מודע העולם שמעבר

נושא המאמר: חוכמת הקבלה ותקשור
מאת: eladcohen.net   שמור מאמר למועדפים




חוכמת הקבלה ותקשור



האם חוכמת הקבלה על פי הדת היהודית מכירה במושג תקשור ? איך אם כך היא מסכירה תעשייה שלמה של מתקשרים בארץ ובעולם ?
אם כן חוכמת הקבלה מכירה בנשמת האדם שקיימת בו ברגע זה ונשמת האדם שקיימת גם בעולם אחר חיצוני לנו . העולם שממנו הגיעה הנשמה לגופינו הוא העולם בו נמצאת הנשמה גם עכשיו . הנשמה שלנו נמצאת גם כאן בגוף וגם בעולם רוחני אחר - כיישות רוחנית בלבד .

לנשמה שלנו בעולם זה מתייחסת חכמת הקבלה - כאני , ולנשמה שלנו בעולם הרוחני מתייחסת חוכמת הקבלה כאני הפנימי .

כל מטרת חוכמת הקבלה היא להתחבר לאני הפנימי שלי . זהו האני האמיתי . זהו האני לפני שהיה גוף .

הסבר :

בתחילת העולמות היה עולם בו היה רק הבורא לבדו . כדי לממש את עצמו החליט לברוא עולם של נשמות כדי שייהנו מטובו ואכן כך היה .

הבורא ברא עולם של נשמות ללא גוף והן נהנו מטוב ליבו . יש פירוט מאוד מדויק להשתלשלות העולמות אך זה במאמר אחר בנושא עולמות הבריאה . כיוון שהנשמות רצו לזכות בטוב

הבורא בזכות ולא בחסד מרדו הנשמות בכך שהן מקבלות טוב כל כך טהור בחסד ורצו לקבל זאת בזכות - על כן החליט הבורא לברוא גופים ולהכניס לתוכם נשמות - כדי שהנשמה תלמד להתמודד עם המבחנים החומריים כאן בעולם שלנו .

בעולם זה אנו לא מכירים באני הפנימי שלי - אלא רק במה שאני רואה ומה שהחברה קבעה לי כמדד לחיים . חוכמת הקבלה דוגלת בכך שהנשמות צריכות להפוך את טבען מרצון לקבל - כפי שהיו לפני כניסתם לגוף לרצון לתת - ורק בתוף גוף הן יכולות לשנות כי כאן המבחן האמיתי .

מה לכך ולתקשור ?

לכל אדם יש אם כך את שורש נשמתו - את האני הפנימי שלו - המתקשר מתקשר עם חלק זה של הנשמה . הוא מתחבר למימד הרוחני של הנשמה ושואב ממנה את המידע הדרוש לפי בקשת המטופל (זה לא פשוט כמו שזה נשמע ) . כל המטרה שלנו בחיים היא להתחבר אל האני הפנימי שלי - אל הנשמה האמיתית שלי .

חוכמת הקבלה לא מכירה בתקשור עם מתים או עם מלאכים ותקשור בכלל . היא טוענת שכל מי שאנו מתקשרים איתו הוא האני הפנימי שלנו והוא אחד ושווה לכולם . בתחילת בריאת הנשמות הייתה נשמה ראשונית יחידה - הבורא פיצל את נשמתה ל - 600,000 נשמות וכך בסדר יורד של עולמות הגיעו נשמות אלו לגופים של בני האדם . אם כך בתקשור אני בסך הכל מתחבר לאותה נשמה ראשונית - הנשמה היא אנחנו כולנו .

אין אחד שנפרד מהאחר כי כולנו היינו אחד בתחילה - אז כל תקשור הוא עם אותה נשמה ראנית - לכן יכול אדם לדעת ולגלות דברים על אדם אחר שאינו קשור אליו - העובדה שאנו רואים דמויות כמתים , מלאכים או פיות - זה רק הדימיון שלנו - כל תקשור מתבצע עם החלק הפנימי שלי שהוא מורכב מהנשמה הראשונית .

סימוכין לכך ניתן למצוא בספרי חוכמת הקבלה וגם במדע שהוכיח לא מכבר שעל פי הקוד הגנטי שפוצח אכן היה אדם אחד ויחיד לפני כל בני האדם והוא ראשון לכל בדיוק כמו שטוענת חוכמת הקבלה על הנשמה .







www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י eladcohen.net שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]