חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מגע ועיסוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק רישתי שיווק רשתי MLM מרוולס

נושא המאמר: שיווק רשתי ללא דחיה איך? - שיווק רישתי - שיווק רשתי - MLM - מרוולס
מאת: אלכס ארנון   שמור מאמר למועדפים

שיווק רשתי ללא דחיה איך? - שיווק רישתי - שיווק רשתי - MLM - מרוולס


החלופה השפויה לשיווק רשתי-המדריך למרשת בעידן ווב 2.0 במאמר זה תוצג למרשת העסקי שיטת עבודה חדשה-לעבודה עם כל חברה. אין ספור מאמרים נכתבו בנושא השיווק רשתי.האם הוא פועל האם לא ולמה . במאמר זה הייתי רוצה לבדוק את הנושא בדרך מעט שונה. אנו נוהגים לבדוק עסקי שיווק רשתי בכמה פרמטרים: 1.יציבות החברה 2.המוצרים-איכות,שוק,מחיר. 3.תזמון. 4.מערכת התגמול. 5.מערך ההדרכה. הפרמטר שאותו לא בודקים ?הפרמטר הנסתר,הוא שיטת העבודה. כול החברות הפעלות בארץ פועלות בשיטה הישנה: הכנת רשימה של 100 מועמדים. הזמנה למצגות עסקיות,המוניות או אישיות. פרסום מודעות מחפשי עבודה. פניות קרות לכל אדם כדי לדוג מעוניינים. ועוד. שיטה זו מביא רק שלושה אחוזי הצלחה בשיווק רשתי. מדוע אילו הם האחוזים? האם יש דרך אחרת? אם ישנה דרך אחרת מדוע לא מלמדים אותה בהדרכות החברות? מדוע אחוזי ההצלחה הם רק שלושה אחוזים? * האנשים הנכנסים לעיסוק בשיווק רשתי הם חתך רגיל של האוכלוסייה.בד"כ אנשים ללא כשרון בשיווק ומכירות.למרות הטענות-יש צורך בכישרון בסיסי בנושא.את הידע כבר ילמדו אותך. * בשיווק רשתי לומדים לעבוד תוך כדי תנועה,כך שבתחילה אתה מבצע את כול הטעויות עם מכרך.האנשים שלהם הסיכוי הרב ביותר להיכנס אתך לעסק.כלומר-"שורף את השוק החם" * בשיווק רשתי הישן מלמדים-כל אחד הוא מועמד.האם היינו מציעים סטייק לצמחוני?מדוע יש להציע הזדמנות עסקית לאנשים לא מעוניינים? * המרשת עובר תהליך שוחק ביותר שבוא הוא מקבל כמות סירובים גדולה מאד. * רוב האנשים אשר פורשים משיווק רשתי לא הבינו שמדובר בעסק ומדברים על הונאה נוכלות וכדומה.כלומר פרסום שלילי במימדים גדולים ביותר. * שאלת היסוד העומדת בפני מועמד היא "האם אני יכול לעשות את זה?" שאלה זו גורמת לרוב המועמדים לא להצטרף לעסק.העסק משדר קושי. האם יש דרך עבודה אחרת ? לאן צועד השיווק הרשתי היום ? במהלך השנתיים האחרונות מתחוללת מהפכה בשיווק הרשתי. השימוש באינטרנט צובר תאוצה ומביא למצב בוא שיווק נכון מביא אנשים אשר מעוניינים בשיווק רשתי ובהזדמנויות אינטרנטיות -יוצרים קשר אתך. איך עובדת השיטה * הפרסום הוא למעוניינים בלבד-לקהל היעד שמעוניין בעסק. * הפרסום הוא פרסום שלך כמרשת ולא של העסק וההזדמנות,כך שמעוניינים פונים אליך לעזרה. * התהליך אוטומטי אינטרנטי לחלוטין,ללא סירובים וללא תסכול. * למרשת מציעים שלוש מדרגות של הזדמנות-מהקל אל הכבד. * קודם לומדים את המקצוע-שיווק אינטרנטי ואז בוחרים את העסק המתאים לך. הרשמו עכשיו בלינק מטה לקבלת הדרכה חינם

homebizopportunity.fav.co.il/20134594_mlm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס ארנון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]