חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבותו הרבה של קורס הכנה ללידה ולהנקה במהלך ההריון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חלומות פתרון חלומות פותר חלומות אלעד חלומות

נושא המאמר: חלומות
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים



חלומות ומסרים









דרך החלומות נוכל לשפר את חיינו , וכל העזרה שלה אנחנו זקוקים נמצאת בחלומות ! תת המודע מדבר אלינו – צריכים לדעת להקשיב לו !!!.



כולם חולמים . כולם . חלק מאיתנו זוכרים את החלומות וחלק פחות . לפעמים נזכרים בחלום מיד כשקמים בבוקר , לפעמים מגיעים לאיזו סיטואציה שמזכירה לנו שהיה לנו חלום דומה . זהו דז'וו.

אנשי הרוח הגדולים בדורנו , וגם אבות אבותינו עוד מימי התנ"ך ייחסו לחלומות ולפירושם ערך רב.

העניין נשאר מאוד מסתורי גם עד היום . קשה מאוד להבין כיצד אנו מרגישים את החלום כמציאות – שהוא בעצם לא – כי הרי אנחנו ישנים .
למשל תופעה שבה קמים מבוהלים באמצע הלילה כאשר במציאות אנחנו נותרים לישון במיטה.
אז מהו חלום ? מציאות מדומה ? דמיון מפותח ? מימד אחר ?

האם חלומות הם רק מה שאנחנו בוחרים לחלום , או שחלום בא למסור לנו מסר שיעזור לנו להבין משהו במצב נתון ?

ובכן , חלום הוא סיפור . אין מילון חלומות שבאמת מפרש חלומות . נחש זה אויבים , עכביש זה קנאה , שיניים זה פטירת מישהו מהמשפחה , וכו' . בחלום יש שאלות רבות – כיצד הרגיש החולם ? מי היה איתו בחלום ? דמויות מוכרות או לא מוכרות ? מה היו הבעות פנים של הסובבים בחלום ? האם הופיעו דמויות שנפטרו בחלום ? כיצד הרגיש החולם כאשר נזכר בחלום , ועוד ועוד . כל חלום הוא אינדיבידואלי לחולם . אין חלום שיש לו את אותו פירוש על אנשים שונים .

החלום הוא התת מודע שלנו . נקודה . וזה לא משנה אם אנחנו יצרנו אותו , או מישהו יצר אותו בשבילנו . אם אנו יצרנו אותו הרי זה מגיע ממוחנו , ואם זהו מסר שמגיע עבורנו אז הוא מגיע לכיוון תת המודע , ולא במציאות הקיימת על מנת שנתייחס אליו בהתאם .

בשביל אנו חולמים בכלל ? כי תת המודע , כמו מוחנו, שואף להתפתח , אפילו אם אנו לא רוצים בכך .

והרבה יותר קל להקשיב לתת מודע , ולא למודע שמושפע מהשפעות חיצוניות . אם היינו מקדישים מספיק מחשבה לחלום שלנו – החיים שלנו היו נראים הרבה יותר טוב , אם היינו מצליחים להבין למה הגיע אותו חלום , ולמה אותם דמויות הופיעו בחלום – והיינו חוסכים כסף במקום לשלם לבעלי מקצוע שיסבירו לנו איך לחיות טוב יותר . בחלומות הכל נמצא . הלקחים מחיי היומיום , השאיפות , הרצונות , הפחדים , התשוקות , הכעסים , המסרים , העתיד לפעמים – צריך רק לדעת להתבונן .

לפני שניגע בפירוש חלומות , נענה על חלק מהשאלות ששאלתי כאן – האם חלום הוא נבואי או רק משקף את חיי היומיום ? מדוע חלום חוזר על עצמו ? מדוע חלקנו זוכרים את החלומות וחלקנו לא ? מדוע חלום הוא לפעמים הוא ההפך הגמור מהמציאות ? למה יש חלומות על אסונות ? ועוד שאלות שיעלו כאן .



אז האם חלום יכול לנבא את העתיד ? או שהוא רק משקף את חיי היומיום ? שאיפות ופחדים ? - התשובה היא גם וגם . הרי בוודאי שמעתם על חלומות שנחלמו , ואכן קרו לאחר תקופה מסוימת . לי אישית , יש המון דוגמאות . חלמתי למשל על חבר של אבי , שהיה בריא לחלוטין , ולא היה לי קשר עימו . חלמתי שהוא פגוע ומדמם , שאלתי את אבי מה שלומו לאחר החלום , והוא ענה לי שהוא מאושפז בבית חולים עקב בעיה בריאותית . או חלום שחלמתי על חבר של ההורים שעבר התקף לב במציאות , ואין יודעים מה מצבו . חלמתי שכל מה שהוא מצליח לומר היא המילה בסדר . ואכן אימי סיפרה לי כך לאחר ימים אחדים , מצבו לא קל בכלל , הוא מוגבל בתנועתו , ולא מצליח לדבר מלבד למלמל את המילה :"בסדר,בסדר". יש עוד המון המון חלומות של אנשים שלא מימי בית הספר , שלא ראיתי עשרות שנים , ופתאום הם מופיעים לי למחרת באיזו פינת רחוב . יש עוד דוגמאות מהעולם על ילדה שחלמה שמשהו מתמוטט מעליה , באה וסיפרה לאימה , שהיא ועוד שני ילדים נקברו תחת אותו "משהו". אימה אמרה לה שהיא צופה ביותר מדי סרטים בטלוויזיה , ושהיא תמנע ממנה זאת . לאחר שבועיים התמוטט בית הספר של הילדה , והיא ושני חבריה נהרגו .

אז כן – חלומות יכולים לנבא את העתיד . נשאלת השאלה – אם כך – מדוע הם לא מזהירים אותנו לפני ?

כנראה שאנו צריכים ללמוד כיצד לקרוא את החלום ... זו לא תקשורת רגילה . צריך לדעת להבין אותה .



מדוע חלום חוזר על עצמו ? התשובה פשוטה – אם המסר הובן בחלום הראשון – אזי החלום יפסיק . אם לא – הוא יחזור על עצמו פעמים רבות , אולי בתקופות שונות – עד שהמסר יעבור . קרה לי פעמים רבות שחלומות שנחלמו באופן רצוף נפסקו לאחר טיפול – כיוון שהסברתי לחולם מה המסר שבא החלום להעביר לו . למשל חלום של נערה שחולמת שבאמצע הלילה היא רואה נמלה מגיעה אליה , היא מפחדת כמובן ועולה על המיטה , ונותנת לנמלה להמשיך בדרכה . כמו כן היא רואה את עצמה בחלום לא כפי שהיא , אלא שמנה מאוד ופחות ברורה . הפירוש היה שיש משהו מאוד מאוד זעיר בחיצוניותה שמפריע לה , והיא יודעת מהו אך מדחיקה אותו . התשובה שלה הייתה זהה לפירוש – היא הסבירה שהיא עשתה שני ניתוחים אסתטיים באותו מקום בגוף , והיא מבינה שזה מיותר . כיוון שהיא יודעת שהיא נראית טוב , וזו התעסקות מיותרת .



מדוע יש חלומות על אסונות ? כפי שהחלום יותר קיצוני בדרמתיותו כך הדאגה בחלום יותר גדולה . לילדים , לבעל , לאישה , להורים , וכו' .



מהחלום אפשר להבין מי אנחנו , מה אנחנו רוצים מעצמנו ומה מעכב אותנו . צריך להבין את זה , ולדעת לקבל את זה .
ההוכחות כבר נמצאות כאן .








www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]