חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירת המעצב הגרפי לעסק שלך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פסילת ספרים רשויות מע"מ מס הכנסה

נושא המאמר: עיכוב גביית קנס בגין פסילת ספרים - החלטה תקדימית - פסילת ספרים - רשויות מע"מ - מס הכנסה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

עיכוב גביית קנס בגין פסילת ספרים - החלטה תקדימית - פסילת ספרים - רשויות מע"מ - מס הכנסה


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] בית משפט המחוזי בחיפה החליט לעכב גבייתו של קנס בגין פסילת ספריו של עוסק, בעל עסק לקירור בשר, אשר ספריו נפסלו על ידי רשויות מע"מ בטענה כי קיזז חשבוניות פיקטיביות בספריו וכן לא המציא את החומר החשבונאי שלו לרשויות מע"מ כנדרש, בשנים 2001-2003, וכל זאת חרף הקביעה בחוק מע"מ על פיה עצם הגשת ערעור על פסילת ספריו של עוסק אין בה כדי לעכב את גבייתו של הקנס בגין פסילת אותם ספרים. בית המשפט המחוזי, מפי כבוד השופט רון שפירא, קיבל בעניין זה את טענותיו של המבקש, אשר יוצג בדיון על ידי עו"ד שרון פישמן ממשרד עוה"ד דורון טיקוצקי עמיר מזרחי בחיפה, אשר טען כי גביית המס הימנו בטרם נשמע ערעורו בתיק העיקרי כנגד שומות המשיב אשר הוצאו לו וכנגד פסילת ספריו, יש בה כדי לגרום לו נזק בלתי הפיך ולקריסת עסקו ומשפחתו, בהיותו אדם פרטי ולא חברה בע"מ. בנוסף, טען המבקש כי יש לו טענות טובות בערעור כנגד טענת מנהל מע"מ כי קיזז בספריו חשבוניות פיקטיביות ולא המציא את החומר החשבונאי שלו לרשויות מע"מ כנדרש. המבקש טען כי רכבו נשרף, בעת שהוא עצמו היה מאושפז בבית החולים, כאשר כל החומר החשבונאי שלו היה מצוי בתוך רכבו. לטענת המבקש די במכה זו, בבחינת כוח עליון ואין בה כדי לאפשר למדינה להטיל עליו מכה נוספת בגביית הקנס וב"הענשתו" למעשה בשנית נוסף על שריפת החומר ורכבו. בנוסף, קיבל בית המשפט את טענת המבקש כי הואיל והעילה לפסילת ספריו, קרי החשבוניות הפיקטיביות אשר נטען כי קיזז בספריו, הנה זהה לעילה העומדת בבסיס השומה שהוציא לו המשיב, הרי שמן הראוי לעכב את גביית הקנס בגין פסילת ספריו כשם שמעוכב גביית חובו בגין השומה עד להחלטה סופית בערעור שהגיש המבקש על שומה זו ועל עצם החלטת המשיב לפסול את ספריו כאמור. נציין כי עסקינן בהחלטה תקדימית בעניין זה הואיל ועל פי הוראות סעיף 95 (ג) לחוק מע"מ אין הגשת ערעור על פסילת ספרי עוסק מעכבת באופן אוטומטי את גבייתו של המס בגין הפסילה דנא, וזאת בשונה מקנסות וחיובים אחרים אשר בדרך כלל מעוכבים אוטומטית עם הגשת ערעור עליהם (כך לדוגמא בגין הטלת כפל מס על פי סעיף 50 לחוק מע"מ או שומה וקנסות החילם עליה, המעוכבים מיידית עם הגשת ערעור עליהם). נציין עוד, כי בית המשפט בחן את המקרה שבפניו, שקל את הנסיבות לגופן והגיע למסקנה כי באיזון האינטרסים גובר עניינו של המשיב לנזק בלתי הפיך שייגרם לו מגבייה מיידית של הקנס לעומת הנזק לקופת המדינה באם יעוכבו הליכי גביית הקנס עד להחלטה סופית בעניינו של המבקש בהליך הראשי, הוא הערעור על שומותיו ופסילת ספריו. רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל) טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל: [email protected]

www.adviser.co.il/p-27_a-29-73/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]